Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glem Mr. Penis, det er kun pengene. Mr. Penis har hun ikke sett på veeeeldig lenge, og hadde hun savnet den så hadde hun vært hos den for lenge siden.

Ja, jeg ser den. Men jeg tror det var Mr.Penis hun lurte først...

Videoannonse
Annonse
Gjest Passing by
Skrevet

Isåfall har hun fortsatt ikke klart å kommunisere dette på en normal måte.

Det finnes faktisk ingenting normalt i å si til meg; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." hvis hun egentlig vil noe helt annet selv.

Har du hengt deg opp i "jeg skal flytte til deg til sommeren"- replikken? Har du glemt at hun ønsket deg lykke til videre da du liksom avsluttet hele greia for kort tid tilbake? Har du glemt at hun kaller deg pikk og alsken andre kosenavn når hun ikke får det som hun vil???

Skrevet

Det svarer ikek på spørsmålet - det er akkurat det du sa for et halvt år siden og enda lenger tilbake. Akkurat det samme, så hva er annerledes nå?

At jeg virkelig IKKE kommer til å fire en tomme lenger!

Skje min vilje :smoke: hehe

Gjest Passing by
Skrevet

Ja, jeg ser den. Men jeg tror det var Mr.Penis hun lurte først...

Og Mr. Penis savner nok henne, men hun savner ikke den :)

Skrevet

Ok, nå skal jeg være helt ærlig. JEG HAR ALDRI UTNYTTET EN MANN FOR PENGER, JEG HAR ALLTID HATT EGEN INNTEKT OG HAR KLART MEG SELV, OGSÅ DA JEG BLE SKILT. Bånn ærlig, så kom ikke her og beskyld meg for å opptre som den "gærne" damen din. Og menn av idag forventer faktisk at kvinnene er med på å forsørge familien, det er en felles greie idag.

Greit nok. Men du er bare deg og ikke alle andre kvinner. Alle andre er ikke alltid som deg.

Ellers er jeg enig i at menn forventer at dama skal være med å bidra til økonomien i Norge i dag. Det gjør jeg også.

Men innstillingen er fortsatt ulik mellom kjønnene.

Mange menn kan fortsatt velge ei dame som ikke bidrar noe særlig økonomisk i parforholdet.

Men jeg tviler sterkt på at mange kvinner vil velge en mann som ikke bidrar noe særlig økonomisk i parforholdet.

Skrevet

For veldig mange mennesker er det faktisk helt normalt at HANDLINGER kommuniserer over 80% ofte nærmere 90%, mens ORD kommuniserer de siste 10%

Det er her du sliter med medmennesklig kommunikasjon, Steinar, rett og slett.

Jeg forventer faktisk at folk mener det de sier, ja.

Ellers er de verdiløse.

Skrevet

Og Mr. Penis savner nok henne, men hun savner ikke den :)

Tror du har rett, gitt!

Skrevet

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Jeg venter fortsatt på svar på dette jeg da.... :roll:

Ja.. Jeg venter.

Skrevet

Jeg forventer faktisk at folk mener det de sier, ja.

Ellers er de verdiløse.

Det er dessverre ikke slik den virkelige verden fungerer. Rett og slett. Folk mener det de gjør, ikke alltid det de sier.

Skrevet

Hva? Så om en kvinne flytter hjemmenfra som tenåring, så er det for å flytte sammen med en mann? Jeg flyttet for å studere, jeg fikk studielån, ja, men det er jo faktisk å klare seg selv, spesielt når man jobber to, tre jobber vedsiden av. Foreldrene mine (eller min far, som du vel mener) har aldri bidratt til økonomien min. Jeg flyttet ikke sammen med en mann før jeg giftet meg, og da jobbet jeg 140% for å støtte ham gjennom sine studier.

Først kaller du meg en løgner, også ignorerer du svaret mitt. Jeg vil gjerne ha en kommentar på dette.

Skrevet

Sant, hun trenger ikke å betale med sex engang, noe andre golddiggende kvinner gjerne må, hun trenger bare å lyve i telefonen, via sms. Et fantastisk opplegg i grunnen. Nei, ikke tenk tanken engang Steinar, jeg ville ikke ha gjort det samme.

Jeg tenker faktisk at 99,99% av alle kvinnfolk må betale med (mer eller mindre) sex i et parforhold :smoke:

Sånn har det også alltid vært.

Skrevet

Så du vil bo sammen med tolkningsdama selv om hun er verdiløs?

Skrevet

Det er dessverre ikke slik den virkelige verden fungerer. Rett og slett. Folk mener det de gjør, ikke alltid det de sier.

Ja, og da er de verdiløse folk. Noe man ønsker å få vite om tidligst mulig selvfølgelig.

Skrevet

Nei.

Skrevet

Jeg tenker faktisk at 99,99% av alle kvinnfolk må betale med (mer eller mindre) sex i et parforhold :smoke:

Gudbedre, Steinar. Du vet virkelig ikke mye om hvordan ting foregår i verden.

Skrevet

Jeg begynner å mistenke at du forsøker å ignorere meg gitt...

Jeg spør igjen:

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Skrevet

Ser du for deg å få barn med denne kvinnen Steinar?

Skrevet

Det sier seg selv at vi deler på alle utgifter når vi bor og lever i sammen.

Sier du det?

Jeg trodde det var slik at det sa seg selv at kvinner helst ville bli forsørget: og da vil de jo helst gå hjemme, ikke jobbe og få husholdningspenger av mannen???? Eller er det ikke slik du tenker?

Greit nok. Men du er bare deg og ikke alle andre kvinner. Alle andre er ikke alltid som deg.

Ellers er jeg enig i at menn forventer at dama skal være med å bidra til økonomien i Norge i dag. Det gjør jeg også.

Men innstillingen er fortsatt ulik mellom kjønnene.

Mange menn kan fortsatt velge ei dame som ikke bidrar noe særlig økonomisk i parforholdet.

Men jeg tviler sterkt på at mange kvinner vil velge en mann som ikke bidrar noe særlig økonomisk i parforholdet.

Dette har ingenting med at kvinner forventer å bli forsørget å gjøre. Slik du påsto.

At et par som bor under samme tak deler utgiftene og bidrar til fellesskapet økonomisk er ikke det samme som at kvinner velger seg en mann for å bli forsørget.

Det har selvsagt fordeler å leve sammen å ha to inntekter - kontra å leve alene og ha en. Men man går ikke inn i et forhold for å ha mindre utgifter per måned. (dvs. du gjør kanskje det).

Da jeg ble samboer fikk jeg større utgifter. Fordi vi måtte ha et større hus å bo i og flytte litt på oss da våre 2 familier skulle bli til 1. Sånn sett hadde jeg faktisk bedre råd da jeg bodde alene = jeg hadde mer igjen da alle utgifter var betalt. Men jeg vil heller ha det livet jeg har i dag. Hvor jeg lever i en lykkelig familiesituasjon.

Sånn har det sikkert alltid vært i Indre Enfold ja!

Der har jeg aldri vært!!!

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo hva man mener med verdi det da. Kan hun betale med sex så er vel det hennes "valuta"....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...