Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje Fønix som mann kan hjelpe oss håpløse kvinnfolka å kaste litt lys over denne saken?

Siden vi i følge Steinar ikke skjønner sakens kompleksitet, mener jeg.

Javisst, det gjør jeg gjerne. Jeg har allerede laget en liten innføring. Hvis det er noe mer spesifikt du lurer på, er det bare å spørre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Passing by
Skrevet

Hva man får?

Sist fikk jeg meg et realt nummer.

Men noe aner meg at det ikke er gjensidig sex og nytelse Stoney har i tankene...

Finnes det noe som er gjensidig, er det ikke sånn at alle gjør noe for å oppnå noe, sånn egentinteresse? Kvinner har kun sex som betaling for noe, hva dette noe er for noe rart gjenstår å se. Hun oppi nord får penger uten å betale med sex så hun må være den 0,01 prosenten Steinar snakker om?

• Liker 1
Skrevet

Javisst, det gjør jeg gjerne. Jeg har allerede laget en liten innføring. Hvis det er noe mer spesifikt du lurer på, er det bare å spørre.

Å, det var du som laget den, ja!

Husker den godt. Den gjorde nok mer inntrykk på meg enn på Steinar, tror jeg. ;)

Gjest Passing by
Skrevet

Den innføringen var veldig nyttig, synd jeg ikke kom over den før etter at jeg hadde lest første tråden og denne tråden helt fram til din innføring. :) Du får sørge for at den kommer helt i starten av neste tråd og i påfølgende tråder om samme emne.

Skrevet

Å, det var du som laget den, ja!

Husker den godt. Den gjorde nok mer inntrykk på meg enn på Steinar, tror jeg. ;)

Akkurat det har kanskje innføringen til felles med det aller meste her i verden?

• Liker 1
Skrevet

Finnes det noe som er gjensidig, er det ikke sånn at alle gjør noe for å oppnå noe, sånn egentinteresse? Kvinner har kun sex som betaling for noe, hva dette noe er for noe rart gjenstår å se. Hun oppi nord får penger uten å betale med sex så hun må være den 0,01 prosenten Steinar snakker om?

Jeg forstår ikke helt at hun skal være unntaket som bekrefter regelen om at ALLE kvinner bruker sex for å oppnå fordeler :klo:

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg ser den. Men jeg tror det var Mr.Penis hun lurte først...

Dere er jo kvinner selv så jeg antar jo da at dere vet hvilke spill dere vanligvis spiller :smoke: hehe

Skrevet

Jeg forstår ikke helt at hun skal være unntaket som bekrefter regelen om at ALLE kvinner bruker sex for å oppnå fordeler :klo:

:skratte:

Skrevet

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Skrevet

Dere er jo kvinner selv så jeg antar jo da at dere vet hvilke spill dere vanligvis spiller :smoke: hehe

Trenger ikke lure noen peniser jeg... hehe

Gjest Passing by
Skrevet

Hun bor langt unna og får penger av Steinar uten å ha sex med han, mens vi andre (bermen) kun har sex for å oppnå penger eller noe annet? Dette er fri tolking av Steinars utsagn.

Skrevet

Først kaller du meg en løgner, også ignorerer du svaret mitt. Jeg vil gjerne ha en kommentar på dette.

Kan ikke se at jeg har kalt deg løgner? :klo:

Selv om du tydeligvis liker å påstå det ofte nok.

Skrevet

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Takk for assistansen - og jeg venter fortsatt på svar altså.

Skrevet

Sier du det?

Jeg trodde det var slik at det sa seg selv at kvinner helst ville bli forsørget: og da vil de jo helst gå hjemme, ikke jobbe og få husholdningspenger av mannen???? Eller er det ikke slik du tenker?

Som du skriver under, to inntekter er bedre enn en. Hvis man altså bruker hue litt i tillegg.

Dette har ingenting med at kvinner forventer å bli forsørget å gjøre. Slik du påsto.

At et par som bor under samme tak deler utgiftene og bidrar til fellesskapet økonomisk er ikke det samme som at kvinner velger seg en mann for å bli forsørget.

Det har selvsagt fordeler å leve sammen å ha to inntekter - kontra å leve alene og ha en. Men man går ikke inn i et forhold for å ha mindre utgifter per måned. (dvs. du gjør kanskje det).

Da jeg ble samboer fikk jeg større utgifter. Fordi vi måtte ha et større hus å bo i og flytte litt på oss da våre 2 familier skulle bli til 1. Sånn sett hadde jeg faktisk bedre råd da jeg bodde alene = jeg hadde mer igjen da alle utgifter var betalt. Men jeg vil heller ha det livet jeg har i dag. Hvor jeg lever i en lykkelig familiesituasjon.

Ja, det koster å være kar vettu! Eller dame i ditt tilfelle ;) hehe

Gjest Ludovie
Skrevet

Nei, Steinar. Kvinner flest spiller ikke slike spill. Hun dama du har rotet deg borti er rett og slett ikke god. Det har du blitt fortalt utallige ganger, men det synker jo bare ikke inn.

Og dessuten: Vi er mennesker, med normal innsikt i mellommenneskelige forhold. Mennesker flest - kvinner som menn - klarer å se at hun ikke er interessert i noe forhold med deg, men bare er ute etter pengene dine. Dessuten, de aller, aller fleste menn i din situasjon, ville forlengst tatt bena på nakken og sprunget, idet de ikke er interessert i kvinner som er såpass utnyttende, kyniske, ufine og vulgære. Menn flest vil ha damer som bryr seg om dem.

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke lure noen peniser jeg... hehe

Ja, det var jaggu godt at du tok med den ...hehe-en på slutten der :ler: :ler: :ler:

Skrevet

Aner en viss fare for at Steinar ikke ser ironien :P

Du kan blåse fare over :ler:

Skrevet

Har du hatt noe forhold til en dame, Steinar?

Skrevet

Sant nok.

Jeg skal se fullstendig bort fra at Stoneboys manglende svar på dette sannsynligvis kommer av at han ikke har noen erfaring fra tidligere forhold til kvinner (annet enn sin mor) og at han faktisk innser at det vil bli vanskelig å forsvare sine uttalelser om hvordan kvinner er(basta!) når han beviselig ikke vet noe om dette (fordi han aldri har opplevd en kvinne på nært hold over tid (ettersom å sitte vedsiden av noen på bussen ikke teller)).

*Tusler ut for å lete etter manneguiden*

Naturligvis skal du se bort fra det. Du er dame, så dette har du ingen forutsetninger for å forstå. Du må nok overlate tolkningen til oss gutta. Men fordi vi er menn, må du avfeie de tolkningene vi kommer med. Lykke til! :)

En helt annen sak er at uttalelser om hva Steinar innser trolig må anses som risikosport, uansett kjønn.

Skrevet

Har du hatt noe forhold til en kvinne noensinne, bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...