Julie Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei! Kjæresten min (og jeg) er omsider ferdig med å pusse opp leiligheten hans. Små detaljer gjenstår, som f.eks bilder. På soverommet har han en dyp rødfarge, jeg tenkte det kunne bli stilig med et svart/hvitt bilde over senga, gjerne med et "erotisk tilsnitt". Mvh Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, det hadde sikkert blitt fint det. Hva med å ta et bilde selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Eller få noen til å ta av deg/dere?? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 22. oktober 2003 #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det er en fransk fotograf som har tatt bilder i Paris i 1930-årene. Bildene er vidunderlige og flere av dem er temmelig romantiske. Men så husker jeg ikke navnet. Kan det ha vært Robert Desnieu (el.l)? Det må jo være noen her inne som vet hva jeg mener? De er kjempe kjente og FLOTTE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå