Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er sikkert ikke helt feil.

Men hvis du da innbiller deg at det betyr at det er helt greit å juge, så er det tydeligvis veldig mye du ikke har fått med deg når det gjelder normal oppdragelse.

Hvorfor tror du at Kate W synes det er så greit med juging, egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei, det må du i tilfelle ha hørt fra noen som ikke har greie på det. Det som funker er skrustikker, tvang, forsinkede tog og hardt-mot-hardt. Alle seriøse forhold har det som grunnmur.

Jeg har som sagt aldri vært noe flink til å jatte med folk.

Og det som da ofte skjer med kvinnfolk er at de syns jeg er verdens mest irriterende mann! Er ikke det rart? ;) hehe

Kan du forstå dette? :ler:

Gjest Ludovie
Skrevet

Men hva tror du om dette, Steinar?

For, som jeg, og veldig mange andre med meg har sagt både i denne, og i den andre tråden, kan det ikke være sånn at de aller, aller fleste mennesker - menn som kvinner - (bortsett fra deg, da) oppfatter denne dama og denne situasjonen på akkurat samme måte?

Kan det være noe i det ovenfor, tror du?

Skrevet

Og det som da ofte skjer med kvinnfolk er at de syns jeg er verdens mest irriterende mann! Er ikke det rart? ;) hehe

Er du stolt av at du blir sett på som irriterende? Det er en negativ egenskap, ikke en positiv. Man unngår irriterende mennesker fordi man blir irritert av å omgås dem og det ønsker man ikke.

• Liker 1
Skrevet

Du sier at folk som ikke mener det de sier er verdiløse - da må vel du, i dine egne øyne, være temmelig verdiløs nå? Du har jo vært ord uten handlinger i over et år nå. Så jeg tror ikke du skal snakke for høyt om at tolkningsdama sier èn ting men gjør det stikk motsatte - du gjør jo det samme selv.

Det har vært vanskelig å gjennomføre fordi jeg syns det burde vært helt unødvendig. Dessuten hadde vi en avtale om at jeg skulle hjelpe henne økonomisk igjennom sparasjonsperioden.

Derfor brukte jeg altså tilbakeholding av penger som pressmiddel for å få se om det kunne bli litt fortgang på den måten. Og nå vet jeg i hvert fall at det ikke fungerte.

Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg kan forstå dette. Det dreier seg IKKE om at du ikke jatter med folk. Folk flest liker ikke folk som bare jatter med. Så det i seg selv er bare fint.

Det som gjør at folk synes at du er verdens mest irriterende mann, er at du nekter å akseptere ting som er innlysende for ABSOLUTT ALLE ANDRE (igjen: menn som kvinner), og som du blir forklart på utallige måter, i tusenvis av innlegg.

Skjønner du hva jeg skriver her? :)

Skrevet

Jeg forsørger min mann. Er det han som knuller for maten her i huset?

Ingenting er umulig i denne verden.

Skrevet
:opplyser: Noen menn og kvinner er sammen fordi de setter pris på hverandres selskap, de har det gøy sammen, de trives i hverandres selskap og de har sex medd hverandre uten tanke for hva det evt. kan bety av gjentjenster. De behandler hverandre med respekt og setter pris på hverandres selskap.
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes du utelater ganske mye vesentlig informasjon her, Steinar. Hvordan du traff henne og hvorvidt dere har vært intime eller ei, har mye å si for hvordan situasjonen kan tolkes.

Tror du at jeg har brukt en masse av mine penger på ei hushjelp?

Skrevet

Ja, det er sikkert ikke helt feil.

Men hvis du da innbiller deg at det betyr at det er helt greit å juge, så er det tydeligvis veldig mye du ikke har fått med deg når det gjelder normal oppdragelse.

Den eneste her som mener det er greit å lyve er jo deg. Resten av oss går videre med livet vårt når vi blir utsatt for folk som lyver til oss.

Kort summert:

Enkelte folk lyver. Jeg aksepterer ikke folk som lyver. Jeg kutter kontakten med folk som lyver.

• Liker 1
Skrevet

Det er unektelig det du fremstiller det som.

Du har kastet pengene dine etter henne i halvannet år nå, og det peneste du kan si om henne, er at hun er huslig.

Høres ut som en hushjelp i mine ører.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du at Kate W synes det er så greit med juging, egentlig?

Det har jeg aldri påstått. Jeg skrev hvisomatter.

Skrevet

Men hva tror du om dette, Steinar?

Kan det være noe i det ovenfor, tror du?

Ja, det tror jeg helt sikkert.

Skrevet

Fønix, har du utovertiss eller innovertiss? Altså rent fysisk, ikke hva du har tilgang på.

Den peker stort sett utover, men tydeligvis ikke langt nok til å sperre helt for gangsynet i tilværelsen.

• Liker 2
Skrevet

Hushjelp er å ta i. Jeg tror du har brukt masse penger på en dame som:

- Ikke har hatt og ikke vil ha sex med deg.

- Ikke har vasket huset ditt

- Ikke har delt seng med deg

- Knapt nok har møtt deg

- Kan hun ha vært en slags støttekontakt for deg?

Skrevet

Er du stolt av at du blir sett på som irriterende? Det er en negativ egenskap, ikke en positiv. Man unngår irriterende mennesker fordi man blir irritert av å omgås dem og det ønsker man ikke.

Poenget mitt er at kvinnfolk er så vant til at mannfolk bare jatter med dem at de blir noe så inn i helvete irriterte når de kommer borti en som ikke gidder det :smoke:

:ler: :ler: :ler:

Skrevet

:opplyser: Noen menn og kvinner er sammen fordi de setter pris på hverandres selskap, de har det gøy sammen, de trives i hverandres selskap og de har sex medd hverandre uten tanke for hva det evt. kan bety av gjentjenster. De behandler hverandre med respekt og setter pris på hverandres selskap.

Halleluja! ;) hehe

Skrevet

Den eneste her som mener det er greit å lyve er jo deg. Resten av oss går videre med livet vårt når vi blir utsatt for folk som lyver til oss.

Kort summert:

Enkelte folk lyver. Jeg aksepterer ikke folk som lyver. Jeg kutter kontakten med folk som lyver.

Høres fornuftig ut :)

Skrevet

Det er unektelig det du fremstiller det som.

Du har kastet pengene dine etter henne i halvannet år nå, og det peneste du kan si om henne, er at hun er huslig.

Høres ut som en hushjelp i mine ører.

Kan ikke se for meg at hun hadde passet som hushjelp.

Skrevet

Jeg tilhører nok den 0,01% som har sex med gubben fordi jeg liker sex. Jeg gir han sex, han gir meg sex, vi har sex sammen. Det er liksom greia. Har liksom aldri tenkt at jeg skal få penger, blomster, dekket bilforsikringen eller noe sånt pga sex.

Hvis jeg har skjønt det riktig, kunne dere like gjerne vært single begge to.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...