Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes dere er litt slemme her inne. Har dere tenkt på hvor mye innsats og tid det må ha krevd å tenke ut alle disse teoriene om hvordan tingene henger sammen her i verden? Også skal dere komme og ødelegge alt sammen med erfaringer fra virkeligheten. Typisk kvinnfolk!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dere er litt slemme her inne. Har dere tenkt på hvor mye innsats og tid det må ha krevd å tenke ut alle disse teoriene om hvordan tingene henger sammen her i verden? Også skal dere komme og ødelegge alt sammen med erfaringer fra virkeligheten. Typisk kvinnfolk!

Tar kraftig sjølkritikk :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Uff ja! :ler:

Vi må skjerpe oss!

Skrevet

Aner en viss fare for at Steinar ikke ser ironien :P

Skrevet

Kanskje Fønix som mann kan hjelpe oss håpløse kvinnfolka å kaste litt lys over denne saken?

Siden vi i følge Steinar ikke skjønner sakens kompleksitet, mener jeg.

Skrevet

Jeg tenker faktisk at 99,99% av alle kvinnfolk må betale med (mer eller mindre) sex i et parforhold :smoke:

Sånn har det også alltid vært.

Betale med sex for hva da?

Hva får man for en real blowjob i disse dager???

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer forresten på:

Steinar!

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Skrevet

Kanskje Fønix som mann kan hjelpe oss håpløse kvinnfolka å kaste litt lys over denne saken?

Siden vi i følge Steinar ikke skjønner sakens kompleksitet, mener jeg.

Ja!! og beklager om jeg er litt vel privat nå... Men så lenge 99,99% av alle kvinner betaler med sex så har du sikkert vært borti denne formen for betaling. Jeg mener om 99.99% av alle kvinner gjør dette... Så derfor lurer jeg: hva er det du har solgt mot sex i betaling?

Hvis teorien til Steinar skal stemme så er det nemlig rart om du bare har vært sammen med kvinner som representerer den andel som ikke kjøper seg "noe" med sex...

Skrevet

Man får en mann som Steinar som stiller en hel masse betydningsløse ultimatum!!! :rodmer: Også blir man aldri kvitt fyren selv om man kaller ham en pikk.... (kan det siste ha sammenheng med blowjob'en???)

Skrevet

...noen ganger sier jeg til gubben at hvis han går tur med bikkja (når det regner og er ruskevær og jeg ikke orker å gå tur) så skal han få en blowjob når vi legger oss!!!!

Tull tilside!!

Jeg tilhører nok den 0,01% som har sex med gubben fordi jeg liker sex. Jeg gir han sex, han gir meg sex, vi har sex sammen. Det er liksom greia. Har liksom aldri tenkt at jeg skal få penger, blomster, dekket bilforsikringen eller noe sånt pga sex.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tilhører nok den 0,01% som har sex med gubben fordi jeg liker sex. Jeg gir han sex, han gir meg sex, vi har sex sammen. Det er liksom greia. Har liksom aldri tenkt at jeg skal få penger, blomster, dekket bilforsikringen eller noe sånt pga sex.

Det er bare deg det, vettu. Det er nok du som er temmelig sær. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer forresten på:

Steinar!

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Kom igjen a Steinar.

Nå har du kjent oss i snart 2 år. Du kan si det nå!!

• Liker 3
Skrevet

Kom igjen a Steinar.

Nå har du kjent oss i snart 2 år. Du kan si det nå!!

:jepp:

Skrevet

138 sider! Wow!

Så... skjer'a Steinar, blir det no på deg?

Skrevet

Jeg lurer forresten på:

Steinar!

Det er forståelig at du ønsker et klart og entydig svar på dette spørsmålet. Men jeg tror du etter hvert må akseptere at du ikke vil få det, og komme deg videre i livet ditt. Ettersom du er kvinne, er det ikke mulig for deg å lese noe ut av Steinars manglende svar på spørsmålet. Men du kan jo vurdere å starte en tråd på et manneforum og be om en tolkning.

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg tenker faktisk at 99,99% av alle kvinnfolk må betale med (mer eller mindre) sex i et parforhold :smoke:

Ja, dette vet du alt om skjønner jeg.(ja, det er ment iroinisk) Jeg har aldri betalt med sex, har kun hatt sex fordi det er deilig.

Skrevet

Kan jeg sende deg en personlig melding og gi deg telefonnummeret til samboeren min?

Også kan du ringe ham og forklare ham at når han FÅR seg av meg så er det fordi jeg betaler for NOE i forholdet. Og at det nå - etter 10 års samboerforhold - er på tide at jeg får valuta for sex'en jeg har GITT.

Du har sikkert mer greie på dette enn meg så du får forklare ham hva det er jeg skal ha igjen for all den sexen.....

:smoke:

• Liker 1
Skrevet

Det er forståelig at du ønsker et klart og entydig svar på dette spørsmålet. Men jeg tror du etter hvert må akseptere at du ikke vil få det, og komme deg videre i livet ditt. Ettersom du er kvinne, er det ikke mulig for deg å lese noe ut av Steinars manglende svar på spørsmålet. Men du kan jo vurdere å starte en tråd på et manneforum og be om en tolkning.

Sant nok.

Jeg skal se fullstendig bort fra at Stoneboys manglende svar på dette sannsynligvis kommer av at han ikke har noen erfaring fra tidligere forhold til kvinner (annet enn sin mor) og at han faktisk innser at det vil bli vanskelig å forsvare sine uttalelser om hvordan kvinner er(basta!) når han beviselig ikke vet noe om dette (fordi han aldri har opplevd en kvinne på nært hold over tid (ettersom å sitte vedsiden av noen på bussen ikke teller)).

*Tusler ut for å lete etter manneguiden*

Evt kunne jeg gå ut og kjøpe meg noe med musa mi.

Tror du jeg kan få en bil? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Okei, det er nok sånn det er. Men jeg lurer da på, Steinar: Hva betaler de siste 0,01% av kvinnene mennene sine med? Glassperler?

Og hva er det disse 99,99% av alle kvinnfolk betaler for? Hvilke vare er det de får til gjengjeld for all denne sexen (og glassperlene)?????

• Liker 1
Skrevet

Hva man får?

Sist fikk jeg meg et realt nummer.

Men noe aner meg at det ikke er gjensidig sex og nytelse Stoney har i tankene...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...