Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du glemte røyksignaler :ler:

Sløvt av meg altså! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh, tomprat!

Du åpner lommeboka så fort hun ringer, skriver, tekster eller sender morse :ler:

Eller hvis det står i horoskopet hans at "noen kommer til å behøve økonomisk hjelp fra deg"!

Han tror jo plutselig på stjernetegn!!!!! :ler:

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Eller hvis det står i horoskopet hans at "noen kommer til å behøve økonomisk hjelp fra deg"!

Han tror jo plutselig på stjernetegn!!!!! :ler:

Jah, horskopet for tegnet "Stuten" med ascendanten i "Sparegrisen"

:hoho:

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kråkesaks, moderator.

Men kjære... hele denne tråden er jo basert på spekulasjoner...

Ikke minst fra trådstarter selv!!

Dette er en ren spekulasjonstråd!!!

Vi tolker jo spekulasjoner. Og spekulerer i tolkninger. :ler:

Hva annet er egentlig mulig...?

Skrevet

Men kjære... hele denne tråden er jo basert på spekulasjoner...

Ikke minst fra trådstarter selv!!

Dette er en ren spekulasjonstråd!!!

Vi tolker jo spekulasjoner. Og spekulerer i tolkninger. :ler:

Hva annet er egentlig mulig...?

Ja ærlig talt!

Skrevet

Jeg regner ikke en alkoholiker for å være et oppegående menneske.

Du er rett og slett en slem liten mann, som ikke aner noe om mennesker, deres liv og eller deres problemer. Jeg blir ganske dårlig av å lese det du klarer å lire av deg.

• Liker 1
Skrevet

Hun sa da ingenting om det! Hun sa kun at hun foretrekker å bruke pengene sine på reiser fremfor andre, materielle ting. Det er nok fortsatt både jobb og flest hverdager selv hjemme hos EmmaW.

Du trenger ikke vri og vrenge på stort sett alt som blir sagt her...

Steinar er redd for ferier, skjønner du. Det har han sagt før. Det er noe skummelt med å reise utenlands.

Skrevet

Du er rett og slett en slem liten mann, som ikke aner noe om mennesker, deres liv og eller deres problemer. Jeg blir ganske dårlig av å lese det du klarer å lire av deg.

Ditto.

Og det er kanskje det ho tolkningsdama har begynt å innse også. Og derfor hun ikke ser noen grunn til å følge opp de tingen hun tidligere sa hun kunne tenke seg (flytte nedover og sånn).

Han er en sånn liten Rumpelstiltskin - dere kjenner historien?

Rumpelstiltskin gjorde ting for andre mot at de lovet ham ting tilbake.

Et liten egoistisk gnom som bare tenkte på seg selv.

Skrevet

For å si det slik:

29. juli 2010: Vi hadde medfølelse

26. januar 2011: Vi synes hele greia er pinlig på dine vegne.

Han begynte i juli 2009, første gang.

Gjest Prøvis
Skrevet (endret)

Du verden, her øker sideantallet i rasende fart og det helt uten å komme nærmere mål - som i forrige tråd..

Steinar, hvis hun hadde vært ærlig og sagt rett ut at du gjorde det økonomisk mulig for henne å flytte fra mannen sin, hadde du vurdert henne som verdig til et forhold med deg da?

Hun vet hva hun gjør, hun vet hva hun skal si og ikke si for å holde deg i beredskap. Hun er ikke psyk, hun er sleip og ikke representativ for alle kvinner. Hun er en voksen dame som har vært gift og har født to barn hun skal forsørge, hun burde klare å sørge for større stillingsprosent.. aarrgh.. gjentakelser gjentakelser gjentakelser

Hun var så sleip at hun ikke fortalte mannen sin om deg, han vil gjerne ha henne tilbake og den sleipe lille madammen har dere begge to gående på gress og du hjelper endatil med å betale på det separerte parets huslån. Og hun kan holde på sånn fordi hun bor så langt unna deg for du drar jo ikke oppover og får sjekket ut at ting er som hun sier.

Dette er ikke spekulasjoner, det er basert på konkrete opplysninger fra tolkningsmannen himself.

Endret av Prøvis
  • Liker 2
Gjest Prøvis
Skrevet

Steinar er redd for ferier, skjønner du. Det har han sagt før. Det er noe skummelt med å reise utenlands.

Det er mye denne karen er redd for eller ikke liker

- ferier

- kolleger

- mannlige venner

- kvinnelige venner

- venner generelt

- vulgær påkledning

- selskaper

- dans

Og det er heller ikke spekuasjoner men informasjon fra mannen selv

• Liker 1
Skrevet

Steinar, hvis hun hadde vært ærlig og sagt rett ut at du gjorde det økonomisk mulig for henne å flytte fra mannen sin, hadde du vurdert henne som verdig til et forhold med deg da?

Hun vet hva hun gjør, hun vet hva hun skal si og ikke si for å holde deg i beredskap. Hun er ikke psyk, hun er sleip og ikke representativ for alle kvinner. Hun er en voksen dame som har vært gift og har født to barn hun skal forsørge, hun burde klare å sørge for større stillingsprosent.. aarrgh.. gjentakelser gjentakelser gjentakelser

Hun var så sleip at hun ikke fortalte mannen sin om deg, han vil gjerne ha henne tilbake og den sleipe lille madammen har dere begge to gående på gress og du hjelper endatil med å betale på det separerte parets huslån. Og hun kan holde på sånn fordi hun bor så langt unna deg for du drar jo ikke oppover og får sjekket ut at ting er som hun sier.

Dette er ikke spekulasjoner, det er basert på konkrete opplysninger fra tolkningsmannen himself.

Det er nå på tide å konkludere her.

Fakta er at hun over (altfor) lang tid IKKE har klart å bestemme seg for noe som helst. I tillegg klarer hun ikke å kommunisere dette på noen annen måte enn ved å komme med tomme løfter og be om mer "hjelp" (av økonomisk art). At det med en slik innstilling og oppførsel er noe alvorlig galt kan det neppe være særlig tvil om. Det er mitt inntrykk.

Jeg kan derfor verken forklare, forstå, akseptere eller respektere hennes oppførsel. Og da kan det bare ende med ett resultat.

Livet går videre uansett.

Takk for alle gode og velmente tolkninger. Ingen nevnt, ingen glemt :)

Skrevet

Det er nå på tide å konkludere her.

Fakta er at hun over (altfor) lang tid IKKE har klart å bestemme seg for noe som helst. I tillegg klarer hun ikke å kommunisere dette på noen annen måte enn ved å komme med tomme løfter og be om mer "hjelp" (av økonomisk art). At det med en slik innstilling og oppførsel er noe alvorlig galt kan det neppe være særlig tvil om. Det er mitt inntrykk.

Jeg kan derfor verken forklare, forstå, akseptere eller respektere hennes oppførsel. Og da kan det bare ende med ett resultat.

Livet går videre uansett.

Takk for alle gode og velmente tolkninger. Ingen nevnt, ingen glemt :)

Gratulerer med fremgangen! :jepp:

Det jeg har uthevet med fet skrift er grunnen til at det ikke er vits i å bruke mer tid på henne.

Håper du endelig klarer å slippe henne, og vit at alle råd og tolkninger har vært vennlig mente.

Skrevet

Gratulerer med fremgangen! :jepp:

Det jeg har uthevet med fet skrift er grunnen til at det ikke er vits i å bruke mer tid på henne.

Håper du endelig klarer å slippe henne, og vit at alle råd og tolkninger har vært vennlig mente.

Det er egentlig ingenting nytt i dette. Jeg har tenkt slik hele tiden.

Det eneste som egentlig har endret seg er at hun nå brenner alle broene.

Skrevet

Da kan vi vel avslutte denne tråden, og vente på "Tolkningssak 3" som vi kan vente kommer i april/mai en gang.

• Liker 1
Skrevet

Da kan vi vel avslutte denne tråden, og vente på "Tolkningssak 3" som vi kan vente kommer i april/mai en gang.

Det blir ingen ny tolkningssak. Det er nemlig umulig å kunne forstå et annet menneske.

Skrevet

Det er egentlig ingenting nytt i dette. Jeg har tenkt slik hele tiden.

Det eneste som egentlig har endret seg er at hun nå brenner alle broene.

Nei, du har tenkt slik, og lagt til hvis ikke/ dersom ikke ditten og datten skulle skje. Da ville du nemlig ombestemt deg.

Håpet er nå at du endelig klarer å sette punktum. Du og tolkningsdama har det bedre uten hverandre.

Skrevet

Nei, du har tenkt slik, og lagt til hvis ikke/ dersom ikke ditten og datten skulle skje. Da ville du nemlig ombestemt deg.

Håpet er nå at du endelig klarer å sette punktum. Du og tolkningsdama har det bedre uten hverandre.

Selvfølgelig ville jeg ha revurdert hvis hun hadde vist meg en positiv innstilling og oppførsel. Og ikke minst evnet å kommunisere.

Men det har ikke skjedd. Og dermed ser jeg på det som at hun brenner alle broene. Eventuelt så er det jeg som gjør det.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...