Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde hun sagt det rett ut så hadde det vært avklart. Og avsluttet.

Jeg har vridd hodet inside-out for å prøve å forstå hvorfor hun oppfører seg som hun gjør! Uten å komme frem til noen vettig og helhetlig forklaring. Og det er et stort problem i seg selv.

Det finnes som sagt mange teorier, men ingenting passer helt.

Derfor skal jeg nå bare stille henne dette ene nevnte spørsmålet hvis hun skulle kontakte meg igjen.

Du er jammen kort i pappen as....

Ser du ikke at dette er copy paste fra tidligere tråder eller?

Du skriver det samme og vi skriver det samme.. Om og om igjen..

BORING! :grine:

Jeg tror du leker med oss (eller mangler en skrue løs) og det liker jeg ikke! Jeg skjønner ikke annet enn at dette må være et KG prosjekt - Strikken er strukket laaaaaangt nå! :slåss:

Kan du ikke bare surre med dette såkalte kjærlighetslivet ditt uten å slite ut alle KG`s lesere på veien?

Du har ingen vilje, ingen selvinnsikt, ingen ryggmarg og ingen stolthet. Du bare henger på som en igle uten å skjønne hva som er best for deg. Du er jo helt besatt! Jeg blir litt redd jeg.. :hakeslepp:

Get a life!! :husarbeid:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sikkert riktig. Og så snart jeg føler at det er dette hun virkelig føler, så er alt avsluttet.

Ja men du viljo ikkeat de skal avsluttes. Det er derfor du ikke føler hva hun virkelig mener/vil. Jeg tror at hun kunne ha stavet for deg at hun ikke brydde seg om deg, men du ville allikevel klart å finne på et eller annet om at du allikevel ville gi henne sjansen til å vise at hun en gang i fremtiden (endret innstilling og adferd....) og kanskje brydde seg allikevel.....

Jeg har vridd hodet inside-out for å prøve å forstå hvorfor hun oppfører seg som hun gjør! Uten å komme frem til noen vettig og helhetlig forklaring. Og det er et stort problem i seg selv.

Derfor skal jeg nå bare stille henne dette ene nevnte spørsmålet hvis hun skulle kontakte meg igjen.

Det er kun ett stort problem: at du lukker øynene for den virkeligheten som alle andre ser!

Du skjønner vel at hun ikke gidder å si dette rett ut til deg? Hvorfor skal hun det? Da mister hun jo muligheten til å fortsatt kunne plage deg og få en krone i ny og ne. Hun synes kanskje det til og med er litt stas at en fyr gidder å gå slik å vente på henne. Stille henne ultimatum som hun aldri kommer til å gidde å gjøre noe med. Hvorfor skal hun det. Du har jo selv gitt opp og gitt henne penger igjen flere ganger. Selv om du hardnakket har sagt at du ikke skal. Dette vet hun. Betyr ikke at hun har følelser for deg.

Skrevet (endret)

Ja men du viljo ikkeat de skal avsluttes. Det er derfor du ikke føler hva hun virkelig mener/vil. Jeg tror at hun kunne ha stavet for deg at hun ikke brydde seg om deg, men du ville allikevel klart å finne på et eller annet om at du allikevel ville gi henne sjansen til å vise at hun en gang i fremtiden (endret innstilling og adferd....) og kanskje brydde seg allikevel.....

Selvfølgelig vil jeg helst finne en positiv løsning. Men enda viktigere er det å finne den rette løsningen. Altså vil jeg avslutte hvis hun fortalte meg at hun ikke bryr seg. Noe hun sikkert innser også.

Det er kun ett stort problem: at du lukker øynene for den virkeligheten som alle andre ser!

Du skjønner vel at hun ikke gidder å si dette rett ut til deg? Hvorfor skal hun det? Da mister hun jo muligheten til å fortsatt kunne plage deg og få en krone i ny og ne. Hun synes kanskje det til og med er litt stas at en fyr gidder å gå slik å vente på henne. Stille henne ultimatum som hun aldri kommer til å gidde å gjøre noe med. Hvorfor skal hun det. Du har jo selv gitt opp og gitt henne penger igjen flere ganger. Selv om du hardnakket har sagt at du ikke skal. Dette vet hun. Betyr ikke at hun har følelser for deg.

En ting er i hvert fall sikkert - samme hva hun måtte tro og mene - og det er at det bare går en vei slik situasjonen utvikler seg nå.

Endret av Steinar40
Skrevet

Selvfølgelig vil jeg helst finne en positiv løsning. Men enda viktigere er det å finne den rette løsningen. Altså vil jeg avslutte hvis hun fortalte meg at hun ikke bryr seg. Noe hun sikkert innser også.

En ting er i hvert fall sikkert - samme hva hun måtte tro og mene - og det er at det bare går en vei slik situasjonen utvikler seg nå.

Og hvor lenge skal du gå den veien før du kommer fram noe sted? Det begynner å bli noen dager siden denne tråden ble opprettet også nå.

Skrevet (endret)

Og hvor lenge skal du gå den veien før du kommer fram noe sted? Det begynner å bli noen dager siden denne tråden ble opprettet også nå.

Hadde jeg vært spåmann så skulle jeg fortalt deg det.

Det kommer helt an på hva som skjer ifra hennes side etter min tidligere omtalte plan.

Problemet er nemlig at vi her snakker om et kvinnemenneske. Som er totalt uberegnelig.

Endret av Steinar40
Skrevet

Det kommer helt an på hva som skjer ifra hennes side etter min tidligere omtalte plan.

Hva er plan B?

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg melder meg ut av denne fruktesløse "diskusjonen" og gjentar det jeg skrev en gang for lenge siden: Dette tar ikke slutt før en av dem slutter å puste.

Skrevet

Hva er plan B?

Plan B er selvfølgelig å gi opp hele henne.

Skrevet

Plan B er selvfølgelig å gi opp hele henne.

Burde ikke det være plan A?

• Liker 2
Gjest Prøvis
Skrevet

Tar med :kaffekopp: hit en tur jeg...

Først må jeg bare si at det er da en jævlig lang tunell denne dama er i...

Har ikke denne damen en jobb? Og hvis hun ikke har det så lurer jeg på hvorfor en voksen dame med to barn ikke skaffer seg en jobb sånn at hun greier å forsørge seg selv? :lete:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden skal hun si at det er avsluttet?

Så lenge hun bare skjeller deg ut, sier stygge ting til deg og holder deg på pinebenken overfører du penger til henne - og hun får det hun vil ha av deg.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal hun si at det er avsluttet?

Så lenge hun bare skjeller deg ut, sier stygge ting til deg og holder deg på pinebenken overfører du penger til henne - og hun får det hun vil ha av deg.

Ja, det er en mulighet selvfølgelig.

Og i så fall kommer ikke denne saken til å leve mye lenger.

Skrevet (endret)

Har ikke denne damen en jobb? Og hvis hun ikke har det så lurer jeg på hvorfor en voksen dame med to barn ikke skaffer seg en jobb sånn at hun greier å forsørge seg selv? :lete:

Hvorfor skal hun gidde det???

Hun har jo Steinar til å betale (og muligens spytter exmannen - som ikke vet om Steinar, men som ønsker å få henne tilbake - inn litt ogspå).

Det finnes desverre noen kvinner som synes det å leve på andre er helt greit - og det er tydeligvis en sånn Steinar vil ha.

Edit: finner - skrivefeil rettet til kvinner da AB ikke forsto dette var skrivefeil

Endret av LilleBille
Skrevet

Det finnes desverre noen finner som synes det å leve på andre er helt greit - og det er tydeligvis en sånn Steinar vil ha.

Er hun finsk?

Skrevet

Hvorfor skal hun gidde det???

Hun har jo Steinar til å betale (og muligens spytter exmannen - som ikke vet om Steinar, men som ønsker å få henne tilbake - inn litt ogspå).

Det finnes desverre noen kvinner som synes det å leve på andre er helt greit - og det er tydeligvis en sånn Steinar vil ha.

Edit: finner - skrivefeil rettet til kvinner da AB ikke forsto dette var skrivefeil

Misforstå meg rett, det er altså ikke pengene i seg som er det største problemet her.

Det er hennes innstilling og oppførsel. Hun viser ikke meg nok omtanke og interesse.

Det er ikke godt nok.

Skrevet

Misforstå meg rett, det er altså ikke pengene i seg som er det største problemet her.

Og du må snart forstå at det ER pengene som er det største problemet her.

Både at det er det eneste hun er ute etter, og at du faktisk gir henne det.

• Liker 1
Skrevet

Det er hennes innstilling og oppførsel. Hun viser ikke meg nok omtanke og interesse.

Det er ikke godt nok.

Må le...

Misforstå meg rett - men hvorfor lager du da et så stort nummer ut av denne skrustikka???

Hvorfor skal du bruke det at du ikke vil gi henne penger som en middel for å tvinge en reaksjon ut av henne?

Penger er det eneste tema her. Følelser finnes ikke fra hennes side. Det er penger fra deg som danner grunnlaget for "forholdet"!

• Liker 1
Skrevet

Må le...

Misforstå meg rett - men hvorfor lager du da et så stort nummer ut av denne skrustikka???

Hvorfor skal du bruke det at du ikke vil gi henne penger som en middel for å tvinge en reaksjon ut av henne?

Penger er det eneste tema her. Følelser finnes ikke fra hennes side. Det er penger fra deg som danner grunnlaget for "forholdet"!

Det jeg mente er at pengene ikke er det viktigste for meg.

Åpenbart er pengene viktig for henne ettersom hun går konkurs (ifølge seg selv) hvis hun ikke får dem.

Dermed blir det å holde tilbake pengene en mulighet til å få hennes oppmerksomhet og dermed prøve å få til en dialog rundt alle problemene jeg føler at vi har.

Skrevet

Åpenbart er pengene viktig for henne ettersom hun går konkurs (ifølge seg selv) hvis hun ikke får dem.

Har hun en jobb?

Skrevet

Har hun en jobb?

Joda, hun har inntekt, selv om den sikkert ikke er den største. Og ved et samlivsbrudd får man vanligvis ikke akkurat bedre råd.

Derfor har jeg hele tiden vært innstilt på å hjelpe henne.

Men da må jeg føle at det går fremover og at vi har en bra kommunikasjon etc. Altså at fremtiden er klar. Noe jeg altså ikke føler pga hennes innstilling og oppførsel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...