Gå til innhold

Forbudt å like stor penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og selvfølelig er det å rakke ned, hadde hun sagt det samme om svarte, kortvokste, funksjonshemmede eller what not hadde du aldri ment at det ikke var å rakke ned på disse menneskene.

Hvis jeg sier at jeg liker menn på over 186cm, at jeg ikke liker kortvokste menn, så er det ingen som ville korsfestet meg for det slik du gjør. *tsk, tsk*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg sier at jeg liker menn på over 186cm, at jeg ikke liker kortvokste menn, så er det ingen som ville korsfestet meg for det slik du gjør. *tsk, tsk*

Det er bare fordi høyde ikke er i nærheten av å være et like betent tema. Det samme gjelder hår og brede skuldre. Som sagt, prøv hudfarge, etnisitet, handicap, og du vil få så hatten passer.

Gjest Katten.
Skrevet

Det er helt forbanna unødvendig å uttale seg om at man ikke liker noe når dette ikke er noe man kan gjøre noe med. Og selvfølelig er det å rakke ned, hadde hun sagt det samme om svarte, kortvokste, funksjonshemmede eller what not hadde du aldri ment at det ikke var å rakke ned på disse menneskene.

Det er snakk om personlig preferanser. En subjektiv mening.

Eksempelvis liker jeg ikke paprika. Det betyr ikke at jeg ser på den som noe mindre verdig enn annen mat, eller de som spiser paprika.

Hadde jeg derimot sagt "Jeg liker ikke paprika fordi den er stygg, uintelligent, kan ikke brukes til noe...", da hadde jeg rakket ned på den.

Jeg liker ikke feite mennesker. Jeg liker ikke dumme mennesker. Jeg liker ikke mennesker som alltid er negative. Til tross for dette, har jeg venner - som jeg er glade i - som går under alle kategoriene. Min subjektive mening kan forandres, og jeg mener ikke at noen av de overnevnte kategoriene er mindre verdige som menneske.

• Liker 3
Skrevet

Det er snakk om personlig preferanser. En subjektiv mening.

Eksempelvis liker jeg ikke paprika. Det betyr ikke at jeg ser på den som noe mindre verdig enn annen mat, eller de som spiser paprika.

Hadde jeg derimot sagt "Jeg liker ikke paprika fordi den er stygg, uintelligent, kan ikke brukes til noe...", da hadde jeg rakket ned på den.

Jeg liker ikke feite mennesker. Jeg liker ikke dumme mennesker. Jeg liker ikke mennesker som alltid er negative. Til tross for dette, har jeg venner - som jeg er glade i - som går under alle kategoriene. Min subjektive mening kan forandres, og jeg mener ikke at noen av de overnevnte kategoriene er mindre verdige som menneske.

Rasisme består også av preferanser og subjektive meninger. Det har ingenting med saken å gjøre. Det å uttale seg om at du ikke liker feite mennesker er å rakke ned på feite mennesker. Det er overhodet ikke nødvendig å skyte inn med flere ord for at det skal bli en fornærmelse. Dette er udiskutabelt.

Skrevet

Jeg får bestandig kjeft når jeg skriver at jeg liker de større enn 15 cm. er det ikke lov til å foretrekke strørrelse på lik linje med hårfarge, mannens høyde, kroppsform osv.? Ingen har kjeftet og kalt meg overfladisk hvis jeg har skrevet at jeg liker menn med brede skuldre, men nevner jeg strørrelse PÅ tuten blir det huskestue. LEG LIKER IKKE SMÅ PENISER, SÅ SKYT MEG! :lol:

Jeg liker ikke damer som har stygge pupper og jeg liker i allefall ikke damer med så liten selvtillit at de legger inn silikon i de stygge puppene. Det er ekkelt og stygt og vitner om dårlig selvtillit og dårlige gener. æsj. Så pass på deg selv og dine egne lyter du Vinnie.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har forstørret puppene mine, hva så? Hvorfor skulle jeg brydd meg om hva gud og hvermansen mener om mine pupper? Nei, jeg har større problemer i livet enn det. :skratte: Du angriper meg og sier små pupper er stygge og ekle, jeg har aldri sagt små peniser er stygge eller ekle.. heller du som bør passe deg..grenser til patetisk her...er tissen din virkelig sååå liten...eller er den ekkel og stygg??? Uff...daaakaaar! Slapp av da, finnes kvinner som liker det også. :skratte:

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Rasisme består også av preferanser og subjektive meninger. Det har ingenting med saken å gjøre. Det å uttale seg om at du ikke liker feite mennesker er å rakke ned på feite mennesker. Det er overhodet ikke nødvendig å skyte inn med flere ord for at det skal bli en fornærmelse. Dette er udiskutabelt.

rakke ned på , definisjon av rakke ned på , betydningen av rakke ned på - verb rakke ( v1) [ˈɾɑkə] rakke ned på verb transsnakke negativt om, kritisere Hun følte seg rakket ned på

verb rakke ( v1) [ˈɾɑkə] rakke ned på verb trans.

snakke negativt om, kritisere

adj. subjektiv ( a1) ['sʉbjɪktiːʋ] personlig, partisk, mots. objektiv

Det er min mening og min preferanse, at du tar slik som en fornærmelse er kun et tap for din del. Det at jeg ikke liker noe, er ikke en fornærmelse, det er en subjektiv preferanse.

• Liker 5
Skrevet

Er den stor hvis den er over 15cm? *plutselig veldig stolt over sin maskulinitet* hehe

hehe, de på over 15 har definitivt mer potensiale.

• Liker 2
Skrevet

rakke ned på , definisjon av rakke ned på , betydningen av rakke ned på - verb rakke ( v1) [ˈɾɑkə] rakke ned på verb transsnakke negativt om, kritisere Hun følte seg rakket ned på

verb rakke ( v1) [ˈɾɑkə] rakke ned på verb trans.

snakke negativt om, kritisere

adj. subjektiv ( a1) ['sʉbjɪktiːʋ] personlig, partisk, mots. objektiv

Det er min mening og min preferanse, at du tar slik som en fornærmelse er kun et tap for din del. Det at jeg ikke liker noe, er ikke en fornærmelse, det er en subjektiv preferanse.

Herregud! Det at du snakker om at du ikke liker noe, er synonymt med å snakke negativt om dette. Hvor trang i nøtta er du?

Her er foresten definisjonen for rasisme, fra wikipedia:

...enhver distinksjon, ekskludering, restriksjon eller preferanse basert på rase, farge, avstamning eller nasjonalt eller etnisk opphav som har til formål eller effekt å nullifisere eller svekke anerkjennelse, nytelse eller utøvelse på like vilkår av menneskerettigheter og fundamentale friheter i det politiske, økonomiske, sosiale, kulturelle eller noe annet område i det offentlige liv.

Faktisk er det eneste som skiller rasisme fra det å rakke ned på menn med små peniser selve organet og konsekvensene av handlingen. Som sagt, udiskutabelt. Gå og legg deg i vinduskarmen.

*

Så tilbake til spørsmålet: Hvorfor MÅ man alltid rakke ned på små peniser, hvorfor klarer man ikke å holde seg til å kun si at man liker de store?

Skrevet

Herregud! Så tilbake til spørsmålet: Hvorfor MÅ man alltid rakke ned på små peniser, hvorfor klarer man ikke å holde seg til å kun si at man liker de store?

Er du kristen? Siden du roper på Gud hele tiden...

Hva med de som får vondt av sex med store pikker da? Hva med de som sier at "jeg liker ikke store pikker, jeg foretrekker å ha sex med de som er under gjennomsnittet"? Er de også "nesten rasister"? Eller er det bare du som har komplekser for å være mindre maskulin? ;-)

• Liker 2
Skrevet

Hva med de som sier at "jeg liker ikke store pikker, jeg foretrekker å ha sex med de som er under gjennomsnittet"?

Det går akkurat for det samme, men det er ikke disse som stadig blir angrepet og latterliggjort uten at noen tar til motmæle, er det vel?

Gjest Katten.
Skrevet

...enhver distinksjon, ekskludering, restriksjon eller preferanse basert på rase, farge, avstamning eller nasjonalt eller etnisk opphav som har til formål eller effekt å nullifisere eller svekke anerkjennelse, nytelse eller utøvelse på like vilkår av menneskerettigheter og fundamentale friheter i det politiske, økonomiske, sosiale, kulturelle eller noe annet område i det offentlige liv.

Faktisk er det eneste som skiller rasisme fra det å rakke ned på menn med små peniser selve organet og konsekvensene av handlingen. Som sagt, udiskutabelt. Gå og legg deg i vinduskarmen.

Du burde kanskje lese hele teksten du siterer...

Du mener kanskje at fremmedfrykt er det samme som rasisme? Eller at jeg alltid har en skepsis til innvandrere - jeg ikke kjenner personlig - fordi jeg ikke vet hvilken kulturell bakgrunn vedkommede har, og dermed ikke hva jeg kan forvente?

• Liker 4
Skrevet

Størrelsen har faktisk noe å si når man skal skrape ut sæden fra en annen som har vært før en, også kalt sloppy seconds.

Skrevet

Du burde kanskje lese hele teksten du siterer...

Du mener kanskje at fremmedfrykt er det samme som rasisme? Eller at jeg alltid har en skepsis til innvandrere - jeg ikke kjenner personlig - fordi jeg ikke vet hvilken kulturell bakgrunn vedkommede har, og dermed ikke hva jeg kan forvente?

Virkelig, skal vi fortsette denne diskusjonen?

Hva var det i den teksten jeg burde lese sa du? Å, la meg tippe, det var jo ikke din hensikt at "feite mennesker" får sin "annerkjennelse svekket" ved at du proklamerer hvor mye du misliker overvektige? Sorry, du slipper nok ikke av kroken der, og hadde ikke gjort det om du snakka om hudfarge heller.

Fremmedfrykt? Wtf? Nå er du på et helt annet tema er jeg redd.

Gjest Katten.
Skrevet

En personlig preferanse er ikke en fornærmelse, men en subjektiv uttalelse om hva en foretrekker. En fornærmelses hensikt er å fornærme.

• Liker 5
Skrevet

En personlig preferanse er ikke en fornærmelse, men en subjektiv uttalelse om hva en foretrekker. En fornærmelses hensikt er å fornærme.

Det er ikke preferansen som fornærmer, men uttalelsen. En fornærmelse er en fornærmelse uansett om den som sier det har som hensikt å fornærme eller ikke.

Om du fortsatt skal være vanskelig kan du gå ut på gata og si at du ikke liker feite mennesker når det er overvektige tilstede, så kan du øve deg på å se forbauset ut når de faktisk blir fornærmet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da er det sant som ts skriver da. Det er faktisk forbudt å like store peniser! Gud bedre......

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om folk blir fornærmet av mine preferanser. Hadde jeg vært homofil, hadde jeg foretrukket en tight mannekropp med stor penis.

Siden jeg er heterofil foretrekker jeg en tight kvinnekropp med trang vagina.

• Liker 3
Skrevet

Som vanlig blir innlegg om hva man liker av størrelsen totalt misoppfattet og ord og vendinger blir misoppfattet i verste mening. Nei, det er ikke min intensjon å rakke ned på menn med middels/mindre penis selv om jeg fint kan innrømme at jeg liker en litt større. Og det har som sagt heller aldri vært noe kriterie for menn jeg velger, bare en bonus. Og selv om min samboer tilfeldigvis ikke har denne bonusen så er jeg jo veldig fornøyd med det han har! I tillegg er han veldig veltrent og en flott personlighet, altså kommer størrelsen i skyggen. Kort sagt, ville aldri ha valgt han bort.

Og hva så om jeg iblant drømmer om noe større? Ikke noe jeg forteller han om, og han drømmer seg sikkert litt bort selv. Litt større pupper (har a cup) og litt flatere mage kanskje? Men jeg skyter han ikke for det, for tankene hans tilhører ingen andre enn han så lenge han ikke gjøre noe med det, og det er tross alt meg han er sammen med. Det samme med han og størrelsen, det er HAN jeg er sammen med.

Litt synd at det ikke skal være mulig å diskutere en preferanse uten å bli beskyldt for det ene eller andre. Det er faktisk ikke alle som rakker ned på noe som er litt utenfor preferanseområdet.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Til katten:

Da er du også ganske usympatisk da, hva med alle de kvinnene som har slappe lår, mager og vide vaginaer? :skratte:

Endret av Vinnie
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...