Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jøss, er det noen som kan forklare meg hva denne tråden egentlig handler om?

Nå har jeg prøvd både å begynne på begynnelsen og på slutten og lese meg innover i den, men er like klok :popcorn:

Noe så merkelig...

Du må begynne med Tolkningssak 1. Denne tråden ble til som en avsporing fra en annen tråd om lykke fordi Steinar fremdeles drev på og brant broer og eltet saken med tolkningsdama.

Og dette har foregått siden sommeren 2009. Selv har jeg bare fulgt med siden i fjor sommer. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må begynne med Tolkningssak 1. Denne tråden ble til som en avsporing fra en annen tråd om lykke fordi Steinar fremdeles drev på og brant broer og eltet saken med tolkningsdama.

Og dette har foregått siden sommeren 2009. Selv har jeg bare fulgt med siden i fjor sommer. :gjeiper:

Omtrent som "Glamoure" bare del fremdriften på 100.

Skrevet (endret)

Jøss, er det noen som kan forklare meg hva denne tråden egentlig handler om?

Nå har jeg prøvd både å begynne på begynnelsen og på slutten og lese meg innover i den, men er like klok :popcorn:

Noe så merkelig...

Hele denne saken startet i 2009.

I fjor sommer startet Steinar en annen tråd - den første tolkningstråden. Hvor han ba oss om å tolke denne dama han ikke helt ble klok på. Den tråden ble på noen hundre sider.... Vi trodde vel det hele var over. Men så startet Steinar en ny tolkningstråd. Så her er vi da.

Kort summert så er det ei dame nordpå som Steinar har bestemt seg for at er kvinnen i hans liv. Hun har barn, er separert (noe han bidro til, man han var nok ikke årsaken, selv om han liker å tro sistnevnte), han har sendt henne penger og hun lover tidvis at hun skal flytte til ham. Men det blir jo aldri noe av. Og tidvis kaller hun ham en pikk og ber ham dra til helvete. Steinars store mål er å tvinge henne til å endre innstilling og oppførsel slik at hun blir en verdig kjæreste for ham. Også noe av det beste: Han kan ikke kutte henne ut før de i fellesskap har bestemt at det er over. Han kan ikke bestemme det alene!!! At hun tydelig viser at hun ikke bryr seg spiller ingen rolle, for hun må si det i klartekst. Og dette forstår han ikke. Og hun må ha psykiske problemer (mener han) fordi hun ikke forstår at han er guds gave. Han mener også at hun må være psykisk forstyrret som klarer å utnytte ham.

I tillegg til dette liker han å være litt frekk med "typiske kvinnfolk", er negativ til det meste og slenger litt dritt til oss damene her når han får for mye motstand. Dvs. at vi forsøker å si at denne dame er et tapsprosjekt.

Jo!! Også har han egne tolkninger av ord. Veldig irriterende. Men litt underholdene også, når du blir vant med det.

Konkludere f.eks. - det kan bety så mangt!

Innimellom ser han lyset i en eller annen tunnel. Men det er stort sett slokket igjen dagen etterpå.

Endret av Lizzee
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg tror til og med at sjansen er svært liten for at han får muligheten til å hoppe fra en dame til en annen!!

Edit: Herregud, fant først nå ut at det var startet ny tolkningstråd. jaaaaa, det er dumt men gøy.....

Er Tolkningstråd 3 startet allerede??? Hvor ??

Dette er jo som den berømmelige skorpen vi ikke klarer å la vær å pille på :sjenert:

Endret av LilleBille
Skrevet

Er Tolkningstråd 3 startet allerede??? Hvor ??

Dette er jo som den berømmelige skorpen vi ikke klarer å la vær å pille på :sjenert:

Neinei!! Det var bare meg som først nå oppdaget at det var denne - Tolkningssak 2 - tråden som var startet.

Jeg var med i den første og hadde ikke fått med meg at det var en nr. 2.

MÅ jo være med!!! Selv om det er helt sykt.....

Skrevet (endret)

et knakende godt innlegg

:pls: Jeg bøyer meg i støvet.

Og stor-:skratte: av siste avsnitt!!!

Endret av QueenPenelope
Skrevet

Innimellom ser han lyset i en eller annen tunnel. Men det er stort sett slokket igjen dagen etterpå.

Vi er fortsatt der ja??

Skrevet

Vi er fortsatt der ja??

Oh yes. Du trenger egentlig ikke å lese deg opp i denne tråden, om du fikk med deg essensen i den første tråden. Vi har nemlig ikke beveget oss en millimeter siden tråd 1.

Det er fortsatt den samme, gamle kverna. Det er faktisk, utrolig nok, INGEN endring. What so ever.

Skrevet (endret)

Lizzee - den kortversjonen sa vel omtrent alt... :klappe:

Men - tenk hvor mange sider vi har klart å få ut av dette ... det er helt utrolig. Snakk om å koke suppe på en spiker :ler:

Endret av LilleBille
Skrevet

Snakk om å koke suppe på en spiker :ler:

Akkurat den biten har vi utviklet til ren vitenskap! :skravle:

• Liker 1
Skrevet

Vi er fortsatt der ja??

Ja det er bare å slenge seg på Cava!!! :gjeiper:

Skrevet

:pls: Jeg bøyer meg i støvet.

Og stor-:skratte: av siste avsnitt!!!

Takk!!! :)

Skrevet

Vil du være med, så heng på! Dette toget går ingen steder. :reise:

Skrevet

Konklusjonen vi andre har kommet frem til er at du er ganske håpløs også.

Jeg er ikke håpløs. Jeg er en utfordring for den rette dama :smoke:

Skrevet

Jeg er sikker på at dere aldri har hatt noe seksuelt forhold. Siden det plutselig blir for privat å svare på, mens du legger ut om det meste annet som har med dere to å gjøre.

I min verden er seksuelle forhold privat. Og ingenting man informerer uvedkommende om. Ikke mange som skjønner dette lenger tydeligvis.

• Hvis du hadde vært oppriktig interessert i henne, hadde du dratt å besøkt henne.
  • Hvis hun hadde vært interessert i deg, hadde hun ønsket besøk av deg.
  • Forholdet er dødfødt. Dere klarer jo ikke kommunisere nå, i hvilke la-la-la-verden er det du lever i som tror at dette er noe å bygge et forhold på, at du påstår hun sier at hun skal "flytte til deg til sommeren"

.

Dette er så hakkendes galt på alle nivåer!

Men det du skriver over her, er jo ikke helt feil.

Skrevet

Du har så rett!!!

Jeg har forresten veldig store vanske med å se for meg at Steinar kan hoppe på noe som helst. Det krever jo at man er litt spontan?

Men ordet spontan tror jeg ikke Steinar vet hva betyr engang...

...men jeg tørr vedde på at han mener det er noe negativt!

Litt sånn som det er å ha sjarm. Det er også negativt. For sjarmerende folk (for ikke å snakke om de med karisma) er bare ute etter å lure folk!!

Steinar hoppe på en dame... hehe.... den var god.... :skratte:

Det å være spontan - eller impulsiv - kan faktisk være jævla slitsomt for andre folk. Men det kommer selvfølgelig helt an på hva det dreier seg om og i hvilken grad.

Skrevet

Jeg tror til og med at sjansen er svært liten for at han får muligheten til å hoppe fra en dame til en annen!!

Spiller ingen rolle.

Jeg utnytter ikke andre folk uansett.

Så psyk er jeg ikke heldigvis.

Skrevet

Og hun må ha psykiske problemer (mener han) fordi hun ikke forstår at han er guds gave.

Nei, jeg mener ikke at hun har psykiske problemer av denne grunn. Der mener jeg bare at hun må være direkte dum i hue.

Han mener også at hun må være psykisk forstyrret som klarer å utnytte ham.

Jeg mener at alle som utnytter andre er psykisk forstyrret. Faktisk.

Skrevet

Spiller ingen rolle.

Jeg utnytter ikke andre folk uansett.

Så psyk er jeg ikke heldigvis.

Så du mener at om du innser at det er slutt med tolkningsdama, du leter og finner en annen dame og så blir sammen med henne (eller hopper på fordi du forstår at dette er den rette) så utnytter du folk?????

Synes du det er psykt å finne deg en ny dame????

Skrevet

Jeg er ikke håpløs. Jeg er en utfordring for den rette dama :smoke:

Du er vel en utfordring uansett - for alle?

Og når du oppfører deg som om dette er en del av din image og det virker som om du jobber for å være utfordrende (vil vel heller si at du bare er kverulerende og påståelig) så oppleves det bare håpløst.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...