QueenPenelope Skrevet 16. februar 2011 #2981 Skrevet 16. februar 2011 Ser jeg ut til å være veldig avhengig av stjerner i margen? Nei, for guds skyld. Det var heller ikke poenget. Men takk for at du endelig svarte på om du noensinne har hatt et forhold til noen andre enn tolkningsdama.
Lizzee Skrevet 16. februar 2011 #2982 Skrevet 16. februar 2011 Kan jo være at hun har innsett selv at hun ikke er den rette, og derfor har benyttet muligheten til å få med seg mest mulig penger før det ble for sent. Hva vet jeg. Det er det vel noen her inne som har foreslått som en plausibel mulighet for utallige innlegg siden? 2
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2983 Skrevet 16. februar 2011 ...sa den fremste maseren og gnåleren av dem alle. Har du ikke noe saklig å komme med, eller er du for opptatt med å fossro? Kjører med påhenger jeg vettu hehe
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2984 Skrevet 16. februar 2011 Hm... Jeg synes det lukter sær, rar, einstøing her... Litt jomfrublod også, kanskje... Du minner meg om trollet og de 3 bukkene bruse Kvinnfolk altså! De er seg like
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2985 Skrevet 16. februar 2011 Joda, akkurat dét har vi skjønt. Men om det er verdt å høre på, eller om det er en endeløs rekke av GPP, er en annen sak. Alle er i utgangspunktet verdt å høre på.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #2986 Skrevet 16. februar 2011 Du minner meg om trollet og de 3 bukkene bruse Kvinnfolk altså! De er seg like Hvordan vet du det? At de er seg like? Like hva da?
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2987 Skrevet 16. februar 2011 Steinar: Du har ikke hatt noen forhold. Du har ikke kvinnelige venner. Du har ikke pratet skikkelig med noen kvinner på lenge. Du er i tillegg så totalt avstengt fra logikk og fornuft at du ikke klarer å akseptere ordboken hvis du har laget dine egne definisjoner på ord. Dine bastante påstander om hvordan menn og kvinner "er" har null verdi, og det er ingen her som tar deg seriøst. Ser jeg veldig bekymret ut?
Tabris Skrevet 16. februar 2011 #2988 Skrevet 16. februar 2011 Ser jeg veldig bekymret ut? Nei, jeg tenkte bare å si ifra slik at du kunne spare deg dine gullkorn av generaliseringer og OVSS-utsagn, siden det er ingen som bryr seg om dem likevel.
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2989 Skrevet 16. februar 2011 Nei, for guds skyld. Det var heller ikke poenget. Men takk for at du endelig svarte på om du noensinne har hatt et forhold til noen andre enn tolkningsdama. Det var så lite. Spesielt ettersom jeg ikke har svart på noe som helst
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2990 Skrevet 16. februar 2011 Nei, jeg tenkte bare å si ifra slik at du kunne spare deg dine gullkorn av generaliseringer og OVSS-utsagn, siden det er ingen som bryr seg om dem likevel. Jeg bryr meg om dem.
Gjest Tsunade Skrevet 16. februar 2011 #2991 Skrevet 16. februar 2011 Kjører med påhenger jeg vettu hehe Ja, hvordan skulle du ellers fått tid til å skrive?? :gjeiper: Vet du, Steinar, jeg unner deg faktisk alt godt - noe du tydeligvis ikke har opplevd å få. Jeg syns det er trist for din del at du har så dårlige erfaringer med kvinner, men det er faktisk dine erfaringer. Det betyr ikke at du, som det første mennesket i historien, vet alt som er å vite om forhold. Det hadde vært fint om du kunne se at andre har helt andre erfaringer og derfor helt andre meninger?
Cava Queen Skrevet 16. februar 2011 #2992 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Kvinnfolk altså! De er seg like Du er deg selv lik også Steinar. Etter å ha lest dine utsagn så kan jeg heldigvis - for mannfolka - ikke si: Mannfolk altså - de er seg selv like!! Men du: Har du hørt noe fra hu som skal bestemme seg eller??? Ingen kryptiske sms'er eller mailer som har ankommet siste døgn? Endret 16. februar 2011 av Cava Queen
QueenPenelope Skrevet 16. februar 2011 #2993 Skrevet 16. februar 2011 Det var så lite. Spesielt ettersom jeg ikke har svart på noe som helst Åh joda, det har du. Du sitter ikke og rakker ned på de som har hatt mer enn et forhold i sitt liv, om du har hatt det samme selv. Så dum er du rett og slett ikke.
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2994 Skrevet 16. februar 2011 Det er det vel noen her inne som har foreslått som en plausibel mulighet for utallige innlegg siden? Ja, det er det sikkert. Har hun glede av pengene mine så er ikke det mitt problem. Jeg har avskrevet dem for lengst.
Gjest Ludovie Skrevet 16. februar 2011 #2995 Skrevet 16. februar 2011 For meg er det nå ekstremt viktig å finne den rette dama, ja. Du har aldri, gjennom dine tusenvis av innlegg, fremstått som en som synes det er viktig å finne den rette dama. Tvert imot, du har bare sett deg ut et psykisk ustabilt, usympatisk, kysnisk, utnyttende og vulgært eksemplar av arten, for så å skulle transformere henne til å bli den dama du vil ha. Og dette er jo det stikk motsatte. Jeg har en masse å komme med samme hva du måtte innbille deg Nei, det har du ikke. Jeg har lest utrolig mange innlegg du har skrevet, og jeg kan ikke akkurat si at du har for vane å treffe blink. Kvinnfolk altså! De er seg like Nei. Feil innstilling, igjen. Og du viser nok en gang at du overhodet ikke har peiling på hva du snakker om. 3
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2996 Skrevet 16. februar 2011 Ja, hvordan skulle du ellers fått tid til å skrive?? :gjeiper: Vet du, Steinar, jeg unner deg faktisk alt godt - noe du tydeligvis ikke har opplevd å få. Jeg syns det er trist for din del at du har så dårlige erfaringer med kvinner, men det er faktisk dine erfaringer. Det betyr ikke at du, som det første mennesket i historien, vet alt som er å vite om forhold. Det hadde vært fint om du kunne se at andre har helt andre erfaringer og derfor helt andre meninger? Selvfølgelig både ser og vet jeg at andre har helt andre erfaringer og meninger enn meg Men jeg gidder altså ikke å jatte med andre folk.
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2997 Skrevet 16. februar 2011 Du er deg selv lik også Steinar. Etter å ha lest dine utsagn så kan jeg heldigvis - for mannfolka - ikke si: Mannfolk altså - de er seg selv like!! Men du: Har du hørt noe fra hu som skal bestemme seg eller??? Ingen kryptiske sms'er eller mailer som har ankommet siste døgn? Nei, jeg har aldri vært et gjennomsnittlig mannfolk. Og jeg må nok dessverre skuffe deg med at jeg ikke har hørt et pip ifra henne. Mye mulig at hun nå har innsett at banken er helt stengt. Håper på det.
QueenPenelope Skrevet 16. februar 2011 #2998 Skrevet 16. februar 2011 Selvfølgelig både ser og vet jeg at andre har helt andre erfaringer og meninger enn meg Men jeg gidder altså ikke å jatte med andre folk. Det handler ikke om å jatte med folk. Det handler om at du ikke en gang anerkjenner andre menneskers erfaringer og innsikt, enda du selv har bedt om dem. 3
Gjest Ludovie Skrevet 16. februar 2011 #2999 Skrevet 16. februar 2011 Men jeg gidder altså ikke å jatte med andre folk. Igjen: Dette dreier seg ikke om jatting eller ikke jatting. Det dreier seg derimot om at du har en kraftig avvikende virkelighetsoppfatning, og at du nekter å innse det som er innlysende for absolutt alle andre. Skjønner du hva jeg sier her? 3
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3000 Skrevet 16. februar 2011 Åh joda, det har du. Du sitter ikke og rakker ned på de som har hatt mer enn et forhold i sitt liv, om du har hatt det samme selv. Så dum er du rett og slett ikke. Det finnes faktisk utrolig mange teite mennesker i denne verden. Du har hørt om denne barneoppdragelsen? hehe Forelderen sier til barnet; "Du skal ikke gjøre som jeg gjør, du skal gjøre som jeg sier!" Yeah, right! Mye i dette faktisk hehe
Fremhevede innlegg