Steinar40 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1001 Skrevet 27. januar 2011 Og det som også holder meg igang er at jeg synes det er gøy å se hva dere fantastiske damer kommer opp med av argumenter og replikker!!! Også har man jo lyst til å følge opp og støtte opp om de uttalelsene damene her kommer med. Noen ganger har liksom Steinar bare en birolle. Han sier jo bare det samme hele tiden og er vanvittig forutsigbar! Ja, og jeg får absolutt følelsen av å befinne meg i et hønsehus. Og at jeg er reven hehe
Steinar40 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1002 Skrevet 27. januar 2011 Konklusjonen vi andre har kommet frem til er at du er ganske håpløs også. Neida. Jeg er guds gave til den rette dama.
QueenPenelope Skrevet 27. januar 2011 #1003 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er guds gave til den rette dama. Da synes jeg du skal begynne å lete etter henne!!! 1
Steinar40 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1004 Skrevet 27. januar 2011 Da synes jeg du skal begynne å lete etter henne!!! En sak av gangen. Den rette dama vil ikke ønske at jeg er opphengt i ei anna dame enn henne. Det sa forøvrig ho det dreier seg om her også. At fant jeg meg ei anna dame så ble ho forbannet! Ja, ho har sagt mye rart gitt. Mye tomt pjatt.
QueenPenelope Skrevet 27. januar 2011 #1005 Skrevet 27. januar 2011 Den rette dama vil ikke ønske at jeg er opphengt i ei anna dame enn henne. Nå sier du jo at tolkningsdama ikke er den rette. Hvorfor venter du da?!
EmmaW Skrevet 27. januar 2011 #1006 Skrevet 27. januar 2011 Ja, og jeg får absolutt følelsen av å befinne meg i et hønsehus. Og at jeg er reven hehe Ikke reven - meitemarken. Nøyaktig hva gjør deg til guds gave til den rette damen? At du er solid?
QueenPenelope Skrevet 27. januar 2011 #1007 Skrevet 27. januar 2011 Ikke reven - meitemarken. Nøyaktig hva gjør deg til guds gave til den rette damen? At du er solid? Han har jobb også...
EmmaW Skrevet 27. januar 2011 #1008 Skrevet 27. januar 2011 Han har jobb også... Og de to tingene burde faktisk holde. I mengdevis.
Steinar40 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1009 Skrevet 27. januar 2011 Nå sier du jo at tolkningsdama ikke er den rette. Hvorfor venter du da?! Det kommer av at jeg ikke hopper ifra den ene til den andre.
Steinar40 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1010 Skrevet 27. januar 2011 Nøyaktig hva gjør deg til guds gave til den rette damen? At du er solid? Han har jobb også... Dere har skjønt det hehe
Steinar40 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1011 Skrevet 27. januar 2011 Noen ganger har liksom Steinar bare en birolle. Han sier jo bare det samme hele tiden og er vanvittig forutsigbar! Tja, man skal i hvert fall ikke beskylde kvinnfolk for å være mye forutsigbare. Herlighet, sier jeg bare! Kvinnfolk ække som andre folk.
Nuith Skrevet 27. januar 2011 #1012 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er også Tolkningstrådavhengig. Men jeg tror faktisk at dersom vi bare hadde klart å holde liv i tråden på egen hånd, så ville den vært mye bedre UTEN Steinar. For det er svarene han får som er underholdningen 2
QueenPenelope Skrevet 27. januar 2011 #1013 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er også Tolkningstrådavhengig. Men jeg tror faktisk at dersom vi bare hadde klart å holde liv i tråden på egen hånd, så ville den vært mye bedre UTEN Steinar. For det er svarene han får som er underholdningen :skratte: (men, vi må jo nesten ha noe å svare på da...)
EmmaW Skrevet 27. januar 2011 #1014 Skrevet 27. januar 2011 Tja, man skal i hvert fall ikke beskylde kvinnfolk for å være mye forutsigbare. Herlighet, sier jeg bare! Kvinnfolk ække som andre folk. Det er jo gullkorn som dette som driver tråden frem. Vi vet at Steinar ikke evner å ta inn over seg at han tar feil på flere områder, og når vi får sånne svar som dette er det jo umulig å la være å ihvertfall prøve å få dunket litt sunn fornuft inn i hodet hans. Mission impossible...
Lizzee Skrevet 27. januar 2011 #1015 Skrevet 27. januar 2011 Det kommer av at jeg ikke hopper ifra den ene til den andre. Det trenger du jo ikke. Du er ikke sammen med tolkningsdama, du er alene, du er singel og du kan selvfølgelig lete etter en annen. Du trenger jo ikke hoppe på henne med en gang!! Kan hende det tar lang tid før du finner henne også (og for hver dag du holdes tilbake av tolkningsdama tar det lenger tid før du får startet prosessen) - så kresen som du er kan det ta ååååår!!! Så ta det med ro. Sjansen er svært liten for at du kan hoppe fra en til en annen! 5
Ellevill Skrevet 27. januar 2011 #1016 Skrevet 27. januar 2011 Herregud, jeg blir helt sprø av dette. Du er ikke rett på en plass. Du er bare sykelig opptatt av ei dame du ikke en gang respekterer, og som virker like gal som deg. Jeg er sikker på at dere aldri har hatt noe seksuelt forhold. Siden det plutselig blir for privat å svare på, mens du legger ut om det meste annet som har med dere to å gjøre. Hvis du hadde vært oppriktig interessert i henne, hadde du dratt å besøkt henne.Hvis hun hadde vært interessert i deg, hadde hun ønsket besøk av deg.Forholdet er dødfødt. Dere klarer jo ikke kommunisere nå, i hvilke la-la-la-verden er det du lever i som tror at dette er noe å bygge et forhold på, at du påstår hun sier at hun skal "flytte til deg til sommeren". Dette er så hakkendes galt på alle nivåer! 3
Bernina Skrevet 27. januar 2011 #1017 Skrevet 27. januar 2011 Det trenger du jo ikke. Du er ikke sammen med tolkningsdama, du er alene, du er singel og du kan selvfølgelig lete etter en annen. Du trenger jo ikke hoppe på henne med en gang!! Kan hende det tar lang tid før du finner henne også (og for hver dag du holdes tilbake av tolkningsdama tar det lenger tid før du får startet prosessen) - så kresen som du er kan det ta ååååår!!! Så ta det med ro. Sjansen er svært liten for at du kan hoppe fra en til en annen! Du har så rett!!! Jeg har forresten veldig store vanske med å se for meg at Steinar kan hoppe på noe som helst. Det krever jo at man er litt spontan? Men ordet spontan tror jeg ikke Steinar vet hva betyr engang... ...men jeg tørr vedde på at han mener det er noe negativt! Litt sånn som det er å ha sjarm. Det er også negativt. For sjarmerende folk (for ikke å snakke om de med karisma) er bare ute etter å lure folk!! Steinar hoppe på en dame... hehe.... den var god.... 3
Cava Queen Skrevet 27. januar 2011 #1018 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Det trenger du jo ikke. Du er ikke sammen med tolkningsdama, du er alene, du er singel og du kan selvfølgelig lete etter en annen. Du trenger jo ikke hoppe på henne med en gang!! Kan hende det tar lang tid før du finner henne også (og for hver dag du holdes tilbake av tolkningsdama tar det lenger tid før du får startet prosessen) - så kresen som du er kan det ta ååååår!!! Så ta det med ro. Sjansen er svært liten for at du kan hoppe fra en til en annen! Jeg tror til og med at sjansen er svært liten for at han får muligheten til å hoppe fra en dame til en annen!! Edit: Herregud, fant først nå ut at det var startet ny tolkningstråd. jaaaaa, det er dumt men gøy..... Endret 27. januar 2011 av Cava Queen 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1019 Skrevet 27. januar 2011 Finnes "Tolkningssak" som app til iphone?
Dalila Skrevet 27. januar 2011 #1020 Skrevet 27. januar 2011 Jøss, er det noen som kan forklare meg hva denne tråden egentlig handler om? Nå har jeg prøvd både å begynne på begynnelsen og på slutten og lese meg innover i den, men er like klok Noe så merkelig...
Fremhevede innlegg