Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ludovie
Skrevet

Joda, jeg skal ikke se bort ifra at min innstilling hadde vært annerledes hvis jeg hadde tilgang på et normalt kvinnemenneske.

Hvem vet, Steinar? Kanskje du en gang kan få tilgang på et normalt, empatisk, og hyggelig kvinnemenneske, som vil ha deg? Altså det stikk motsatte av hun der dama du ser ut til å være besatt av? Men det krever jo selvfølgelig at du kutter ut tolkningsdama totalt: stenger banken, lar være å svare på meldinger/mailer, innser at "fristen" gikk ut for flerfoldige måneder siden, sletter henne fra telefonlista di, forsøker så godt du kan å ikke tenke på henne mer, og innser at hun er helt feil dame for deg (på alle mulige måter). :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ettersom hun ikke får mer penger så kommer dette til å dø av seg selv snart.

Det vil ta lang tid, selv fra hennes side, fordi hun er vant til at pengene kommer til slutt. Og for slike tullete summer du har operert med, er hun nok villig til å både smiske, true, kjefte og smelle en hel del før hun innser at slaget er tapt (og mest sannsynlig så mørner du før hun har gitt opp uansett, og da rykker dere tilbake til start).

Det vil ta lang tid for deg også, fordi så lenge DU ikke har bestemt deg for å kutte henne ut, uavhengig av hva hun måtte gjøre, så lever følelsene videre. Det er kun å se kjærlighetssorgen i øynene og innse at det ALDRI blir noe, som gjør at følelsene blir helt borte. De forsvinner ikke så lenge du sitter der og innerst inne håper at hun skal kontakte deg.

Det er virkelig på tide å ta din egen signatur til etterretning, og finne på noe annet med livet ditt. Uansett så fortjener du mye bedre enn hun damen der.

Skrevet

25 000 hit, hadde jammen vært fint, Steinar. Kan du ordne det? Til gjengjeld lover jeg å sende en sms i ny og ne, og fortelle at jeg snart flytter inn hos deg. =)

Gjest Blondie65
Skrevet

Det du gjør har ingenting med investering å gjøre i det hele tatt. Du kaster penger ut av vinduet. Forstår du virkelig ikke det?

Kaste penger ut av vinduet og avkastning ... er ikke det det samme da? :klo:

Gjest Ludovie
Skrevet

Ja, det er sikkert langt ifra usannsynlig.

Nei, dette er ikke bare langt ifra usannsynlig. Det er faktisk bankers. Bombesikkert.

Trust me. Jeg er et kvinnfolk. ;)

Gjest Tsunade
Skrevet

Ja, det er sikkert langt ifra usannsynlig.

Og ettersom hun ikke får mer penger så kommer dette til å dø av seg selv snart.

Vet du, for din skyld så håper jeg virkelig det.

Våkn opp, mann, og begynn å LEV!

VÆR SÅ SNILL?

Skrevet

Hvis du forstår det, hvorfor uttaler du deg så bastant om at "Barna kan jo snakke med far i tlf. og på webcam", og mene at det er en god nok erstatning?

Jeg mener ikke at det er noen fullgod erstatning men det er i hvert fall bedre enn ingenting.

Hun har nok sagt det i et svakt øyeblikk, mens alt var bra mellom dere og hun virkelig trodde alt ville gå bra. Kanskje hun i ettertid tenkte grundig over det og fant ut at konsekvensene ble for store for barna. Jeg forstår at du tok den uttalelsen som et konkret løfte om at hun SKAL flytte. Det kan godt hende hun bare lekte med tanken og ville høre din mening og derfor sa det, og det kan hende du ikke oppfattet at det var nettopp det hun gjorde.

Hun har sagt det nylig og dessuten flere ganger. Det er da lett å mistenke at det svake øyeblikket har med en dårlig økonomi og mine penger å gjøre.

Jeg forstår at det kan være vanskelig å forstå at hun eventuelt har ombestemt seg, men noen ganger kan folk forandre mening. Det kan hende folk forandrer mening fordi det har kommet ny informasjon (Kanskje hun ikke er så forelsket i deg som hun var før? Kanksje hun har funnet ut ting om deg som gjør at hun ikke lenger synes dere passer så godt sammen?),

Isåfall klarer hun ikke å kommunisere det. Noe som ikke er godt nok.

Folk kan si ting de egentlig ikke mener 100% når de er forelsket/ liker noe/ noen kjempegodt, eller uttale seg på grunnlag av den forelskelsen/ det positive de føler for den personen de snakker med. Etterhvert som forelskelsen går bort vil kanskje grunnlaget for uttalselsene forsvinne. Da tenker man på en helt ny måte.

Og isåfall kommuniserer man dette klart og tydelig. I min verden.

Gjest Ludovie
Skrevet

Og isåfall kommuniserer man dette klart og tydelig. I min verden.

I min verden også, Steinar. I hvertfall ideelt sett. Men jeg ser jo at mange ikke tenker sånn, og at de dermed kommuniserer slike ting på andre måter i stedet. Og det tar jeg jo til etterretning. :)

Skrevet

Hvem vet, Steinar? Kanskje du en gang kan få tilgang på et normalt, empatisk, og hyggelig kvinnemenneske, som vil ha deg? Altså det stikk motsatte av hun der dama du ser ut til å være besatt av? Men det krever jo selvfølgelig at du kutter ut tolkningsdama totalt: stenger banken, lar være å svare på meldinger/mailer, innser at "fristen" gikk ut for flerfoldige måneder siden, sletter henne fra telefonlista di, forsøker så godt du kan å ikke tenke på henne mer, og innser at hun er helt feil dame for deg (på alle mulige måter). :)

Ja, jeg jobber i hvertfall seriøst med å få til en konklusjon i denne saken.

Skrevet

Det vil ta lang tid, selv fra hennes side, fordi hun er vant til at pengene kommer til slutt. Og for slike tullete summer du har operert med, er hun nok villig til å både smiske, true, kjefte og smelle en hel del før hun innser at slaget er tapt (og mest sannsynlig så mørner du før hun har gitt opp uansett, og da rykker dere tilbake til start).

Det vil ta lang tid for deg også, fordi så lenge DU ikke har bestemt deg for å kutte henne ut, uavhengig av hva hun måtte gjøre, så lever følelsene videre. Det er kun å se kjærlighetssorgen i øynene og innse at det ALDRI blir noe, som gjør at følelsene blir helt borte. De forsvinner ikke så lenge du sitter der og innerst inne håper at hun skal kontakte deg.

Det er virkelig på tide å ta din egen signatur til etterretning, og finne på noe annet med livet ditt. Uansett så fortjener du mye bedre enn hun damen der.

Ja, jeg fortjener bedre enn hennes innstilling og oppførsel. Det er sikkert!

Og derfor jobber jeg altså for å få til en closure her så snart som mulig.

Men det er selvfølgelig et problem at jeg har gitt henne uvaner og belønnet helt feil oppførsel.

Gjest Ludovie
Skrevet

Ja, jeg jobber i hvertfall seriøst med å få til en konklusjon i denne saken.

Da skjønte du ikke hva jeg skrev. For, det jeg mente med innlegget mitt, var: Dess fortere du kutter ut denne håpløse dama totalt (noe som jo er 100% opp til deg å gjøre), dess fortere kan det skje at du får tilgang til et normalt kvinnfolk. :)

Skrevet

I min verden også, Steinar. I hvertfall ideelt sett. Men jeg ser jo at mange ikke tenker sånn, og at de dermed kommuniserer slike ting på andre måter i stedet. Og det tar jeg jo til etterretning. :)

Ja, det er bedre å være helt ærlig. Bare man ikke er slem.

Skrevet

Men det er selvfølgelig et problem at jeg har gitt henne uvaner og belønnet helt feil oppførsel.

Hva slags uvaner du har gitt henne, og at du har belønnet feil oppførsel har ingenting å bety for om du selv, alene, beslutter at du er verdt mer, og glemmer dama, helt uavhengig av hva hun måtte mene om det.

Du må bare innse at felles closure ikke alltid er mulig. Og spørre deg selv: "Dersom closure ikke er mulig, er jeg da villig til å vente i håp om at den skal komme om 2 uker, 4 måneder eller 8 år? Eller er livet mitt verdt mer enn å være henvist til å måtte vente og leke bank?"

Skrevet

Da skjønte du ikke hva jeg skrev. For, det jeg mente med innlegget mitt, var: Dess fortere du kutter ut denne håpløse dama totalt (noe som jo er 100% opp til deg å gjøre), dess fortere kan det skje at du får tilgang til et normalt kvinnfolk. :)

Joda, men før eller senere så kommer jeg til å bestemme meg.

Ingen grunn til å tvile på det egentlig.

Skrevet (endret)

Forøvrig jobber du ikke hardt for å få til noen closeure.

Mye mulig du føler at DENNE gangen er det annerledes, men for både tolkningsdama og oss som følger denne tråden, er det ingen realitetsendring på hva du gjør nå, og hva du har gjort i halvannet år. Ingen forskjell i det hele tatt. Og derfor tværer denne saken ut og inn i evigheten.

Edit: Glemte en g

Endret av QueenPenelope
Gjest Ludovie
Skrevet

Ja, du fortjener bedre. Og den logiske følgen av dette, er at du må kutte henne helt ut.

Please. Kom igjen! Gjør det nå i dette øyeblikk!

Hun er ikke et barn, men en voksen kvinne. Og hun er dessuten utspekulert, og snor deg rundt lillefingeren som ingenting.

• Liker 1
Gjest Tsunade
Skrevet

Joda, men før eller senere så kommer jeg til å bestemme meg.

Ingen grunn til å tvile på det egentlig.

Heller senere enn før, ser det ut til - og dét tviler vi ikke på.

Hold opp, da. Ingen fortjener å gå slik på åresvis.

Skrevet

Hva slags uvaner du har gitt henne, og at du har belønnet feil oppførsel har ingenting å bety for om du selv, alene, beslutter at du er verdt mer, og glemmer dama, helt uavhengig av hva hun måtte mene om det.

Du må bare innse at felles closure ikke alltid er mulig. Og spørre deg selv: "Dersom closure ikke er mulig, er jeg da villig til å vente i håp om at den skal komme om 2 uker, 4 måneder eller 8 år? Eller er livet mitt verdt mer enn å være henvist til å måtte vente og leke bank?"

Ja, men hvis jeg lar henne bestemme seg så slipper jeg å tenke noe mer på det etterpå og eventuelt angre.

Sånn tenker jeg.

Og det kan umulig ta lang tid før hun gir opp når hun ikke får penger. Hvis det bare er det hun er ute etter.

Skrevet

Ja, men hvis jeg lar henne bestemme seg så slipper jeg å tenke noe mer på det etterpå og eventuelt angre.

Sånn tenker jeg.

Og det kan umulig ta lang tid før hun gir opp når hun ikke får penger. Hvis det bare er det hun er ute etter.

Hvor mye tid og penger skal du bruke på det, da? Vi kan aldri være sikre på at vi ikke vil angre på en beslutning. Men når du og tolkningsdama ikke har kommet lengre enn dette på halvannet år, da er det faktisk svar nok.

Du kan komme til å bli overrasket over hvor lang tid det kan ta før hun gir opp... og for hver dag som går, hvor du sitter slik og venter på at HUN skal bestemme DIN fremtid, så har du mistet en dag av livet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Forøvrig jobber du ikke hardt for å få til noen closeure.

Mye mulig du føler at DENNE gangen er det annerledes, men for både tolkningsdama og oss som følger denne tråden, er det ingen realitetsendring på hva du gjør nå, og hva du har gjort i halvannet år. Ingen forskjell i det hele tatt. Og derfor tværer denne saken ut og inn i evigheten.

Edit: Glemte en g

Men hun kommer jo ikke til å få mer penger. Det er en vesentlig forskjell. Kan ikke fatte at hun skal fortsette dette da!

Og jeg har ikke hørt fra henne på en uke.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...