Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, og det har jeg fått av henne 50 ganger før også.

Så kontakter hun meg igjen. Er det da closure, tenker du?

Men det kan jo selvfølgelig godt hende at hun har bestemt seg nå.

Noe hun burde bli ekstra motivert til ettersom uhjelpa uteblir.

:murvegg::balltre:

Og hva så om hun har sagt det 10000000000 ganger?! Det spiller overhodet ingen rolle om hun kontakter deg igjen. Det eneste du trenger gjøre, er å la være å svare henne. Da har du closure. Men det vil du jo ikke. Det har vi alle forstått. Du elsker dette til det sykelige. Det gir livet ditt mening. Hvis du ikke har dette å bry hodet ditt med, så har du ingenting, tror jeg.

Men det foresvever meg at dette er blitt sagt noen ganger før, uten at det har trengt inn i den tykke skallen din. Så nå gidder hvert fall ikke jeg mer.

Lykke til videre, Steinar. Puh, der fikk jeg closure. Så enkelt a gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper ingenting, så lenge du fortsatt tenker på henne. Så lenge du fortsatt håper på at hun skal ta kontakt, håper på at hun skal vise interesse.

hele tiden har det vært du som ikke makter å gå videre, og slik det er nå, fortsetter du å ikke gå videre. Du venter på henne, helt til DU bestemmer deg for at nok er nok. Uavhengig av hva hun måtte mene.

Ja, akkurat det er neste skritt på veien. At nok er nok - noe det forsåvidt allerede er - eller at hun bare forsvinner i dimman av seg selv.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har en venninne. Hun ble nettopp utsatt for en helt ufattelig tåpelig dust på nettet. Denne fyren ville gjerne treffe min venninne. Nå etter 3 forsøk over like mange måneder gidder ikke min venninne mer. Hun har slettet alle tilknytninger og kontakter til personen for hun antar at her er det en som har feile hensikter i forhold til det hun vil.

Du har mye å lære av henne Steinar! Hun skapte closure selv ved å innse at her var det mye prat og svært svært lite substans. Hadde hun vært deg så hadde hun halt og dratt og halt og dratt og ventet på at han her dusten skulle si at det var slutt for slik å få closure.

Hei jeg heter Blondie65 og jeg skjems virkelig over at jeg har falt utpå igjen etter flere måneders avholdenhet. Jeg ser at jeg er i godt selskap og det er en - om enn svært fattig - trøst!

Skrevet

At hun ikke kontakter meg igjen.

Da får du aldri closure, fordi du kan aldri vite om hun kommer til å kontakte deg igjen eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Hvem av dere er det som er uenig i at det er slutt?

Ja, det lurer faktisk jeg på også.

Ettersom vi ikke har noen som helst fungerende kommunikasjon i sammen.

Gjest Blondie65
Skrevet

Kan jeg forresten få spørre hvorfor det er laget en ny tråd med samme tema som den gamle? Var ikke den gamle bra nok?

(Jeg vil ha svar fra Steinar)

Skrevet

:murvegg::balltre:

Og hva så om hun har sagt det 10000000000 ganger?! Det spiller overhodet ingen rolle om hun kontakter deg igjen. Det eneste du trenger gjøre, er å la være å svare henne. Da har du closure. Men det vil du jo ikke. Det har vi alle forstått. Du elsker dette til det sykelige. Det gir livet ditt mening. Hvis du ikke har dette å bry hodet ditt med, så har du ingenting, tror jeg.

Men det foresvever meg at dette er blitt sagt noen ganger før, uten at det har trengt inn i den tykke skallen din. Så nå gidder hvert fall ikke jeg mer.

Lykke til videre, Steinar. Puh, der fikk jeg closure. Så enkelt a gitt!

Jeg har bare valgt en annen strategi. Fordi at hun SKAL bestemme seg! Jeg hadde allerede bestemt meg for lang tid tilbake. Altså er det hennes oppgave, ansvar og plikt.

Så, hvis hun ikke kontakter meg igjen så er det automatisk avsluttet.

Hvis hun derimot skulle kontakte meg igjen, så kommer jeg bare til å KREVE at hun reiser hit så vi får pratet i sammen ansikt-til-ansikt. Og mer penger kan hun bare glemme!

Genialt?

Skrevet

Jeg har en venninne. Hun ble nettopp utsatt for en helt ufattelig tåpelig dust på nettet. Denne fyren ville gjerne treffe min venninne. Nå etter 3 forsøk over like mange måneder gidder ikke min venninne mer. Hun har slettet alle tilknytninger og kontakter til personen for hun antar at her er det en som har feile hensikter i forhold til det hun vil.

Du har mye å lære av henne Steinar! Hun skapte closure selv ved å innse at her var det mye prat og svært svært lite substans. Hadde hun vært deg så hadde hun halt og dratt og halt og dratt og ventet på at han her dusten skulle si at det var slutt for slik å få closure.

3 måneder!? Jeg har kjent denne gærne dama i mange år! Jeg kan love deg at det blir en VESENTLIG forskjell her!

Skrevet

Da får du aldri closure, fordi du kan aldri vite om hun kommer til å kontakte deg igjen eller ikke.

Den tid og den sorg. Alt dør som ikke får næring.

Gjest Blondie65
Skrevet

3 måneder!? Jeg har kjent denne gærne dama i mange år! Jeg kan love deg at det blir en VESENTLIG forskjell her!

Ja det er en VESENTLIG FORSKJEll: min venninne lar seg ikke utnytte for så å vente på closure i 100 år. Takk for at du pekte ut poenget.

Gjest Blondie65
Skrevet

Har det slått deg at du nærer dette selv?

Skrevet

Kan jeg forresten få spørre hvorfor det er laget en ny tråd med samme tema som den gamle? Var ikke den gamle bra nok?

(Jeg vil ha svar fra Steinar)

Det var ikke jeg som lagde denne tråden. Det var en moderator.

Skrevet

Og igjen prøver vi å forklare at det ikke har noe med antall år å gjøre. Det har noe med oppførsel å gjøre, samt evnen til å vite sitt eget beste, og gjøre noe med det SELV.

Mulig at antall år kan bety noe i forhold til hvor vondt det gjør etterpå, men det er en helt annen sak.

Skrevet

Tydeligvis ikke. Det er tragisk at en mann på over førti ikke er i stand til å ta mer tak i sitt eget liv enn dette. Snakk om ansvarsfraskrivelse og å kose seg i martyrrollen.

• Liker 1
Skrevet

Har det slått deg at du nærer dette selv?

Ja, det er sikkert sant. Men hun SKAL bestemme seg!

Skrevet

Det var ikke jeg som lagde denne tråden. Det var en moderator.

Fordi du bare MÅTTE begynne å gnåle på denne dama i en tråd som handlet om noe helt annet.

Så hennes spørsmål er fortsatt relevant.

Skrevet

Og igjen prøver vi å forklare at det ikke har noe med antall år å gjøre. Det har noe med oppførsel å gjøre, samt evnen til å vite sitt eget beste, og gjøre noe med det SELV.

Mulig at antall år kan bety noe i forhold til hvor vondt det gjør etterpå, men det er en helt annen sak.

Nei, det er ikke en helt annen sak. Det er saken.

Skrevet

Fordi du bare MÅTTE begynne å gnåle på denne dama i en tråd som handlet om noe helt annet.

Så hennes spørsmål er fortsatt relevant.

Tja, det ble bare naturlig for meg å gnåle om det der og da i den tråden som handlet om noe annet.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...