AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #21 Skrevet 17. januar 2011 Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! Tror ikke et millisekund på jenter som påstår størrelsen ikke teller, den må de dra lenger ut i tyttebærskogen med! Pøh. Grunnen til at den ikke teller er rett og slett fordi en mindre penis kan gjøre absolutt den samme jobben. Hva er det å ikke tro på? La oss få gi faen i penisstrl om vi ønsker det. 1
Quickchick Skrevet 17. januar 2011 #22 Skrevet 17. januar 2011 Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! Tror ikke et millisekund på jenter som påstår størrelsen ikke teller, den må de dra lenger ut i tyttebærskogen med! Jeg vil være sammen med en grei gutt som tar meg for den jeg er. En som jeg kan ha lange koselige og morsomme samtaler med til langt på natt. Som jeg kan være trygg på, og som passer sammen med meg. Jeg vil ikke være sammen med en 25cm lang penis. 1
Gjest Sommertid Skrevet 17. januar 2011 #23 Skrevet 17. januar 2011 Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! Tror ikke et millisekund på jenter som påstår størrelsen ikke teller, den må de dra lenger ut i tyttebærskogen med! Tull.. Jeg har vert sammen med en over gjennomsnittet i flere år, og det var godt det. Men nå har jeg en pulevenn som er under gjennomsnittet i størrelsen og det er fantastisk. Det er ikke penisen, men mannen den sitter på som teller. føler jeg har gjentatt meg selv i veldig mange tråder angående dette nå
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #24 Skrevet 17. januar 2011 føler jeg har gjentatt meg selv i veldig mange tråder angående dette nå "En løgn som gjentas tusen ganger blir til slutt en sannhet" --Paul Joseph Goebbels 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #25 Skrevet 17. januar 2011 "En løgn som gjentas tusen ganger blir til slutt en sannhet" --Paul Joseph Goebbels Øh, ja, i noen tilfeller, så. Hvorfor er det så vanskelig å innse at veldig mange kvinner er i stand til å ha fantastisk sex med menn som er gjennomsnittlig, og under gjennomsnittlig, utstyrt? Det er synd for deg at du må ha en stor en for å være fornøyd, men det er altså ikke sånn for alle. Så langt derifra.
Yme Skrevet 17. januar 2011 #26 Skrevet 17. januar 2011 En rute for lengde og en for tykkelse? Det syns jeg var diskriminerende for oss som "lider" av Diphallia
Gjest Sommertid Skrevet 17. januar 2011 #27 Skrevet 17. januar 2011 "En løgn som gjentas tusen ganger blir til slutt en sannhet" --Paul Joseph Goebbels Men det er da ikke en løgn... Jeg skjønner ikke hvorfor noen har så utrolig vanskelig for å tro at man kan ha akkurat like stor glede av en liten penis som en stor.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #28 Skrevet 17. januar 2011 Dumme, dumme, dumme, TÅPELIGE gutter!!! Hva er det dere driver med? Og så sies det er vi jenter som er mest opptatt av utseendet?? Slapp av da,guttevenner!! Hilsen ei av oss jenter som er så glad for at dere er som dere er! Så HÅPER jeg dere gutter er like glad i oss, slik vi er.
Stefan Skrevet 17. januar 2011 #29 Skrevet 17. januar 2011 Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! Tror ikke et millisekund på jenter som påstår størrelsen ikke teller, den må de dra lenger ut i tyttebærskogen med! Det er jaggu godt folk er forskjellige, så kan man lett velge bort kvinner med slike holdninger. Kvinner som bruker målebånd som målestokk for hvor god de tror sexen vil bli, er erfaringsmessig de som virkelig trenger det også, samt at de oftest er de som har minst å tilby for å få en god seksuell opplevelse også. Det må være et fattig sexliv.
Gjest KateW Skrevet 17. januar 2011 #30 Skrevet 17. januar 2011 Øh, ja, for da hadde gutta ikke jugd, når man ser hvor mye damer, spesielt på KG gnåler om den himla penisen. Med fare for å gjenta meg selv, så er det jo nettopp fordi menn juger om størrelsen, at kvinner tror de må ha en gigapenis. 18 cm kan være så mangt, for å si det pent... 1
Stefan Skrevet 17. januar 2011 #31 Skrevet 17. januar 2011 Øh, ja, for da hadde gutta ikke jugd, når man ser hvor mye damer, spesielt på KG gnåler om den himla penisen. Med fare for å gjenta meg selv, så er det jo nettopp fordi menn juger om størrelsen, at kvinner tror de må ha en gigapenis. 18 cm kan være så mangt, for å si det pent... Veldig godt poeng. Det er en ond sirkel det hele. Gutta har rotet seg inn på sider som dette, der masse jenter roper om størrelse, så spør kjæresten. Da tror man selvsagt det verste, at det blir brukt som referansepunkt for et eller annet, og legger på litt. Sånn tror jenta til slutt at hun ønsker større enn hun tross alt gjør, setter seg ned på et nettsted og skriver sine meninger. Og så er det på'n igjen.
Gjest Airi Skrevet 17. januar 2011 #32 Skrevet 17. januar 2011 Jeg aner ikke hvor stor penisen til kjæresten min er en gang, men den passer i alle fall. En ting er sikker og det er at det ikke er en monsterpenis. Den funker, det hadde den sikkert gjort om den var litt større også, og om den var litt mindre.
Gjest KateW Skrevet 17. januar 2011 #33 Skrevet 17. januar 2011 Veldig godt poeng. Det er en ond sirkel det hele. Gutta har rotet seg inn på sider som dette, der masse jenter roper om størrelse, så spør kjæresten. Da tror man selvsagt det verste, at det blir brukt som referansepunkt for et eller annet, og legger på litt. Sånn tror jenta til slutt at hun ønsker større enn hun tross alt gjør, setter seg ned på et nettsted og skriver sine meninger. Og så er det på'n igjen. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Min hånd er 16 cm. De fleste peniser er ikke så mye lengre enn hånda mi. Selv ikke de som har vært 23 cm. 2
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2011 #34 Skrevet 17. januar 2011 Jeg vil være sammen med en grei gutt som tar meg for den jeg er. En som jeg kan ha lange koselige og morsomme samtaler med til langt på natt. Som jeg kan være trygg på, og som passer sammen med meg. Jeg vil ikke være sammen med en 25cm lang penis. Ja men de fleste er vel enige i at det ser lite mandig ut med en tynn en på 12 cm. Mye mer mandig med litt lengde og tykkelse. Jeg synes det har litt å si i et forhold ja! Kan man ikke ha lange koselige samtaler med en med en stor en da?? 1
Gjest Airi Skrevet 17. januar 2011 #35 Skrevet 17. januar 2011 Ja men de fleste er vel enige i at det ser lite mandig ut med en tynn en på 12 cm. Mye mer mandig med litt lengde og tykkelse. Jeg synes det har litt å si i et forhold ja! Kan man ikke ha lange koselige samtaler med en med en stor en da?? Jeg er i alle fall ikke enig i at mandighet har noe med penisstørrelse å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #36 Skrevet 17. januar 2011 Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! Tror ikke et millisekund på jenter som påstår størrelsen ikke teller, den må de dra lenger ut i tyttebærskogen med! Da er det vel også ok at du opplyser dybden og bredden din da, ikke sant? Selv om det er litt vanskeligere å måle fitta enn en penis så har du vel en formening om du er stram eller slakk, trang eller bøttevid. Dette er for oss like viktige opplysninger som penismål for dere, så her har du ikke noe du skulle ha sagt. Og er du dyp, vid og slakk så er du mindre feminin enn trangere og strammere jenter - ut fra logikken din.
Stefan Skrevet 17. januar 2011 #37 Skrevet 17. januar 2011 Ja men de fleste er vel enige i at det ser lite mandig ut med en tynn en på 12 cm. Mye mer mandig med litt lengde og tykkelse. Jeg synes det har litt å si i et forhold ja! Kan man ikke ha lange koselige samtaler med en med en stor en da?? Synes det er noe stakkarslig med kvinner som mener mandigheten sitter i penis. De drar med seg en mann hjem, og da antar jeg det er fordi han anses som mandig... for så å sparke ut den samme mannen, fordi han ikke nådde opp til et latterlig kravspek, og da mistet han plutselig all den mandigheten som sørget for at de dro ham hjem i første omgang. For et fattig liv man må ha...
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2011 #38 Skrevet 17. januar 2011 Hvor har jeg skrevet at mandigheten sitter i penis?? Mandighet er mye mer enn enn penis..ikke reduser dere ned til noe så ubetydelig da gutter. Hårsåre eller? 1
Stefan Skrevet 17. januar 2011 #39 Skrevet 17. januar 2011 Hvor har jeg skrevet at mandigheten sitter i penis?? Mandighet er mye mer enn enn penis..ikke reduser dere ned til noe så ubetydelig da gutter. Hårsåre eller? Les innlegget ditt en gang til, så kanskje du skjønner hvordan du fremstiller deg selv her inne...
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #40 Skrevet 17. januar 2011 Hvor har jeg skrevet at mandigheten sitter i penis?? Mandighet er mye mer enn enn penis..ikke reduser dere ned til noe så ubetydelig da gutter. Hårsåre eller? Dette skrev du tidligere i dag: "Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! En rimelig tolkning av det du her sier er at mandighet er forbundet med størrelse på penis. Jeg kan ikke helt se at det går an å tolke deg annerledes. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå