Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig!!

Og hadde Steinar hatt baller så hadde han reist til henne og krevet en ansikt til ansikt samtale for å få ryddet opp en gang for alle! Istedenfor å vente på noe fra henne som han vet at aldri kommer.

Dette har jeg sagt til Steinar før. At han bør ta seg en tur på toalettet og sjekke om han har noe bak penis, altså baller. Men da var jeg like vulgær som denne kvinnen, for hun hadde kalt ham pikk.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Prøvis
Skrevet (endret)

Dette har jeg sagt til Steinar før. At han bør ta seg en tur på toalettet og sjekke om han har noe bak penis, altså baller. Men da var jeg like vulgær som denne kvinnen, for hun hadde kalt ham pikk.... :roll:

.. og det er også en ting som er vanskelig å forstå.. han syns det er vulgært at du ber han sjekke om han har baller, men det at hun kaller han en pikk er helt greit.. da er det liksom bare stjernetegnene som er årsaken - de er jo ildtegn må vite :fnise: Han får noia av deg som snakker rett ut, det er ingen tvil om hva du mener og så klager han over at dama ikke klarer å få fram hva hun vil.. Han både vil og ikke vil ha ei som er tydelig i språket..

Endret av Prøvis
  • Liker 2
Skrevet

Er det fler enn meg som syns det er ironisk at den selverklærte realisten Steinar tror på stjernetegn. Hvor realistisk er det lissom... :roll:

• Liker 1
Skrevet

Steinar forstår ikke mennesker, er min teori.

Han har problemer med grunnleggende elementer i sosial interaksjon og mangler empatisk innsikt, derfor lener han seg på en tilsynelatende svart/hvit argumentasjon, uten nyanser, fordi han ikke helt forstår nyanser motivert av emosjonell erfaring. Han fremstår som både rigid og sosialt naiv, for meg.

Jeg støtter den teorien, det høres meget sannsynlig ut.

Er det fler enn meg som syns det er ironisk at den selverklærte realisten Steinar tror på stjernetegn. Hvor realistisk er det lissom... :roll:

Ja, akkurat den har jeg tenkt på også. Og å tillegge det så stor vekt at det er rettferdiggjør krangel og skittkasting dem to imellom. kanskje noen burde fortelle ham om endringen i stjernetegnene? Kanskje han slett ikke er et ildtegn egentlig? :fnise:

Gjest Prøvis
Skrevet

I hans definisjon av realistisk så er det sikkert veldig realistisk å tro på stjernetegn..

Skrevet

Ja, akkurat den har jeg tenkt på også. Og å tillegge det så stor vekt at det er rettferdiggjør krangel og skittkasting dem to imellom. kanskje noen burde fortelle ham om endringen i stjernetegnene? Kanskje han slett ikke er et ildtegn egentlig? :fnise:

Det vil jo bli helt krise - hva skal han skylde på da :ler:

Skrevet

Det vil jo bli helt krise - hva skal han skylde på da :ler:

Han kan jo finne ascendenten sin, kanskje han kan skylde på den? Ellers får han se hvilket år han ble født i iflg det kinesiske horoskopet, der finnes det muligens også en unnskyldning. :jepp:

Skrevet

Han kan jo finne ascendenten sin, kanskje han kan skylde på den? Ellers får han se hvilket år han ble født i iflg det kinesiske horoskopet, der finnes det muligens også en unnskyldning. :jepp:

Å takk og lov at det finnes en løsning - ble litt bekymra nå gitt :fnise:

(selv om jeg personlig tror at han stjernetegn egentlig er "Stuten")

• Liker 1
Skrevet

Hmmm... visste ikke at det var vulgært at menn har baller... :)

Vil vel heller si at det er ganske positivt å ha baller!!! Jeg foretrekker absolutt menn med baller!!!

Men det er klart, om Steinar ikke har det så synes han ganske sikkert at det er litt vulgært at mangelen blir påpekt.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm... visste ikke at det var vulgært at menn har baller... :)

Vil vel heller si at det er ganske positivt å ha baller!!! Jeg foretrekker absolutt menn med baller!!!

Men det er klart, om Steinar ikke har det så synes han ganske sikkert at det er litt vulgært at mangelen blir påpekt.

:fnise: :

Skrevet

Den skal jeg gi deg rett. Men nå vet du det. Du kan i alle fall sørge for å ikke gi henne tilgang til "alkohol" (penger)

Kontoen er sperret.

Stemmer det, alle norske menn som er i velfungerende og kjærlige forhold, er enten desperate eller tøfler. Takk for påminnelsen.

Den eneste her i landet som har opprettholdt moralen og standarden fra de gode gamle dager, er jo deg. Resten er bare en haug med halvville feminister og forvillede mannfolk.

Du er så ufattelig nedlatende noen ganger at det er ikke rart at du kommer på kant med så mange. Har du noen ekte venner i livet ditt? Liker du egentlig mennesker i det hele tatt?

Personlig er jeg ikke spesielt menneskekjær, men jeg sitter da ikke og slenger drit om andre mennesker av den grunn.

Dersom du på noen måte har latt dine meninger avsløres i kommunikasjon med henne, er det ikke veldig rart at hun ikke vil ha deg.

Jeg er en realist og logiker. Vanligvis. Hvis vi ser bort ifra disse forbannede kvinnfolka. Stakkars han Adam som ble lurt opp i stry av ho Eva :sukk:

Skrevet

Hva mener du egentlig med dette? At grunnen til at ganske mange norske kvinner er i et forhold, er at mannfolka er desperate? :dåne:

Bingo!

Skrevet

Altså venter du fortsatt. Hvorfor gjør du det?

Jeg venter ikke. Livet og tiden går videre uansett hva jeg gjør eller ikke gjør.

Skrevet (endret)

Det er jo akkurat det du ikke vet.

Hadde du visst det så hadde du kuttet henne ut.

Jeg vet det . Man lærer så lenge man lever.

Hvorfor gjentar du da til det kjedsommelige at du skal hjelpe henne til å endre oppførsel og innstilling? Når hun hele tiden viser at hun ikke ønsker det?

Du misforstår. Jeg skal ikke hjelpe henne til å endre oppførsel og innstilling, det må hun klare ved egen maskin. Men deretter kunne jeg ha hjulpet henne i dette livet.

Endret av Steinar40
Skrevet

Du er vel premieeksempelet på et desperat mannfolk, som i så lang tid insisterer på å få det til med en dame du selv sier at er en løyner, psykisk syk, som utnytter deg og aldri viser at hun bryr seg eller er glad i deg?

Hadde jeg vært desperat så hadde jeg tatt henne allikevel. Men jeg er bare interessert i ekte og gjensidig kjærlighet. Alt annet er verdiløst.

Har man vettet i behold så velger man heller å være alene enn å fortsette å håpe på at en slik dame skal bli sin....

Jeg er alene.

Ellers må jeg si at jeg tror mindre og mindre på historien din.

Tror du bare tester ut hvor lenge du kan holde tråden her i gang.

Feil.

Skrevet

Steinar forstår ikke mennesker, er min teori.

Han har problemer med grunnleggende elementer i sosial interaksjon og mangler empatisk innsikt, derfor lener han seg på en tilsynelatende svart/hvit argumentasjon, uten nyanser, fordi han ikke helt forstår nyanser motivert av emosjonell erfaring. Han fremstår som både rigid og sosialt naiv, for meg.

Det er ingen som forstår andre. Fakta.

Skrevet

Har det slått deg at HUN ikke mener det er noe å diskutere? At hun har gitt deg alle signaler hun kan på at dette er slutt, og du henger på som en igle?

Er det derfor hun har kontaktet meg når jeg ikke har kontaktet henne da?

Skrevet

Dette hadde nok ikke blitt så langvarig hvis Steinar og denne damen hadde bodd i samme by. Nå slipper hun å bekymre seg for å møte Steinar på butikken eller at han kommer hjem til henne for å få svar ansikt til ansikt. Han sitter jo her flere timer unna og bare venter på at hun skal komme til han. Og det som er ute av øye er gjerne også ute av sinn og en sms i ny og ne eller en kort telefonsamtale som hun bryter når hun får høre ting hun ikke liker er jo ikke noe å bry seg om. Når det er over så går nå dagan som de pleier, og skulle det bli litt tomt i lommeboka så er det bare å ta fram godordene og så kommer det litt pengehjelp dalende fra sør.

Dette er forsåvidt et bra poeng. Men det gjelder faktisk akkurat like mye for meg, hvis vi ser bort ifra det med pengene.

Denne damen er ikke psykotisk, hun har sannsynligvis ikke noe psykiske plager i hele tatt. Og har sannsynligvis ikke problemer med å bestemme seg heller, men ønsker ikke å kutte linken til Steinar pga. økonomi. Og jeg tror kanskje det er sånn som ei skrev her at hun faktisk har sagt fra i klartekst men det var ikke det svaret Steinar ønsket å høre og da gjelder det ikke.

Her derimot, spekulerer du vilt og vet ikke hva du prater om.

Skrevet

Det er ingen som forstår andre. Fakta.

Så hvorfor ber du om råd?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...