Gjest KateW Skrevet 28. januar 2011 #1041 Skrevet 28. januar 2011 Vi er fortsatt der ja?? Åh, Cava, nå hørte jeg deg inni hodet mitt, og lo så jeg fikk kaffe ut nesa. Stakkars tastaturet mitt! "Hei jeg heter KateW og er tolkningstrådavhengig!"
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2011 #1042 Skrevet 28. januar 2011 Lizzee - den kortversjonen sa vel omtrent alt... Men - tenk hvor mange sider vi har klart å få ut av dette ... det er helt utrolig. Snakk om å koke suppe på en spiker Eneste som man glemte å ta med, i oppsummeringa, må være omskrivningen av historien om Andre Verdenskrig. Har mistet litt oversikt nå, men det var noe om at mennesker med utstråling og karisma var negative og skumle, for de var akkurat som Hitler.
Bernina Skrevet 28. januar 2011 #1043 Skrevet 28. januar 2011 Eneste som man glemte å ta med, i oppsummeringa, må være omskrivningen av historien om Andre Verdenskrig. Har mistet litt oversikt nå, men det var noe om at mennesker med utstråling og karisma var negative og skumle, for de var akkurat som Hitler. Men det var ikke i tolkningstråden. Det begynte i "Sjalusi"-tråden hvor jeg så noe om folk med karisma og Steinar tok så av at han startet egen tråd som het "Karisma - negativt eller postivt?" Hvor han vel endte opp med denne påstanden om at folk med karisma er farlige og/eller utspekulerte jævler.
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2011 #1044 Skrevet 28. januar 2011 SÅNN var det. Jeg klarer ikke holde alle disse definisjonene fra hverandre....
Bernina Skrevet 28. januar 2011 #1045 Skrevet 28. januar 2011 Åh, Cava, nå hørte jeg deg inni hodet mitt, og lo så jeg fikk kaffe ut nesa. Stakkars tastaturet mitt! "Hei jeg heter KateW og er tolkningstrådavhengig!" "Hei jeg heter Bernina og er tolkningstrådavhengig. Det er ca 10 timer siden jeg skrev innlegg sist og dette er mitt tredje innlegg bare i dag...."
Bernina Skrevet 28. januar 2011 #1046 Skrevet 28. januar 2011 SÅNN var det. Jeg klarer ikke holde alle disse definisjonene fra hverandre.... Jeg husker det bare fordi det var meg som fikk så mye pepper av Steinar fordi jeg hadde hatt en karismatisk samboer...
Suzy Skrevet 28. januar 2011 #1047 Skrevet 28. januar 2011 Eneste som man glemte å ta med, i oppsummeringa, må være omskrivningen av historien om Andre Verdenskrig. Har mistet litt oversikt nå, men det var noe om at mennesker med utstråling og karisma var negative og skumle, for de var akkurat som Hitler. Og den Hitler-debatten var det vel jeg som dro i gang...
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2011 #1048 Skrevet 28. januar 2011 Og DET må du jo ikke finne på! Jeg hadde jo hørt av noen at jeg var karismatisk, og fikk da streng beskjed om at det var det ufornuftig å gå rundt og tenke på, for karisma var en svært negativ ting.
Suzy Skrevet 28. januar 2011 #1049 Skrevet 28. januar 2011 Og DET må du jo ikke finne på! Jeg hadde jo hørt av noen at jeg var karismatisk, og fikk da streng beskjed om at det var det ufornuftig å gå rundt og tenke på, for karisma var en svært negativ ting. Stemmmer - men du er vel vulgær, overseksuell og ufin i munnen i tillegg, så litt karisma fra elelr til kan vel ikke gjøre noe?
EmmaW Skrevet 28. januar 2011 #1050 Skrevet 28. januar 2011 "Hei, jeg heter Emma og er tolkningstrådavhengig. Jeg blir oppriktig glad hver gang jeg ser at det har kommet inn nye svar i tråden." Jeg er ikke håpløs. Jeg er en utfordring for den rette dama Politikerne liker også å bruke ordet "utfordring" dersom de står foran et håpløst prosjekt. "En krevende utfordring". Stemmmer - men du er vel vulgær, overseksuell og ufin i munnen i tillegg, så litt karisma fra elelr til kan vel ikke gjøre noe? Stakkars dere som stemples som karismatiske. Det må kjennes tungt...
Gjest Prøvis Skrevet 28. januar 2011 #1051 Skrevet 28. januar 2011 (endret) Stemmmer - men du er vel vulgær, overseksuell og ufin i munnen i tillegg, så litt karisma fra elelr til kan vel ikke gjøre noe? "Hei, jeg heter Prøvis og er tolkningstrådavhengig!" he he... stakkars Steinar, han får bakoversveis og blir lettere panisk av damer som Kate W Men med henne så hadde han i hvert fall aldri vært i tvil om det var et forhold eller ikke.. Jeg skriver ikke så mye her lenger men jeg må innom her hver dag for å sjekke tråden... Endret 28. januar 2011 av Prøvis
Lizzee Skrevet 28. januar 2011 #1052 Skrevet 28. januar 2011 "Hei, jeg heter Lizzee og er tolkningstrådavhengig" For tiden så har jeg litt surr i privatlivet og da er det deilig å komme hit og kunne lese og svare i tolkningstråden for da er livet mitt plutselig ikke så ille allikevel! Å være her er litt terapi... Og som Emma er jeg også glad hver gang jeg ser at noen har skrevet nytt innlegg her!
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2011 #1053 Skrevet 28. januar 2011 Stemmmer - men du er vel vulgær, overseksuell og ufin i munnen i tillegg, så litt karisma fra elelr til kan vel ikke gjøre noe? Nei, det har du jo rett i. *noterer flittig* Som Steinar ynder å si, det er jo ikke noe rart jeg er singel. Når jeg da eksempelvis repliserer med at "Ja, det var den rette rumpa som fes!" Så er jeg jo ufin og vulgær, og det er iallefall ikke rart at jeg er singel! Er det flere enn meg som lurer på om denne dama i det hele tatt har pult Steinar? Og vært noe mer enn kanskje litt hyggelig mot ham? Også har han lest at det er fornuftig å gi damer penger, for da blir de forelska??? Er dette spekulering? 1
Lizzee Skrevet 28. januar 2011 #1054 Skrevet 28. januar 2011 Nei, det har du jo rett i. *noterer flittig* Som Steinar ynder å si, det er jo ikke noe rart jeg er singel. Når jeg da eksempelvis repliserer med at "Ja, det var den rette rumpa som fes!" Så er jeg jo ufin og vulgær, og det er iallefall ikke rart at jeg er singel! Er det flere enn meg som lurer på om denne dama i det hele tatt har pult Steinar? Og vært noe mer enn kanskje litt hyggelig mot ham? Også har han lest at det er fornuftig å gi damer penger, for da blir de forelska??? Er dette spekulering? Neida! Det er ikke spekulering. Vet ikke om jeg lurer, jeg tror heller det er veldig sannsynlig at de ikke har pult! Og for å snakke for meg selv (og nå er jeg sikkert veldig vulgær), for meg hadde det det fungert mye bedre med puling enn penger! :fnis:
Suzy Skrevet 28. januar 2011 #1055 Skrevet 28. januar 2011 Er det flere enn meg som lurer på om denne dama i det hele tatt har pult Steinar? Og vært noe mer enn kanskje litt hyggelig mot ham? Også har han lest at det er fornuftig å gi damer penger, for da blir de forelska??? Er dette spekulering? Min personlige teori er at de nesten har pult - altså at hun har gitt ham en BJ, en runk eller at han fått smakt et par jukk i halvfylla, i halvmørket, i en krok med bankende hjerter og stor stemning - og det har vært så skjellsettende for ham at han har siktet inn på henne for resten av livet. Nei det med damer og penger tror jeg han sikkert har lært av bestefar som mistet forloveden til en skipsreder en gang på førtitallet Og DET er spekulasjon det! *stolt*
Gjest KateW Skrevet 28. januar 2011 #1056 Skrevet 28. januar 2011 For meg hadde det det fungert mye bedre med puling enn penger! :fnis: Åh ja! *Synger* Det var ikke pengene hun fikk Men det var at hun ikke fikk PIIIIIIIIIKKK Som gjorde at interessen forsvant Og at han ei hennes hjerte vaaaaaaaaaaaaant! PikkPikkPikkPikkPikkPikkPikk... Sang hun med et nikk Pikk det vil jeg haaaaaaaa for da blir jeg glaaaaaaaaaaaaa Penger kan jeg skaffe selv men pikk jeg trenger morgen og kveld Uten pikk så blir jeg lei meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii
Steinar40 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1058 Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg fikk en ny tigge SMS tidligere i dag. Hun fikk da til svar at hun nå må reise hit så vi får pratet i sammen ansikt-til-ansikt. Det var ikke aktuelt nå svarte hun meg (pga en unnskyldning som hun syns er god). Dermed skrev jeg at da får jeg bare gi opp hele henne. Og etter å ha skrevet hvor teit jeg er, og hvor mye hun skulle få for huset og at hun derfor skal klare seg selv, så var hun enig og ønsket meg lykke til. Det samme har forøvrig skjedd et antall ganger tidligere ifra hennes side. Så hvor mye det egentlig betyr denne gangen, det gjenstår fortsatt å se. Jeg gir meg uansett ikke. Skal noen gi seg nå så blir det henne. Endret 28. januar 2011 av Steinar40
EmmaW Skrevet 28. januar 2011 #1059 Skrevet 28. januar 2011 Jeg gir meg uansett ikke. Skal noen gi seg nå så blir det henne. Gi seg? Trodde du hadde gitt deg nå? Eller fikk sms-en deg til å hente brannslokkingsapparatet for å redde broen? Der ser du hva vi mener når vi snakker om at du ikke er i stand til å avslutte. Hadde du virkelig satt kroken på døren, så hadde du ikke engang svart henne. Klart hun fortsetter å kontakte deg for å se om det er mulig å skive littegranne mer penger ut av deg. Som man reder, så ligger man. 1
pøbelsara Skrevet 28. januar 2011 #1060 Skrevet 28. januar 2011 Steinar: DetteDermed skrev jeg at da får jeg bare gi opp hele henne. Og etter å skrevet hvor teit jeg er, og hvor mye hun skulle få for huset og at hun derfor skal klare seg selv, så var hun enig og ønsket meg lykke til. betyr at hun har gitt seg. Hun sier her i klartekst at hun ikke vil ha deg og ønsker deg lykke til videre i livet.
Fremhevede innlegg