Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller så er det kanskje sånn at hun har alvorlige problemer som reflekteres igjennom meg?

Det kan så være, men de kommer i så fall i tillegg til dine. Dette er bare trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så er det kanskje sånn at hun har alvorlige problemer som reflekteres igjennom meg?

Hun har det som plommen i egget hun. Tenk å kunne sitte å motta penger uten å gi noe annet tilbake enn å kalle deg for en pikk og be deg dra til helvete!

• Liker 1
Skrevet

Du sitter bare og ler av oss, ditt lille troll. Men det er greit. Vi ler av deg vi også. :fnise:

Skulle virkelig ønske jeg kunne se det store humoristiske elementet i denne saken.

Skrevet

Hun har det som plommen i egget hun. Tenk å kunne sitte å motta penger uten å gi noe annet tilbake enn å kalle deg for en pikk og be deg dra til helvete!

Men er det en normal oppførsel?

Skrevet

Hun HAR allerede bestemt seg.

Kommunikasjon er mer enn ord. Kommunikasjon er også kroppspråker og handlinger, eller ord som ikke sies.

Det virker du du trenger en tolk.

Jeg vil ikke snakke med deg før du har gitt meg penger

Dette betyr "Jeg ønsker ikke et forhold med deg, jeg vil kun ha penger"

Ja, i så fall skal hun få det akkurat som hun ønsker. Minus pengene.

Skrevet

Jeg har (hadde) bestemt meg for at hun er (var) bra nok.

Jammen da har du jo også bestemt deg for at en pengesugende dame med dårlig oppførsel og adferd er bra nok da. Godta situajonen!! Hvorfor skal du forandre en dame som er bra nok???

Hun HAR allerede bestemt seg.

Kommunikasjon er mer enn ord. Kommunikasjon er også kroppspråker og handlinger, eller ord som ikke sies.

Det virker du du trenger en tolk.

Jeg vil ikke snakke med deg før du har gitt meg penger

Dette betyr "Jeg ønsker ikke et forhold med deg, jeg vil kun ha penger"

Nemlig!! Hun har bestemt seg.

Steinar er "kjekk å ha" og hun har forstått at ved å oppføre seg irriterende og i strid med normal oppførsel så vil hun trigge Steinars behov og ønske om å få det slik ha vil. Men hun kan jo aldri la ham komme i mål, for da er jo leken over. Og hun har heller ikke noe ønske om å komme dit at de skal være et par. Det er det som skjer nå som er interessant for henne. Ha ham på en armlengdes avstand, sånn passe irritert og misfornøyd for så å kunne fryde seg over at han lar seg overtale til å sende penger til henne til jul.

Det kommer en dag hvor hun kanskje gidder å fortelle a

t hun har fått ny type. En hun blir sammen med fordi hun er blitt forelsket. Han har sikkert penger også for det vet vi at hun liker. Men han har noe mer også.

Glem dama Steinar. Hun har alt bestemt seg. Leke med deg mens det er moro. Droppe deg den dagen det ikke er moro.

Skrevet

Banken er ikke stengt. Det er bare for henne å komme med noen godord om hvordan hun skal flytte ned og alt skal bli så fint og flott, så kommer pengene igjen. Det viste du jo tydelig ved juletider.

Skal man ikke lære av sine feil en gang?

Skrevet

Nei, i likhet med deg oppfører denne dama seg svært unormalt. Sleipe folk vil alltid finnes, men man velger seg om man ønsker å forholde seg til dem eller ikke. Synes du ikke at du har danset lenge nok etter denne damas pipe?

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Skrevet

Det ser jo ikke ut som om du gjør det. Skuta synker, men du skal bli med til bunns fordi du er "sta og egen".

• Liker 1
Skrevet

Jammen da har du jo også bestemt deg for at en pengesugende dame med dårlig oppførsel og adferd er bra nok da. Godta situajonen!! Hvorfor skal du forandre en dame som er bra nok???

Dette var før hun separerte seg. Etter det har oppførselen hennes vært som rett ifra helvete.

Nemlig!! Hun har bestemt seg.

Steinar er "kjekk å ha" og hun har forstått at ved å oppføre seg irriterende og i strid med normal oppførsel så vil hun trigge Steinars behov og ønske om å få det slik ha vil. Men hun kan jo aldri la ham komme i mål, for da er jo leken over. Og hun har heller ikke noe ønske om å komme dit at de skal være et par. Det er det som skjer nå som er interessant for henne. Ha ham på en armlengdes avstand, sånn passe irritert og misfornøyd for så å kunne fryde seg over at han lar seg overtale til å sende penger til henne til jul.

Det kommer en dag hvor hun kanskje gidder å fortelle a

t hun har fått ny type. En hun blir sammen med fordi hun er blitt forelsket. Han har sikkert penger også for det vet vi at hun liker. Men han har noe mer også.

Glem dama Steinar. Hun har alt bestemt seg. Leke med deg mens det er moro. Droppe deg den dagen det ikke er moro.

Her beskriver du i så fall et alvorlig sinnssykt individ. Og det kan jo forsåvidt hende at du har rett.

Skrevet

Skulle virkelig ønske jeg kunne se det store humoristiske elementet i denne saken.

Det humoristiske elementet er deg Steinar. Og du ser jo ikke deg selv i denne saken.

Du blir spilt som en marionett av denne dama. Også tror du at det er du som kan tvinge henne til å bestemme seg?

Nei det er ikke det. Og det har du blitt fortalt 100 ganger.

Forstår du hva som blir sagt til deg? D E T E R I K K E N O R M A L O P P F Ø R S E L !

Du må fokusere litt mer på hva som er virkelg fakta og forholde deg til det.

Skrevet

Her beskriver du i så fall et alvorlig sinnssykt individ. Og det kan jo forsåvidt hende at du har rett.

Helt ærlig: Hva synes du om han fyren som lar seg lure av denne dama?

Skrevet

Nei, i likhet med deg oppfører denne dama seg svært unormalt. Sleipe folk vil alltid finnes, men man velger seg om man ønsker å forholde seg til dem eller ikke. Synes du ikke at du har danset lenge nok etter denne damas pipe?

Vel, jeg har aldri danset etter noens pipe.

Jeg skal bare finne ut om hun er et håpløst tilfelle eller ikke.

Skrevet

Det humoristiske elementet er deg Steinar. Og du ser jo ikke deg selv i denne saken.

Du blir spilt som en marionett av denne dama. Også tror du at det er du som kan tvinge henne til å bestemme seg?

Det er sant. Steinar burde vært flue på veggen en dag i sitt eget liv. Jeg ler så tårene triller her noen ganger. Dette er det mest tragikomiske komplottet jeg har vært bort noensinne. Det er det som er så rart med komedier. Man vet akkuratt hva som kommer til å skje i hver scene, men man ler like godt hver gang.

Skrevet

Ok, hun tigger etter penger, hun gir deg ingenting tilbake, hun blir sint og sur om du tar opp flytteplanene, hun kaller deg for en pikk og ber deg dra til helvete. Denne oppførselen har vedvart i over et år, uten forbedring.

Hvordan kan dette ikke være et håpløst tilfelle? Hva er det med denne oppførselen som gjør at du fortsatt anser det som håp? Og når, i såfall, vil du anse henne som et håpløst tilfelle?

Skrevet

Vel, jeg har aldri danset etter noens pipe.

Jo, du danser etter hennes pipe her og nå! Hun er et håpløst tilfelle, eneste årsaken til at du ikke ser det må være at du er et enda mer håpløst tilfelle.

Skrevet

Helt ærlig: Hva synes du om han fyren som lar seg lure av denne dama?

At han er egen som en bukk.

Og at han fortsatt har et ørlite håp om at hun ikke er fullt så håpløs som hun gir inntrykk av.

For ham er closure kritisk viktig.

Skrevet

Dette var før hun separerte seg. Etter det har oppførselen hennes vært som rett ifra helvete.

Og hvis det er rett - tror du virkelig at en slik person kan tvinges til å bestemme seg for noe som er til fordel for deg og som går stikk i strid med det hun er motivert til å gjøre nå?

(du kommer vel bare med et sånn svada svar som: "det gjenstår og se" eller "om hun ikke gjør det så strammer jeg skruestikka"

Skrevet

At han er egen som en bukk.

Og at han fortsatt har et ørlite håp om at hun ikke er fullt så håpløs som hun gir inntrykk av.

For ham er closure kritisk viktig.

Eller at han er dum som et brød som ikke forstår at man kan få closure på egen hånd.

At du må closure via henne er bare en unskyldning for å opprettholde kontakten med henne.

Pingle!!!!!!!

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...