Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3221 Skrevet 18. februar 2011 Hvem har sagt at jeg ikke forstår dette? Men hjelper det noe i denne saken? Det er jo helt tydelig. Hadde du forstått dette, så hadde du bodd i NordNorge nå, og vært reservepappa.... 1
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3222 Skrevet 18. februar 2011 Det er jo helt tydelig. Hadde du forstått dette, så hadde du bodd i NordNorge nå, og vært reservepappa.... Ikke med hennes innstilling og oppførsel overfor meg, nei.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3223 Skrevet 18. februar 2011 Ikke med hennes innstilling og oppførsel overfor meg, nei. Ikke med din innstilling og oppførsel for henne, nei.
Tabris Skrevet 18. februar 2011 #3224 Skrevet 18. februar 2011 Nå var det så mange poster her på kort tid at min antagelig druknet litt. Så jeg spør igjen: Så hvis du ikke liker å gå i selskap, ikke har kvinnelige venner, ikke har hatt forhold på lenge (om i det hele tatt) og - i følge egne ord - ikke har hatt en vettug samtale med en kvinne på svært lenge - hva slags livserfaring er det da du baserer dine bastante påstander o hvordan "kvinner er" på?
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3225 Skrevet 18. februar 2011 Det er som sagt relevant for denne saken, og det er selvfølgelig helt anonymt. men når andre forteller ting her inne - også anonymt og relevant selvsagt - så er det utlevering og fullstendig amoralsk, har du uttalt tidligere. Hvorfor er det annerledes for deg? 2
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3226 Skrevet 18. februar 2011 Takk for at du fikk meg til å sprute kaffe ut over hele tastaturet. Inga orsak.
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3227 Skrevet 18. februar 2011 Men du, unnskyld at jeg spør. Kanskje det er fordi jeg er kvinne. Men de ungene hennes da? Skype? Unger er ikke særlig fornuftig akkurat.
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3228 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Så hvis du ikke liker å gå i selskap, ikke har kvinnelige venner, ikke har hatt forhold på lenge (om i det hele tatt) og - i følge egne ord - ikke har hatt en vettug samtale med en kvinne på svært lenge - hva slags livserfaring er det da du baserer dine bastante påstander o hvordan "kvinner er" på? Jeg er også opptatt av at du ikke går glipp av denne! Endret 18. februar 2011 av Suzy
Ellevill Skrevet 18. februar 2011 #3229 Skrevet 18. februar 2011 Sånne kvinnfolk er noe herk. Jeg hadde en mattelærer som var sånn. Hun delte ut toppkarakterer til alle som jattet med henne og ga henne de svarene hun ville ha, mens vi som tenkte selv bare fikk røde rettelser og drittkarakterer tilbake. og Nå tror jeg du gjør deg dummere enn du er. Du skjønner vel at hun ikke har bestemt seg for det som er riktig? Flytte sørover og bli kjæresten til Steinar = Bestemme seg. Ikke ville være kjæreste med Steinar og be ham dra til helvete = Ikke bestemme seg. Ja, ha ha, det er faktisk en fantastisk oppsummering. Nå var det så mange poster her på kort tid at min antagelig druknet litt. Så jeg spør igjen: Så hvis du ikke liker å gå i selskap, ikke har kvinnelige venner, ikke har hatt forhold på lenge (om i det hele tatt) og - i følge egne ord - ikke har hatt en vettug samtale med en kvinne på svært lenge - hva slags livserfaring er det da du baserer dine bastante påstander o hvordan "kvinner er" på? Fra VG? Se & Hør? Fra vindusposten (bak gardina)? :klø:
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3230 Skrevet 18. februar 2011 Unger er ikke særlig fornuftig akkurat. Og man kan jo snakke med dem på Skype...
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3231 Skrevet 18. februar 2011 Ikke med din innstilling og oppførsel for henne, nei. Hun kan bare skylde seg selv.
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3232 Skrevet 18. februar 2011 Hun kan bare skylde seg selv. Hehe.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3233 Skrevet 18. februar 2011 Nå var det så mange poster her på kort tid at min antagelig druknet litt. Så jeg spør igjen: Så hvis du ikke liker å gå i selskap, ikke har kvinnelige venner, ikke har hatt forhold på lenge (om i det hele tatt) og - i følge egne ord - ikke har hatt en vettug samtale med en kvinne på svært lenge - hva slags livserfaring er det da du baserer dine bastante påstander o hvordan "kvinner er" på? Jeg er en observant fyr hehe
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3234 Skrevet 18. februar 2011 Hun kan bare skylde seg selv. Og du kan bare skylde deg selv.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3235 Skrevet 18. februar 2011 Jeg er en observant fyr hehe Skal vi se, svarte Steinar på spørsmålet? Nope.... Prøve å svare?
Neutral Skrevet 18. februar 2011 #3236 Skrevet 18. februar 2011 Problemet er isåfall at hun ikke klarer å kommunisere det på noen som helst normal og akseptabel måte. Og det er ikke tilgivelig. Steinar. Du vet innerst inne at hun har bestemt seg, så hvorfor i huleste er det så viktig at hun forteller det på en "normal" måte? Når folk kommer i en slik situasjon bryter de bare kontakten og prøver å komme seg videre, de sitter ikke og venter i årevis på én setning. Kan du forklare meg hvorfor du ikke gjør det? Forresten, aner du hvor lite attraktivt det er at du står sånn på pinne for denne dama? Selv når du kommer med din 342. trussel om å bryte kontakten står du på pinne for henne. Tror nok du bør bytte strategi.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3237 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Nå tror jeg du gjør deg dummere enn du er. Du skjønner vel at hun ikke har bestemt seg for det som er riktig? Flytte sørover og bli kjæresten til Steinar = Bestemme seg. Ikke ville være kjæreste med Steinar og be ham dra til helvete = Ikke bestemme seg. Det var faktisk en stund jeg tenkte sånn i prinsippet. Men den tiden er long gone. Endret 18. februar 2011 av Steinar40
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3238 Skrevet 18. februar 2011 Men den tiden er long gone. Særlig. 1
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3239 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Og du kan bare skylde deg selv. Hvis du tar bort ordet bare i setningen over, så skal jeg være enig med deg. Endret 18. februar 2011 av Steinar40
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3240 Skrevet 18. februar 2011 Jeg er en observant fyr hehe Ettersom du er så observant kommer jeg med et lite lurespørsmål: Hva er det alle i denne tråden har forsøkt å si til deg?
Fremhevede innlegg