Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #3141 Skrevet 17. februar 2011 Jeg håper virkelig ikke det for hennes del. Kommer aldri til å ende bra. Er du synsk? Det ser da ikke ut til at du kommer i mål, heller.
Nuith Skrevet 17. februar 2011 #3142 Skrevet 17. februar 2011 Hva er det da? Bankutskrift som viser at kontoen din er tom? Tror aldri jeg har ledd så høyt av en post på KG før! Forøvrig, siden faren min tydeligvis ikke var et godt nok bevis på at menn over 50 kan være vettuge, så må jeg nesten nevne at jeg driver med en hobby der storparten er menn over 50 - en god del er tilogmed nærmere 70. Og vi har mange gode og artige samtaler, vi. Hva er unntaket som gjør at dette går an her, tror du? 1
Steinar40 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3143 Skrevet 17. februar 2011 Er du synsk? Det ser da ikke ut til at du kommer i mål, heller. Hun har en personlighet som gjør at det er sannsynlig at noe sånt ikke kom til å ende bra.
Steinar40 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3144 Skrevet 17. februar 2011 Tror aldri jeg har ledd så høyt av en post på KG før! Forøvrig, siden faren min tydeligvis ikke var et godt nok bevis på at menn over 50 kan være vettuge, så må jeg nesten nevne at jeg driver med en hobby der storparten er menn over 50 - en god del er tilogmed nærmere 70. Og vi har mange gode og artige samtaler, vi. Hva er unntaket som gjør at dette går an her, tror du? Felles hobby/interesse?
Nuith Skrevet 17. februar 2011 #3145 Skrevet 17. februar 2011 Så det går altså an å ha fornuftige samtaler med menn så lenge man har en felles hobby. Nå må det sies at vi sjelden diskuterer hobby; det er mer politikk, familie, jobb og sykdom. Men kan gå med på at felles blodsbånd og/eller hobbyer gjør menn fornuftige. Kan vi få en liste over hobbyene dine kanskje da, så vi kan se om vi har noe felles?
Bernina Skrevet 18. februar 2011 #3146 Skrevet 18. februar 2011 Jeg håper virkelig ikke det for hennes del. Kommer aldri til å ende bra. Hva med han da? Det burde vel være mest for hans del du virkelig ikke håpet det? Eller unner du en annen mann å havne i din situasjon?
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3147 Skrevet 18. februar 2011 Jeg er forøvrig fortsatt veldig interessert i å vite hvorfor det er så privat å svare på hvorvidt du har hatt et forhold til en kvinne før tolkningsdama. Hva er det som er så utleverende med et ja-nei spørsmål? Hvordan forholder du deg til dagligdagse spørsmål som "sivilstand"? Skriver du vedsiden av at du nekter å krysse av noe svar på dette fordi du ser det som utleverende?
Gjest Passing by Skrevet 18. februar 2011 #3148 Skrevet 18. februar 2011 Det du oppfatter som et rigid tankemønster er noe som skjer med de fleste når man passerer 40+års alder. Og det er nok ikke helt usannsynlig at menn blir hardere "rammet", tenker jeg hehe Prøv å diskutere med faren din (hvis han er over 40+) så skal du se hvor lett det er Jeg kjenner en del folk i alderen 40+ og det er ikke sånn at de plutselig endrer seg og får et rigid tankemønster når de runder 40. Men folk som allerede har et rigid tankemønster fortsetter å ha det. Jeg syns ikke det er vanskeligere å diskutere med folk over 40 enn med folk under 40. Jeg tror du har vært litt kverulant hele livet jeg, ikke bare etter fylte 40.
Gjest Passing by Skrevet 18. februar 2011 #3149 Skrevet 18. februar 2011 Det vil jeg selvfølgelig ikke ha. Jeg har sagt at hun må satse alt på oss i sammen. Men at hun må velge og ville det selv. Dette har jeg ventet på å få se. Hun får ikke mer penger. Det har jeg bestemt for lengst. Skal noe endre seg så blir det helt opp til henne å sørge for det. Jeg gjør ingenting. Altså, du sitter fortsatt og venter?
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3150 Skrevet 18. februar 2011 Jada, det er typisk menneskelig å feile vettu Så, kan du da ta tilbake utsagnet om at jeg ALDRI har klart meg uten en mann?
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3151 Skrevet 18. februar 2011 Det hadde sikkert ikke vært noen ulempe, forutsatt at jeg også var interessert i å prate med denne personen. Så det du sier er at du egentlig ikke er interessert i å prate med andre enn deg selv? Dine "kommunikasjoner" på KG tyder vel strengt tatt på det...
Lizzee Skrevet 18. februar 2011 #3152 Skrevet 18. februar 2011 Så det går altså an å ha fornuftige samtaler med menn så lenge man har en felles hobby. Nå må det sies at vi sjelden diskuterer hobby; det er mer politikk, familie, jobb og sykdom. Men kan gå med på at felles blodsbånd og/eller hobbyer gjør menn fornuftige. Kan vi få en liste over hobbyene dine kanskje da, så vi kan se om vi har noe felles? Jeg og sambo har faktisk ingen felles hobbyer. Ifølge Steinar betyr vel det at vi ikke har noe å prate om??? Jeg er nok mer der du er Nuith. Politikk, familie, jobb, sykdom, musikk, økonomi...
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3153 Skrevet 18. februar 2011 Så det du sier er at du egentlig ikke er interessert i å prate med andre enn deg selv? Dine "kommunikasjoner" på KG tyder vel strengt tatt på det... Uenig med alle og har null interesse for andres meninger (fordi han kan tenke selv!!). Sympatisk kar å prae med det.... 1
Gjest Passing by Skrevet 18. februar 2011 #3154 Skrevet 18. februar 2011 Så det du sier er at du egentlig ikke er interessert i å prate med andre enn deg selv? Dine "kommunikasjoner" på KG tyder vel strengt tatt på det... Jeg leste et sted, husker ikke hvilken tråd det var nå men, Steinar er ikke noe selskapsdyr sier han og hvis han er i selskap så syns han det er kjedelig å småprate med folk og han gidder ikke snakke med andre menns koner for hva kan han oppnå med det? Joda, et unntak har han gjort på det området og det sliter han med ennå Og danse gjør han bare for å sjekke opp damer. Kolleger er også bare til bry, ingen som er verdt å prate med i hvert fall og venner blir det dårlig med etter fylte 40. I hele tatt er det veldig mye som blir vanskelig når man fyller 40, det er visst et stort veiskille i livet, nesten så jeg gruer meg til å bli så gammel. 3
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3155 Skrevet 18. februar 2011 God innsikt angående det at det er handlinger som betyr noe, og ikke ord. Kanskje begynne å anvende denne innsikten???? Nettopp, dette har jeg vel nevnt en del ganger nå? At for å forstå andre mennesker, Steinar, så må du se på det de GJØR mer enn det de sier.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3156 Skrevet 18. februar 2011 Som jeg ser det så har hun bare "oppnådd" å kaste bort akkurat like mye tid som meg hittil. Nope, hun har fått penger. Hun har aldri vært interessert i et forhold. Så hun har vunnet. Du har tapt.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3157 Skrevet 18. februar 2011 Problemet er nok heller at hun aldri har klart å bestemme seg selv. Øh? Problemet er at du ikke skjønner at hun bestemte seg for lenge siden.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3158 Skrevet 18. februar 2011 Jeg tror kanskje Steinar er gravid. Med en annen dame. Nå er du sexfiksert, Blondie! For ikke å snakke om at du snusker i noe som er PRIVAT!
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3159 Skrevet 18. februar 2011 Jeg leste et sted, husker ikke hvilken tråd det var nå men, Steinar er ikke noe selskapsdyr sier han og hvis han er i selskap så syns han det er kjedelig å småprate med folk og han gidder ikke snakke med andre menns koner for hva kan han oppnå med det? Joda, et unntak har han gjort på det området og det sliter han med ennå Og danse gjør han bare for å sjekke opp damer. Kolleger er også bare til bry, ingen som er verdt å prate med i hvert fall og venner blir det dårlig med etter fylte 40. I hele tatt er det veldig mye som blir vanskelig når man fyller 40, det er visst et stort veiskille i livet, nesten så jeg gruer meg til å bli så gammel. Kongeinnlegg!
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3160 Skrevet 18. februar 2011 Steinar, har du noen gang hatt en orgasme som ikke var egenhendig framkalt?
Fremhevede innlegg