Gjest Airi Skrevet 17. januar 2011 #41 Skrevet 17. januar 2011 Hvor har jeg skrevet at mandigheten sitter i penis?? Mandighet er mye mer enn enn penis..ikke reduser dere ned til noe så ubetydelig da gutter. Hårsåre eller? Du sa jo i forrige innlegg at det var "mye mer mandig med litt lengde og tykkelse". Hvordan skal man ellers tolke det?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #42 Skrevet 17. januar 2011 *sukk* Er det rart vi menn sliter med å forstå dere..?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #44 Skrevet 17. januar 2011 Tja, Vinnie mener sikkert at hun ikke bryr seg sååå mye om det, men om valget står mellom en vanlig/mindre og en tokilos laks som lager hull når man banker den i veggen så er det å foretrekke.
Gjest Le Diable Skrevet 17. januar 2011 #45 Skrevet 17. januar 2011 *sukk* Er det rart vi menn sliter med å forstå dere..? Dog så synger man om det som http://www.youtube.com/watch?v=SsDkSMlXwtI, i det minste så føler man vel denne teksten ikke er så kryptisk? Det falliske er hverken stor lommebok, tiss eller biscep, dog det symboliserer som regel noe kraftig. Etter alle disse trådene om stor KILO-UNIFORM-KILO å dømme så kan dette temaet være vanskelig å fatte, så hva gjør man da og hvordan?
Gjest Eurodice Skrevet 18. januar 2011 #46 Skrevet 18. januar 2011 For at det skal ha noe å si, så må de nesten legge ut bilde som bevis med målebånd. Det har jeg fått bevis for av en mann her på KG, bilde av en penis i både slapp og erigert tilstand . Den var imponerende, må si det. Men mine dimensjoner matcher ikke denne, så nærkontakt blir det nok neppe . 1
Gjest Kim Skrevet 18. januar 2011 #47 Skrevet 18. januar 2011 Vil tippe at det er ganske mange menn på disse sjekkesidene som har et bilde av "stoltheten" sin blandt profilbildene - seeing is beliving...
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #48 Skrevet 18. januar 2011 Du sa jo i forrige innlegg at det var "mye mer mandig med litt lengde og tykkelse". Hvordan skal man ellers tolke det? Endel av det å være mann er jo self at de har penis. Men er det hele mandigheten? Det har jeg aldri skrevet. Jeg synes også det er mandig med brede skuldre men skuldrene er ikke hele mannen. 1
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #49 Skrevet 18. januar 2011 Dette skrev du tidligere i dag: "Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! En rimelig tolkning av det du her sier er at mandighet er forbundet med størrelse på penis. Jeg kan ikke helt se at det går an å tolke deg annerledes. Self er mandighet forbundet med str. Men hvor har jeg skrevet at hele mandigheten gjør det? Er det bare penisstr. som gjør menn til menn?? Du kan nok tolke meg riktig hvis du gidder! Jeg synes også brede skuldre og store hender er mandig men det er jo bare en del av mannen, ikke sant........ 1
Stefan Skrevet 18. januar 2011 #50 Skrevet 18. januar 2011 Self er mandighet forbundet med str. Men hvor har jeg skrevet at hele mandigheten gjør det? Er det bare penisstr. som gjør menn til menn?? Du kan nok tolke meg riktig hvis du gidder! Jeg synes også brede skuldre og store hender er mandig men det er jo bare en del av mannen, ikke sant........ Ufattelig hvordan enkelte ønsker å fremstille seg selv her inne. Mandigheten forbundet med størrelsen? Skulle tro vi hadde kommet litt lenger enn de steinaldertankene der.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #51 Skrevet 18. januar 2011 Jeg vil tro at lang tiss korrelerer bra med seksuell selvtillit. En kan ha stor selvtillit på mange andre områder tiltross for liten penis. Ergo kan en mann ha liten eller stor uavhengig av selvtilliten. Dessuten har jeg 14cm lang, men får mange blikk fra jenter og har null problemer på sjekkefronten så at mange jenter går etter høye menn med stor bul virker som bullshit i mine ører.
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #52 Skrevet 18. januar 2011 Ufattelig hvordan enkelte ønsker å fremstille seg selv her inne. Mandigheten forbundet med størrelsen? Skulle tro vi hadde kommet litt lenger enn de steinaldertankene der. Tror ikke jeg er alene i verden, bryr meg katten om hvordan jeg fremstiller meg, det har du vel skjønt. Er det ikke lov å like store tisser?? Menn liker jenter som ser ut som jenter, jenter liker menn som ser ut som menn og det inkluderer skikkelig utstyr. 2
Gjest Le Diable Skrevet 18. januar 2011 #53 Skrevet 18. januar 2011 Shower foran grower går jeg ut i fra, ser man det ja.. An international Men's Health survey reports that 79 percent of men have growers.. Ei jente som ønsker en mann med stor M, (be)skyt(t) meg hvis jeg tar feil
Gjest brutal_mann Skrevet 18. januar 2011 #54 Skrevet 18. januar 2011 Det er jo så mange tråder som dreier seg om ønsket penisstørrelse for tiden. Si meg, kanskje man skulle la flere datingsider gi muligheten for at man legger inn penisstørrelse i personlig informasjon. To felter for lengde og tykkelse? :gjeiper: Det sorteres jo allerede på høyde og inntekt, så hvorfor ikke? Personlig vil jeg ha et eget felt for følsomheten på kvinners bryster. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 18. januar 2011 #55 Skrevet 18. januar 2011 Les innlegget ditt en gang til, så kanskje du skjønner hvordan du fremstiller deg selv her inne... Due... Det er som å håpe på snø i Sahara i juli...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #56 Skrevet 18. januar 2011 Due... Det er som å håpe på snø i Sahara... For the only time in recorded weather history, snow fell in the Sahara desert in southern Algeria on February 18, 1979. The storm lasted only half an hour and the snow was gone within hours. fra: http://www.distant.ca/UselessFacts/fact.asp?ID=103 2
Gjest Le Diable Skrevet 18. januar 2011 #57 Skrevet 18. januar 2011 En gutt og en jente eller en gutt og ei jente? ...men opp skal han? Noen tror på julenissen, andre 21.12.2012, vannmannens tidsalder, der Drittes Reich uten jøder og noen tror på tusenårsriket til Horus, snøfall i sahara på sommertid, jada... Moro med ørten kuk-tråder hvor man kan late som man ikke er truffet av pilen :rødme:
Stefan Skrevet 18. januar 2011 #58 Skrevet 18. januar 2011 Tror ikke jeg er alene i verden, bryr meg katten om hvordan jeg fremstiller meg, det har du vel skjønt. Er det ikke lov å like store tisser?? Menn liker jenter som ser ut som jenter, jenter liker menn som ser ut som menn og det inkluderer skikkelig utstyr. Ja, jeg har skjønt det, men man har da lov å bli forundret uansett? Det er forskjell på å like store pikker og det å drite ut små. Det må vel selv du forstå?? Menn med små pikker ser ikke ut som menn? Hva når de har bukser på? Jeg skjønner ikke hvor mye piss noen klarer å lire av seg. En kvinne er da ikke mindre kvinne om hun har små pupper? Eller... du har jo gjort noe med dine, så du er vel ikke den rette til å kunne se hvor dumt dette virkelig er.
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #59 Skrevet 18. januar 2011 Du har skjønt det, men gidder å krangle fortsatt. :gjeiper: Hvis noen mener at kvinner ikke ser ut som kvinner fordi de har små pupper så får det være deres greie. Jeg vet hva jeg liker og har fått personangrep pga. det. Sier vel mer om dere enn om meg. Er ikke så veldig lei meg, synes folk må tåle å høre hva andre liker uten å gå av skaftet av den grunn. 2
En_koselig_mann Skrevet 18. januar 2011 #60 Skrevet 18. januar 2011 Jeg synes egentlig at min størelse kan være en overaskelse til den som eventuelt skal møte meg i senga
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå