Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"om hun ikke gjør det så strammer jeg skruestikka"

Dette utsagnet får meg bare til å le. Skulle ikke dama absolutt og definitivt ikke få flere penger etter august? Også får hun en stor sum til jul. Men nå, NÅH, strammes skrustikka, gitt! Håhå, skal bli spennende og se hvordan hun tar dette!

:ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, hun tigger etter penger, hun gir deg ingenting tilbake, hun blir sint og sur om du tar opp flytteplanene, hun kaller deg for en pikk og ber deg dra til helvete. Denne oppførselen har vedvart i over et år, uten forbedring.

Hvordan kan dette ikke være et håpløst tilfelle? Hva er det med denne oppførselen som gjør at du fortsatt anser det som håp? Og når, i såfall, vil du anse henne som et håpløst tilfelle?

Det avhenger av hennes innstilling og oppførsel fremover.

Skrevet

Hvor lang tid fremover er dette? Du har jo vært i akkurat samme posisjon med akkurat samme utsagn i over et halvt år nå. Eller var forskjellen at nå var lommeboka avstengt? Nei, vent nå, det var den jo ikke...

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg har aldri danset etter noens pipe.

Så rart at vi da hører dansetrinnene din i hvert innlegg.......

• Liker 2
Skrevet

Og hvis det er rett - tror du virkelig at en slik person kan tvinges til å bestemme seg for noe som er til fordel for deg og som går stikk i strid med det hun er motivert til å gjøre nå?

(du kommer vel bare med et sånn svada svar som: "det gjenstår og se" eller "om hun ikke gjør det så strammer jeg skruestikka"

Ser hun fortsatt ikke lyset i tunnelen, ja, da er hun et håpløst tilfelle.

Skrevet

Dette utsagnet får meg bare til å le. Skulle ikke dama absolutt og definitivt ikke få flere penger etter august? Også får hun en stor sum til jul. Men nå, NÅH, strammes skrustikka, gitt! Håhå, skal bli spennende og se hvordan hun tar dette!

:ler:

I følge henne selv så er hun nå (igjen) konkurs om hun ikke får mer penger.

Skrevet

Og når må hun se dette lyset? Dvs, enhver tidsfrist fra din side blir jo meningsløs, fordi så fort hun gir deg en liten godbit, så forsvinner alle frister og lovnader om stengte banker.

Skrevet

Hvor lang tid fremover er dette? Du har jo vært i akkurat samme posisjon med akkurat samme utsagn i over et halvt år nå. Eller var forskjellen at nå var lommeboka avstengt? Nei, vent nå, det var den jo ikke...

Den er stengt nå.

Skrevet

Selvsagt. Og hvis det går en stund og hun ser at ingen penger kommer, så kommer godbitene frem igjen. "Skal flytte snart... kommer til sommeren... skal se på hus sammen (som du må betale)" Nok til at du øyner et lite håp om at hun ikke er et håpløst tilfelle, og hun får penger igjen.

• Liker 1
Skrevet

Den er stengt nå.

Det sa du i fjor også. Frister hadde du også. Og ultimatumer. Alt slikt blir helt meningsløst for deg så lenge hun slenger deg noen godord, da starter du på square one igjen. Hver gang.

Skrevet

Og når må hun se dette lyset? Dvs, enhver tidsfrist fra din side blir jo meningsløs, fordi så fort hun gir deg en liten godbit, så forsvinner alle frister og lovnader om stengte banker.

Før jeg føler at hun er et helt håpløst tilfelle.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ser hun fortsatt ikke lyset i tunnelen, ja, da er hun et håpløst tilfelle.

Det er jammen du også som opprettholder denne galskapen. Ethvert fornuftig, normalt oppegående menneske ville ha avsluttet et slikt "forhold" etter høyden to-tre måneder, men du dingler i løpestrengen.

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Og hvis det går en stund og hun ser at ingen penger kommer, så kommer godbitene frem igjen. "Skal flytte snart... kommer til sommeren... skal se på hus sammen (som du må betale)" Nok til at du øyner et lite håp om at hun ikke er et håpløst tilfelle, og hun får penger igjen.

Ja, det ender vel opp med at jeg blir nødt til å si at hun må klare seg selv.

Skrevet

Den har du prøvd deg med før. Du vet at den ikke funker.

Det er ikke instillingen og oppførselen hennes som gjør at det blir totalt brudd eller fortsetter som det er nå (for det er de eneste valgene). Det som bestemmer hvor lenge dette skal var er hvorvidt hun gidder å holde på med dette eller ei.

Situasjonen kommer til å være akkurat slik den er nå så lenge hun gidder.

Den dagen hun har gått lei (eller funnet seg en ny fyr) så er situasjonen over for deg.

Du har ingenting du skulle ha sagt. Og det har du selv bevist med alle dine innlegg. Hvor du bestemmer deg og ombestemmer deg, bestemmer deg og ombestemmer deg. Ingen her på KG tar deg alvorlig - hvorfor skulle dette kvinnemenneske gjøre det?

Og du kan skylde på han egne bukken!

Han som nekter å gi seg. Hun stoler nemlig på det skjønner du, at du nekter å gi deg. Det er jo det som er moro for henne og som gjør det enkelt for henne å holde på som hun gjør. Så bare vær egen som en bukk du!

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har hun ikke inntekt som ethvert annet menneske, en form for trygd om ikke annet? Uansett er det vel ikke ditt ansvar.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det ender vel opp med at jeg blir nødt til å si at hun må klare seg selv.

Igjen.....?

Spørs om hun tror deg, du mente det jo bare en liten stund sist gang.

• Liker 1
Skrevet

Det sa du i fjor også. Frister hadde du også. Og ultimatumer. Alt slikt blir helt meningsløst for deg så lenge hun slenger deg noen godord, da starter du på square one igjen. Hver gang.

Ja, det er beklagelig at det er umulig å prate med henne.

Skrevet

Ja, det er beklagelig at det er umulig å prate med henne.

Hvorfor rykker du tilbake til start hver gang hun gir deg et godord?

Skrevet

Den har du prøvd deg med før. Du vet at den ikke funker.

Det er ikke instillingen og oppførselen hennes som gjør at det blir totalt brudd eller fortsetter som det er nå (for det er de eneste valgene). Det som bestemmer hvor lenge dette skal var er hvorvidt hun gidder å holde på med dette eller ei.

Situasjonen kommer til å være akkurat slik den er nå så lenge hun gidder.

Den dagen hun har gått lei (eller funnet seg en ny fyr) så er situasjonen over for deg.

Du har ingenting du skulle ha sagt. Og det har du selv bevist med alle dine innlegg. Hvor du bestemmer deg og ombestemmer deg, bestemmer deg og ombestemmer deg. Ingen her på KG tar deg alvorlig - hvorfor skulle dette kvinnemenneske gjøre det?

Og du kan skylde på han egne bukken!

Han som nekter å gi seg. Hun stoler nemlig på det skjønner du, at du nekter å gi deg. Det er jo det som er moro for henne og som gjør det enkelt for henne å holde på som hun gjør. Så bare vær egen som en bukk du!

Tja, det kan godt være.

Så da får jeg i hvert fall sørge for at hun ikke får mer penger. Som jeg allerede har bestemt.

Kanskje hun da ikke gidder mer.

Skrevet

Hvorfor rykker du tilbake til start hver gang hun gir deg et godord?

Det siste som dør i et menneske er håpet.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...