Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinar. Du vet innerst inne at hun har bestemt seg, så hvorfor i huleste er det så viktig at hun forteller det på en "normal" måte? Når folk kommer i en slik situasjon bryter de bare kontakten og prøver å komme seg videre, de sitter ikke og venter i årevis på én setning. Kan du forklare meg hvorfor du ikke gjør det?

Fordi jeg vil gi henne sjansen til å se lyset i tunnelen. Så lenge hun kontakter meg først og jeg vurderer det som interessant nok.

Jeg tar ingen initiativ til å kontakte henne lenger.

Forresten, aner du hvor lite attraktivt det er at du står sånn på pinne for denne dama? Selv når du kommer med din 342. trussel om å bryte kontakten står du på pinne for henne. Tror nok du bør bytte strategi. :lur:

Jeg står ikke på pinne for noen. Aldri gjort :smoke:

Skrevet

Og man kan jo snakke med dem på Skype...

Kan ikke skjønne hvorfor han skulle ha noen interesse av det.

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor han skulle ha noen interesse av det.

Jeg tenkte på hun dama, jeg. Som skal flytte fra ungene sine for å vise Steinar at hun bryr seg. Kanskje hun kunne snakka med dem litt på Skype, selv om de er ufornuftige.... :sjenert:

Skrevet

Særlig.

Jo, den tiden er faktisk long gone fordi at hun ikke har vist meg den rette innstillingen og oppførselen over en lengre periode.

Gjest Passing by
Skrevet

Fordi jeg vil gi henne sjansen til å se lyset i tunnelen. Så lenge hun kontakter meg først og jeg vurderer det som interessant nok.

Hvilket lys i hvilken tunell?

Vil du at hun skal si det rett ut at hun ikke er interessert i å være sammen med deg men at hun ønsker tilgang til pengene dine og at den dagen hun klarer seg selv økonomisk så kommer hun ikke til å kontakte deg mer? Nå vet hun at du sitter der og venter på at hun skal kontakte deg.

Skrevet

Jeg står ikke på pinne for noen. Aldri gjort :smoke:

Og lyset i tunnelen er altså deg? En halvgammel, blekfet stuegris, med nebbtenner, kroppslukt som en sel, som aldri har hatt kjæreste eller annet enn egenproduserte orgasmer?

Skrevet

Hvilket lys i hvilken tunell?

Vil du at hun skal si det rett ut at hun ikke er interessert i å være sammen med deg men at hun ønsker tilgang til pengene dine og at den dagen hun klarer seg selv økonomisk så kommer hun ikke til å kontakte deg mer? Nå vet hun at du sitter der og venter på at hun skal kontakte deg.

Hvis det er slik hun tenker så er det selvfølgelig også slik hun skal si det til meg, ja.

Da hadde vi sluppet alle misforståelser. Dette er god kommunikasjon.

Jeg skrev faktisk dette til henne sist gang vi hadde kontakt; "Så det er bare pengene du er ute etter da?"

Og da fikk jeg svar tilbake om at; "Nå har du ødelagt alt igjen!"

Som jeg ser det har jeg bare ødelagt balansen på kontoen hennes.

Skrevet

Jeg tenkte på hun dama, jeg. Som skal flytte fra ungene sine for å vise Steinar at hun bryr seg. Kanskje hun kunne snakka med dem litt på Skype, selv om de er ufornuftige.... :sjenert:

Jo, det kan hun sikkert. Men det er da ikke Steinars skyld at dama har unger?

Gjest Ludovie
Skrevet

Hvis det er slik hun tenker så er det selvfølgelig også slik hun skal si det til meg, ja.

Da hadde vi sluppet alle misforståelser. Dette er god kommunikasjon.

Tja. Men det er jo ikke smart kommunikasjon sett fra hennes ståsted, for da mister hun jo muligheten til å få mer penger av deg.

Skrevet

Jeg er en observant fyr :smoke: hehe

Det er det beste svaret du har?

• Liker 1
Skrevet

Og lyset i tunnelen er altså deg? En halvgammel, blekfet stuegris, med nebbtenner, kroppslukt som en sel, som aldri har hatt kjæreste eller annet enn egenproduserte orgasmer?

Føler du for å forbarme deg eller? ;)

:ler:

Skrevet

Tja. Men det er jo ikke smart kommunikasjon sett fra hennes ståsted, for da mister hun jo muligheten til å få mer penger av deg.

Ja, og så?

Bryr jeg meg noe om det?

Gjest Ludovie
Skrevet

Ja, og så?

Bryr jeg meg noe om det?

Haha, nei tydeligvis ikke!

Skrevet

Jo, den tiden er faktisk long gone fordi at hun ikke har vist meg den rette innstillingen og oppførselen over en lengre periode.

Og denne tråden her finnes ikke?

Skrevet

Og denne tråden her finnes ikke?

Poenget mitt er at det er nå bare meget god vilje ifra hennes side som kan redde denne saken.

Med andre ord snakker vi da sannsynligvis om intet mindre enn et mirakel.

Skrevet

Poenget mitt er at det er nå bare meget god vilje ifra hennes side som kan redde denne saken.

Det er ikke noen "sak" å redde.

Man må være rimelig desperat om man ønsker å bygge et forhold etter en slik start og med slik oppførsel (fra dere begge!)

• Liker 2
Gjest Tsunade
Skrevet

Jeg får en slik overveldende følelse av å lest nøyaktig det samme før...i fjor en gang.

Hvor lenge skal du vente, Steinar? :lete:

Trodde du hadde gitt deg nå?

Skrevet

Jo, det kan hun sikkert. Men det er da ikke Steinars skyld at dama har unger?

Neida, men du syns ikke at hun ofrer littegranne ved å flytte fra ungene? Eller støtter du KUN Steinar i denne saken?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...