Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ludovie
Skrevet

Det forstår jeg godt :smoke::ler:

Kan jeg få litt penger, forresten? :smoke: Jeg har så lyst på ny kjole.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ludovie
Skrevet

Logikk er vel egentlig ikke noe kvinnfolk er særlig berømte for? ;):ler:

I såfall merker jeg meg at du har svært god kontakt med dine feminine sider. :5:

• Liker 4
Gjest Ludovie
Skrevet

... glemte forresten å legge til "din hælvetes hæstkuk". :sexy:

• Liker 1
Skrevet

Det er praktisk med ord som endrer referanse etter faktorer som tid, sted og taler, som "nå" og "her". Deiktiske ord kalles slike.

Og "logisk".

• Liker 2
Gjest Ludovie
Skrevet

Kan jeg forresten få penger av deg, Fønix? Din ferbainna rævpeis!!! :sexy:

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg forresten få penger av deg, Fønix? Din ferbainna rævpeis!!! :sexy:

Klabert! Du må bare forandre innstilling og oppførsel først.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på henne. Kontakter hun meg ikke så blir det aldri noe nytt "nå".

Logisk vettu :smoke: hehe

Godt å se at du har et fast grep om roret på denne skuta, Steinar. Solide karer som deg, gir oss andre gutta noe å strekke oss etter.

• Liker 2
Gjest Ludovie
Skrevet

Næh. Jeg må da ikke endre innstilling og oppførsel for å få penger, vel, din satans gjeddpeis!!! Du får se om jeg er på gli etter at jeg har fått pengene på konto. Ingen, og aller minst jeg selv, vet hva jeg tenker og føler, så jeg kan ikke love noe. Husk det.

Gjest Tsunade
Skrevet

Definér forrresten en gang for alle hva "en viss tidsperiode" er.

Bare sånn at vi har noe konkret å forholde oss til.

Liker ikke å gjenta meg selv, men gjør et unntak.

Svar da, Steinar!

HVOR LENGE varer en viss tidsperiode?

Slutt å stikk av hver gang du får spørsmål!!

@Ludovie: "gjeddpeis"...høhø! :fnise: Godt, gammelt ord. Takk!

Skrevet (endret)

Næh. Jeg må da ikke endre innstilling og oppførsel for å få penger, vel, din satans gjeddpeis!!! Du får se om jeg er på gli etter at jeg har fått pengene på konto. Ingen, og aller minst jeg selv, vet hva jeg tenker og føler, så jeg kan ikke love noe. Husk det.

Ok. Du kan umulig få noen som er bedre enn meg, så det er jo en trygg investering uansett.

Send en PM med kontonummer.

Endret av Fønix
Gjest Ludovie
Skrevet

@Ludovie: "gjeddpeis"...høhø! :fnise: Godt, gammelt ord. Takk!

Nå er ikke jeg mann, men jeg klarer allikevel å forestille meg at det å bli kalt "gjeddepenis" ikke er noe man umiddelbart liker. Tror jeg.
Gjest Purple Haze
Skrevet

Da er i såfall du den største kjerringa av alle.

Ohhhh snap!! Dagens beste :ler:

• Liker 1
Skrevet

Du som tar alt så jævlig bokstavlig: hvis du hører noen si at "jeg ønsker å gi deg stjernene og månen". Tror du da at de skal sette seg i et romskip og bokstavlig talt hente ned stjerner og måne fra himmelen???

Jeg tror ikke det.

Det er bare en måte å si noe på.

Hvis noen skulle si til meg at jeg er verdens vakreste så tar jeg det ikke bokstavlig. Vedkommende som sier det har jo ikke sett alle i verden. Men der og da synes han vel jeg er pen da... :fnise:

Klart han tror det! Han er jo en udiagnostisert autist. En høytfungerende sådan (A-typisk, eller Asperger). De forstår ikke ironi, metaforer, har spesiell form for humor, er alltid på jakt etter årsak, bruker vitenskap i flere situasjoner men har ofte store hull i vitenskapen, vil gjøre ting på sin måte, liker ikke instrukser fra andre, vansker med å identifisere og beskrive egne følelser, forstår ikke sosiale spilleregler/ koder, kommunikasjonsproblemer og forståelsesvansker som for eksempel vansker med å lese og forstå mimikk og kroppsspråk, er ustabil følelsesmessig, stiller provoserende spm., uvilje mot endring i omgivelser og rutiner, kan også ha store avvik når det gjelder evne til å oppfatte andres perspektiv, og evne til å organisere sin tilværelse, og til å finne alternative løsninger når ting ikke skjer som planlagt.

m.m.

Han har også sagt i tidligere tråder at han har en spesiell interesse som opptar mye av hans tid. Typisk for autister.

Jeg er iallefall overbevist, og jeg jobber med høytfungerende autister. Han har store problemer med å forstå rådene dere gir, og klarer heller ikke omstille seg følelsesmessig eller organisatorisk. Han har allerede bestemt seg for hvordan han skal løse dette problemet, og som autister flest sliter han enormt med å omstille seg og gjøre ting på en annen måte. det er for vanskelig å ta instrukser fra andre.

Jeg synes egentlig at det hele er ganske trist, og synes derfor at tråden bør stenges. Han trenger hjelp, og ikke at mange av dere som skriver her inne gjør narr av han. Han forstår ikke ironien eller metaforene deres, han klarer heller ikke besktive følelsene sine overfor denne damen, han har problemer med å ta nadres (kvinnens) perspektiv og han sliter med empati (overfor henne og barna hennes). Han kan heller ikke tenke seg til å flytte, fordi en omstilling som det krever endring av rutiner og omgivelser, og det takler austister dårlig.

Jeg synes iallefall dere bør tenke over det når dere svarer i denne tråden.

• Liker 2
Skrevet

Så langt registrerer jeg at Steinar lider av dette berømmelige "prinsesse-syndromet".

Jeg vil forøvrig også ha penger.

Skrevet

Jeg synes iallefall dere bør tenke over det når dere svarer i denne tråden.

Enig med deg, det er liten tvil om at Steinar har en eller annen form for høytfungerende autisme. Dette har blitt nevnt flere ganger i denne tråden og til det kjedsommelige, men Steinar nekter å ta det til seg og oppsøke hjelp. Enig i at vi ikke burde mobbe han og gjøre narr av han, men skulle ønske han tok i mot rådet om å søke hjelp, eller kanskje melde seg inn i en forening for folk med autisme.

Skrevet

Tull og tøys, da hadde du gitt deg for lengst - men det er som jeg sier, du VIL ikke gi deg, for du VIL gå der på gress som en stut.

Definér forrresten en gang for alle hva "en viss tidsperiode" er.

Bare sånn at vi har noe konkret å forholde oss til.

"En viss tidsperiode" er intet konkret begrep.

Det er en abstrakt størrelse som er koplet til mine følelser.

For hver dag som går uten kontakt så blir da motivasjonen sterkere for å gå videre på min vei. Men et nøyaktig antall dager/uker er umulig å beregne. Det skjer når det skjer. Følelser vettu. Abstrakt begrep.

Dere som er kvinner vet og kan jo alt om følelser :smoke: hehe

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...