Stefan Skrevet 19. januar 2011 #61 Skrevet 19. januar 2011 Du har skjønt det, men gidder å krangle fortsatt. :gjeiper: Hvis noen mener at kvinner ikke ser ut som kvinner fordi de har små pupper så får det være deres greie. Jeg vet hva jeg liker og har fått personangrep pga. det. Sier vel mer om dere enn om meg. Er ikke så veldig lei meg, synes folk må tåle å høre hva andre liker uten å gå av skaftet av den grunn. Menn som setter kvinnelighet i puppestørrelse, setter jeg like lavt som jeg setter kvinner kvinner som setter mandighet i penisstørrelse. Da har man for alvor misforstått det grunnleggende, og de som blir utsatt for kritikk av disse individene bør egentlig være glade for at de slapp unna den kula det er å være sammen med slike. Det har med hvordan ting blir presentert også. Preferanser i seg selv er ikke feil, men når fokuset blir helt feil, og man faktisk latterliggjør folk, da må man se hvorfor man blir satt på plass. 1
Gjest KateW Skrevet 19. januar 2011 #62 Skrevet 19. januar 2011 Det sorteres jo allerede på høyde og inntekt, så hvorfor ikke? Personlig vil jeg ha et eget felt for følsomheten på kvinners bryster. Hvordan vil da graderingsskalaen være?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå