Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

- Ikke hatt forhold

- Har ikke venner som er kvinner

- Har ikke hatt en vettug samtale med kvinner på lenge

Så hva er da alle hans bastante uttalelser om hvordan kvinner "er" basert på? Bitre grublerier trygt plantet i sofaen? :klo:

Nå må jeg nesten ta Steinar i forsvar:

Har dere glemt at Steinar er solid? Det kryr jo av havarerte ekteskap og mislykkede parforhold. Folk feiler over en lav sko i kjærlighetslivet. Steinar er imidlertid opptatt av å gjøre ting riktig og ikke sette seg i en situasjon hvor han kan feile. Dette har han påpekt så mange ganger at det umulig kan ha gått dere hus forbi. Han har villet vente til den rette dama dukket opp, sånn at han kunne være helt sikker på ikke å feile. At hun skulle vise seg å være en opptatt, psyk og dyslektisk blodsuger fra nord, som ber ham dra til helvete når han ikke betaler regningene hennes, vil sikkert overraske enkelte. Men jeg synes ikke dere skal erte ham for å ha ventet til hun endelig dukket opp.

Endret av Fønix
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei for all del. Steinar skal ha kred for å ha ventet på "den rette".

Men, om han i realiteten har ventet av egen, fri vilje, eller om det ikke har vært noen andre alternativer tidligere i livet, se dét vet vi ikke....

Skrevet

De fleste menn har en sterkere sexlyst (drift) enn de fleste kvinner. Spesielt i yngre år. Tror nesten at dette er vitenskaplig bevist gitt ;)

Nå må du tegne og forklare litt her du Steinar-mannen.

Hva har det du sier der å gjøre med at 99.99% av alle kvinner bruker sex for å få fordeler????

Skrevet

Har dere glemt at Steinar er solid? Det kryr jo av havarerte ekteskap og mislykkede parforhold. Folk feiler over en lav sko i kjærlighetslivet. Steinar er imidlertid opptatt av å gjøre ting riktig og ikke sette seg i en situasjon hvor han kan feile. Dette har han påpekt så mange ganger at det umulig kan ha gått dere hus forbi. Han har villet vente til den rette dama dukket opp, sånn at han kunne være helt sikker på ikke å feile. At hun skulle vise seg å være en opptatt, psyk og dyslektisk blodsuger fra nord, som ber ham dra til helvete når han ikke betaler regningene hennes, vil sikkert overraske enkelte. Men jeg synes ikke dere skal erte ham for å ha ventet til hun endelig dukket opp.

:pls:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg får tydeliggjøre hva jeg mener litt da :smoke:

Alle menn jatter med kvinner når det passer seg best for dem selv. For å slippe mas og konfrontasjoner.

Ingen kvinner vil ha en mann som ikke bidrar sterkt økonomisk (hvis de kan unngå det).

De fleste menn har en sterkere sexlyst (drift) enn de fleste kvinner. Spesielt i yngre år. Tror nesten at dette er vitenskaplig bevist gitt ;)

Det er biologisk sett unormalt, ja.

Var det å tydeliggjøre?

Å ha en mann som bidrar økonomisk er ikke det samme som å bli forsørget.

Eller tenker du ut ifra teorien begge bidrar og begge forsørger? Det er noe helt annet enn att "kvinner ønsker å bli forsørget"!

Jeg går ut ifra at det er like biologisk unormalt (for deg) at en kvinne vil ha sex uifra ren lysst, nytelse og kjærlighet - som det er biologisk unormalt (for deg) at hun kan ha venner av det samme kjønn.

Takk og lov at jeg er biologisk unormal og ikke driver å kjøper meg fordeler med sex.

Og at jeg kan se fordi kjønn og ha mannlige venner!! Men de er vel biologisk unormale de også, som kan være venn med meg.

Men egentlig (ifølge OVSS) så har de vel egentlig bare lyst til å gi meg fordeler om jeg gir dem sex. De bare later som de er venner (også en OVSS - ikke sant?)

Nå må du tegne og forklare litt her du Steinar-mannen.

Hva har det du sier der å gjøre med at 99.99% av alle kvinner bruker sex for å få fordeler????

Vet du Cava - jeg tror det er sånn at Steinar-mannen mener at menn er slike sprengkåte enkle kreaturer, som lett drar ned buksa og gir dama hva som helst om hun tilbyr seg.

Eller er dette bare Steinars våte drøm??

Men du har rett i en ting Steinar. Menn er på høyden i sånn 18-22 årsalder.

Men i 40-årsalderen er kvinner mer på høyden enn menn - så da burde det jo være omvendt. At menn fikk fordeler av å gi kvinner sex. Eller?? Blir det litt for "slutty" for deg?

Når avsluttet du ditt forrige forhold - før tolkningsdama - forresten?

Var det et langvarig forhold? Eller en ferieflørt? (kommer bare med forslag sånn at det kan bli lettere for deg)

Endret av Lizzee
  • Liker 1
Gjest Tsunade
Skrevet

For all del! Det er intet galt i å vente på den rette, og det tror jeg ikke at noen her mener heller.

Og ikke tror jeg at noen vil nekte Steinar å ha sine meninger om forhold, kvinner og menn.

Det mange derimot reagerer på, er måten han argumenterer på.

Alt Steinar sier, er en Sannhet, et Uomtvistelig Faktum.

Hvorfor er det dét?

Fordi han sier det!

Disse "sannhetene" ser dessuten ut til å være utelukkende basert på synsing, istedet for konkret erfaring.

Når flere etterspør hvilket grunnlag han uttaler seg på, kommer det gjerne "vitenskapelige fakta" uten én eneste kildehenvisning, men som regel blir det veldig, veldig stille.

En stund...

For min del kan alle slags meninger diskuteres, men da får folk stå for at det er deres personlige mening og ikke tillegge den egenskaper av uangripelig sannhet.

Skrevet

Det er egentlig ganske morsomt :ler:

Oppførselen til dere kvinnsa her underbygger faktisk min påstand om at de fleste menn jatter med kvinnfolk :smoke:

Nettopp fordi dere maser om alt mulig og aldri gir dere med gnålet deres :ler:

Skrevet

Jeg tror vi har fått svar på spørsmålet vårt. :)

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg også. Og det forklarer en hel del, slik jeg ser det.

Og selvsagt dukker det opp nye spørsmål. Om hvordan en mann uten erfaring med kvinner kan være ekspert på hvordan kvinner tenker og oppfører seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner en ny taktikk her :ler:

Men saken er altså den at alle mine eventuelle seriøse og useriøse forhold oppigjennom livet har ingenting med denne saken å gjøre.

Den eneste som har noe med min fortid å gjøre vil være min utkårede.

Og egentlig trenger heller ikke hun å vite mye om dette.

Med unntak av at hun selvfølgelig må få vite hvor mange eventuelle løsunger jeg skulle ha rekende på bygd og by :smoke:

Gjest Ludovie
Skrevet

Oppførselen til dere kvinnsa her underbygger faktisk min påstand om at de fleste menn jatter med kvinnfolk :smoke:

Nei, Steinar. Det er som jeg har sagt før, at det i dette tilfellet ikke dreier seg om jatting eller ikke jatting. Det dreier seg derimot om at du har en virkelighetsoppfatning som er kraftig avvikende fra det alle andre mennesker (kvinner som menn), har.

Skjønner du hva jeg sier her?

• Liker 1
Gjest Ludovie
Skrevet

Men saken er altså den at alle mine eventuelle seriøse og useriøse forhold oppigjennom livet har ingenting med denne saken å gjøre.

Jo, det har det. En mann som ikke har hatt seriøse forhold til kvinner (og ei heller vennskapsforhold til kvinner), har jo ingenting å komme med når det gjelder hvordan kvinner fungerer og tenker, og selvfølgelig heller ikke når det gjelder forholdet mellom menn og kvinner. Dette er pur logikk, Steinar, så dette burde jo en logiker som deg kunne fatte.

Enig? :)

• Liker 2
Gjest Tsunade
Skrevet

...sa den fremste maseren og gnåleren av dem alle.

Har du ikke noe saklig å komme med, eller er du for opptatt med å fossro?

Skrevet

Om du egentlig vil det eller ei, så er du faktisk ikke så veldig langt unna virkeligheten i mye av det du skrev her ;)

For meg er det nå ekstremt viktig å finne den rette dama, ja.

Derfor har jeg også brukt veldig god tid på å la denne dama det dreier seg om her, få sjansen til å vise meg i praksis at hun er den rette. Noe hun fortsatt ikke har klart.

Så nå er tålmodigheten og min tro på det hele veldig tynnslitt, det må jeg bare innrømme. Er hun ikke den rette, så er hun helt uinteressant for meg. Kan jo være at hun har innsett selv at hun ikke er den rette, og derfor har benyttet muligheten til å få med seg mest mulig penger før det ble for sent. Hva vet jeg.

Og jeg innser selvfølgelig at for alle serie-monogamister så er konseptet "den rette" veldig vanskelig å forstå.

Skrevet

Kan jo være at hun har innsett selv at hun ikke er den rette, og derfor har benyttet muligheten til å få med seg mest mulig penger før det ble for sent. Hva vet jeg.

NÅ snakker vi.

Og jeg innser selvfølgelig at for alle serie-monogamister så er konseptet "den rette" veldig vanskelig å forstå.

Og der mistet du den bittelille stjerna i margen du opparbeidet deg gjennom forrige avsnitt.

Og det gjør meg bare sikrere på at du aldri tidligere har hatt et forhold til noen dame. For da hadde du jo bare blitt redusert til en "serie-monogamist" selv. :nei:

• Liker 1
Skrevet

Jo, det har det. En mann som ikke har hatt seriøse forhold til kvinner (og ei heller vennskapsforhold til kvinner), har jo ingenting å komme med når det gjelder hvordan kvinner fungerer og tenker, og selvfølgelig heller ikke når det gjelder forholdet mellom menn og kvinner. Dette er pur logikk, Steinar, så dette burde jo en logiker som deg kunne fatte.

Enig? :)

Jeg har en masse å komme med samme hva du måtte innbille deg :ler:

Skrevet

Jeg har en masse å komme med samme hva du måtte innbille deg :ler:

Joda, akkurat dét har vi skjønt. Men om det er verdt å høre på, eller om det er en endeløs rekke av GPP, er en annen sak. :popcorn:

Skrevet

NÅ snakker vi.

Isåfall snakker vi om et psykt og utnyttende individ. Så jeg håper virkelig for hennes del at jeg har feil.

Og der mistet du den bittelille stjerna i margen du opparbeidet deg gjennom forrige avsnitt.

Og det gjør meg bare sikrere på at du aldri tidligere har hatt et forhold til noen dame. For da hadde du jo bare blitt redusert til en "serie-monogamist" selv. :nei:

Ser jeg ut til å være veldig avhengig av stjerner i margen? :ler:

Skrevet

Hm... Jeg synes det lukter sær, rar, einstøing her... Litt jomfrublod også, kanskje...

Skrevet

Steinar: Du har ikke hatt noen forhold. Du har ikke kvinnelige venner. Du har ikke pratet skikkelig med noen kvinner på lenge. Du er i tillegg så totalt avstengt fra logikk og fornuft at du ikke klarer å akseptere ordboken hvis du har laget dine egne definisjoner på ord. Dine bastante påstander om hvordan menn og kvinner "er" har null verdi, og det er ingen her som tar deg seriøst.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...