Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja!! og beklager om jeg er litt vel privat nå... Men så lenge 99,99% av alle kvinner betaler med sex så har du sikkert vært borti denne formen for betaling. Jeg mener om 99.99% av alle kvinner gjør dette... Så derfor lurer jeg: hva er det du har solgt mot sex i betaling?

Hvis teorien til Steinar skal stemme så er det nemlig rart om du bare har vært sammen med kvinner som representerer den andel som ikke kjøper seg "noe" med sex...

Jepp, han 'Fønix' jatter bare med dere han vettu :smoke:

Jatting kan ofte vise seg å være en veldig effektiv taktikk overfor kvinnfolk faktisk.

Men jeg må bare innrømme at jeg ikke er spesielt god til det :smoke: hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg lurer forresten på:

Steinar!

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Dette kommer du aldri til å få noe svar på. Alle vi andre som lever normale liv og har virkelighetssans, har ingen problemer med å fortelle at vi er/har vært i ett eller flere forhold i løpet av livet.

Den som tier, samtykker, heter det. Steinars manglende svar kan tolkes som han aldri har hatt noe forhold og derfor klamrer seg frenetisk til denne damen som bare vil loppe ham for penger, mens han henger i strikken.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker faktisk at 99,99% av alle kvinnfolk må betale med (mer eller mindre) sex i et parforhold :smoke:

Sånn har det også alltid vært.

Ok. Betyr det at tolkningsdama har forhandlet seg frem til en svært gunstig pris?

• Liker 4
Skrevet

Naturligvis skal du se bort fra det. Du er dame, så dette har du ingen forutsetninger for å forstå. Du må nok overlate tolkningen til oss gutta. Men fordi vi er menn, må du avfeie de tolkningene vi kommer med. Lykke til! :)

En helt annen sak er at uttalelser om hva Steinar innser trolig må anses som risikosport, uansett kjønn.

*nikker og noterer*

• Liker 1
Skrevet

Steinar:

Har du hatt noe forhold til en kvinne noensinne, bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

• Liker 1
Skrevet

Dette kommer du aldri til å få noe svar på. Alle vi andre som lever normale liv og har virkelighetssans, har ingen problemer med å fortelle at vi er/har vært i ett eller flere forhold i løpet av livet.

Den som tier, samtykker, heter det. Steinars manglende svar kan tolkes som han aldri har hatt noe forhold og derfor klamrer seg frenetisk til denne damen som bare vil loppe ham for penger, mens han henger i strikken.

Jeg mistenker at du har rett, men lar foreløpig tvilen komme tiltalte til gode... I kanskje en side til, vel og merke.

Skrevet (endret)

Ja, det var jaggu godt at du tok med den ...hehe-en på slutten der :ler: :ler: :ler:

he he he

Nå har det seg slik at mitt "he he" ikke betyr det samme som ditt "he he".

Og du vet - når vi damer sier/gjør noe så mener vi jo som oftest noe helt annet: så her kan he he bety hva som helst

:ler: :ler:

Jepp, han 'Fønix' jatter bare med dere han vettu :smoke:Jatting kan ofte vise seg å være en veldig effektiv taktikk overfor kvinnfolk faktisk.Men jeg må bare innrømme at jeg ikke er spesielt god til det :smoke: hehe

Når har ikke Fønix svart meg, så da har han vel strengt tatt ikke jattet med meg heller.

For meg fungerer jatting (fra en potensiell kjæreste) slik alt jeg ikke orker fyren.

Endret av Bernina
Skrevet (endret)

Btw, en liten oppdatering ifra hva som skjedde i går kveld.

Hun ville da ha en større pengesum til å dekke sine (prekære) utgifter som hun skrev.

Jeg svarte at hun får reise hit så vi får pratet i sammen først.

Da mottok jeg den kjente og kjære "dra til helvete" meldingen igjen.

Hvorpå jeg gjentok at hun får reise hit så vi får pratet først.

Tenker forøvrig ikke at hun trenger å vente på noen valentine-melding ifra meg.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ønsker å være sammen med en som det der? Hva i all verden er det du ser i henne? Og hvorfor vurderer du å gi henne penger? "vi får prate sammen først"? Det du heller bør si er at du er ikke hennes pengemaskin, og at hun får klare å få orden på økonomien sin selv, men at du gjerne stiller opp for å hjelpe henne til å flinkere med pengeforbruket sitt. Noe i den duren i alle fall.

Dersom du føler for å hjelpe henne i det hele og det store da, vel og merke.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Steinar?

Har du hatt noe forhold til en kvinne noensinne, bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Takk for i dag - jeg regner med jeg har fått svar på dette i morgen eller senere i kveld :nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ønsker å være sammen med en som det der? Hva i all verden er det du ser i henne? Og hvorfor vurderer du å gi henne penger? "vi får prate sammen først"? Det du heller bør si er at du er ikke hennes pengemaskin, og at hun får klare å få orden på økonomien sin selv, men at du gjerne stiller opp for å hjelpe henne til å flinkere med pengeforbruket sitt. Noe i den duren i alle fall.

Dersom du føler for å hjelpe henne i det hele og det store da, vel og merke.

Jeg tror jeg må hjelpe deg litt, Teriaki. *hjelpsom* Steinar vil veldig gjerne hjelpe denne damen til å endre oppførsel og innstilling slik at hun kan bli drømmedama. Det kan godt hende at i begrepet endre oppførsel og innstilling ligger en forventning/håp om at hun skal bli flinkere til å håndtere penger også.

Foreløpig har ikke det gått så veldig bra å få denne tolkningsdama til å endre oppførsel og innstilling, men Steinar lever i håpet, fordi hun ikke har sagt at hun ikke vil endre oppførsel og innstilling. Hun viser med all tydelighet at hun ikke akkurat er så interessert i det, men det er ikke Steinar så interessert i innse, derfor denne lange tråden her. Hun har heller ikke sagt at hun skal slutte kalle ham en pikk eller mase om penger, men så har hun heller ikke sagt at hun ikke skal gjøre det, derfor lever Steinar i hååpet om at hun en dag skal si at hun ikke lenger skal gjøre dette. Fortsatt forvirret? :nigo:

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
Skrevet (endret)

forts.

Og selv om Steinar tilsynelatende noen ganger hører på hva tolkningsdama faktisk sier, slik som når hun sier at hun skal flytte til ham i sommer, så hører han overhodet ikke på en rekke andre ting som hun sier - for eksempel at han er en pikk og en dust og at han får ha lykke til i livet, som hun sa til ham når han stilte et ultimatum og sa til henne at hvis hun nå ikke gjorde a eller b eller c eller noe som kom han ikke til å ta kontakt mer. Da sa hun lykke på reisen, men siden hun har sagt noe annet en annen gang som han likte bedre å høre, så velger han å late som om hun ikke har sagt det.

Men nå skal det snart bli andre boller, for nå står Steinar på sitt og kommer ikke til å vike en tomme (på hva har jeg ikke helt fått med meg, men jeg kommer til å fortsette å lese her, så om en 10 - 20 sider får jeg sikkert vite det) så nå blir det snart vei i vellinga og lykkelig samliv der nede i Enfold ett eller annet sted.

:nigo:

Endret av pøbelsara
  • Liker 2
Skrevet (endret)

:opplyser: Steinar!! Nå kan du lære noe nytt om damer!! Følg med!

Damer (særlig de på KG) er utrolig hyggelige og hjelpsomme og tålmodige. I snart tre tusen innlegg har de (og Fønix) på alle mulige vis, pent og foriktig eller ved bruk av litt kraftigere hjelpemidler, forsøkt å hjelpe deg å tolke hvorfor tolkningsdama oppfører seg slik hun gjør, hvordan du kan forstå det hun gjør og hva det er sannsynlig at du kan forvente deg av henne videre fremover. På tross av at du overhodet ikke tar til deg noe av det som blir sagt, og noen ganger karakteriserer oss på en relativt lite flatterende måte, så holder vi på enda - like blide :blink: og med englers tålmodighet. :engel:

Du sier at damer bare er ute etter en ting og det er å bli forsørget og utnytte desperate mannfolk. Men det er jo ikke sant! :sexy: Vi hjelper gjerne en stakkars forvirret mann å se lyset også. Selv en stakkars forvirret mann som trenger noe mer tid enn den gjennomsnitlige mannen for å se dette lyset. :tommelopp: Damer er kule og har englers tålmodighet. :tommelopp:

Endret av pøbelsara
  • Liker 3
Gjest Passing by
Skrevet

:opplyser: Steinar!! Nå kan du lære noe nytt om damer!! Følg med!

Damer (særlig de på KG) er utrolig hyggelige og hjelpsomme og tålmodige. I snart tre tusen innlegg har de (og Fønix) på alle mulige vis, pent og foriktig eller ved bruk av litt kraftigere hjelpemidler, forsøkt å hjelpe deg å tolke hvorfor tolkningsdama oppfører seg slik hun gjør, hvordan du kan forstå det hun gjør og hva det er sannsynlig at du kan forvente deg av henne videre fremover. :tommelopp:

Og det er bare i denne tråden, jeg så mange av de samme englene i forrige tråd også og hvor mange innlegg var det der? Ære være dere. :)

Skrevet

Ja, og da er de verdiløse folk. Noe man ønsker å få vite om tidligst mulig selvfølgelig.

Nei, dette er hvordan medmennesklig kommunikasjon fungerer. Man uttrykker 90% gjennom handlinger og kroppspråk, 10% gjennom ord. Dette gjelder ALLE!

Gjest Ludovie
Skrevet

Steinar: Når du sier at Fønix "jatter med", kan det ikke heller være at han (til tross for at han er mann :sjokk:) ser saken på nøyaktig samme måte som de kvinnelige brukerne i denne tråden?

For, som jeg, og veldig mange andre med meg har sagt både i denne, og i den andre tråden, kan det ikke være sånn at de aller, aller fleste mennesker - menn som kvinner - (bortsett fra deg, da) oppfatter denne dama og denne situasjonen på akkurat samme måte?

Hva tenker du om dette?

Skrevet

Betale med sex for hva da?

Hva får man for en real blowjob i disse dager???

Tolkningsdamas sang til Steinar:

*synger*

:gape:

"Når jej kanskje kommer

Neste sommer

Skal jej kanskje suge dej

Og jej skal be dej

Gi mej penger nok en gaaaaaaaaaaaaaaaang

Når du en gang kommer

Neste sommer

Kjapt etter en liten sutt

da kan vi snakke sammen

Om de samme gamle tiiiiiiiiiiiing"

:gape:

• Liker 6
Skrevet

Dere er jo kvinner selv så jeg antar jo da at dere vet hvilke spill dere vanligvis spiller :smoke: hehe

Fønix, har du utovertiss eller innovertiss? Altså rent fysisk, ikke hva du har tilgang på.

• Liker 1
Skrevet

Dere er jo kvinner selv så jeg antar jo da at dere vet hvilke spill dere vanligvis spiller :smoke: hehe

Jeg har aldri lurt en eneste Penis, jeg får Penis fordi jeg vil ha, uten å betale for det.

Skrevet

Kan ikke se at jeg har kalt deg løgner? :klo:

Selv om du tydeligvis liker å påstå det ofte nok.

Øhm, du sa at jeg aldri hadde klart meg selv uten en mann. Så gav jeg deg en innføring i dette, hvorpå du ignorerte svaret mitt. Vil gjerne ha en kommentar til det jeg skrev. Takk.

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ønsker å være sammen med en som det der? Hva i all verden er det du ser i henne?

Han ser potensiale i henne.

Og det betyr jo noe når det er den første dama som noensinne har vist ham interesse.

At hun kaller ham stygge ting og bare lopper ham for penger er sekundært. Spesielt da hun har en god egenskap (som han har nevnt); hun er huslig!!

Jeg har tilbudt ham å låne min hushjelp - men ikke fått svar.

rart igrunn. Min hushjelp kaller ikke folk for stygge ting. Og jeg tror det er langt billigere å betale henne for husligheten enn det er å fø på tolkningsdama.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...