Gå til innhold

MGP 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De 2 sangene som er spilt etter alle MGP sangene er spilt ferdig som selvfølgelig ikke er med i år er jo gode! Hvorfor kommer ikke folk med noe sånt?

Send Madcom med Glow. Vi hadde vunnet lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nei for en begredelig delfinale! :dry::sukk:

Satt og rev meg i håret fordi Stenerud ikke er med i år, my God så mye bedre sangene hans er enn det mølet som ble servert i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My..ears..are..bleeding!! Tragiske bidrag ass..Endre?? Supersur "Yes Man" kopi. :filer:

Eeenig! Var akkurat det jeg sa idet han var ferdig med låta si..

Mimi Blix - hva VAR det for noe?!

Men synes låta til Hanne Sørvaag var fin jeg da. Kanskje ikke MGP-materiale, men den beste i kveld iallefall. Enig i at vi bør ha en gladsang med fart i :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei for en begredelig delfinale! :dry::sukk:

Satt og rev meg i håret fordi Stenerud ikke er med i år, my God så mye bedre sangene hans er enn det mølet som ble servert i kveld.

Jeg håper det er noen brukbare låter med neste gang men jeg tviler på det. Hvorfor i alle dager velger de å synge så ræva dårlige sanger?? :klaske:

Nivået er skremmende lavt og jeg får helt fnatt av disse livløse sangene de kommer med altså. Virkelig.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte låta til Mimi Blix, jeg. Synes det var litt futt i den. Hun der lyshåra låtskriveren med sølvgitar og rosa kjole sang jo helt surt :dåne: Synes Leroy-dama var flink til å synge, men litt kjedelig sang kanskje..

De andre sangene har jeg glemt hvordan var..

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det please komme noe bedre neste delfinale? Har å glemt de fleste sangene og det er ikke noe positiv. Mimi blix :fnise: Fikk vondt i hodet av den sangen.

Satt å så på med familien og de var like skuffa over låtene som meg. For noen crappy sanger. Eneste sangen jeg synes var helt okey var " I`ll be yours" resten bare bare noe elendig pjatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken talentløse idioter som skal synge i kveld. Nivået er skremmende lavt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slo akkurat nå på og det var en gruppe som het Girl Happy, fikk lyst til å skru av igjen, men har nå sittet og hørt på. Kan ikke si jeg var så imponert! Håper det blir bedre utover kvelden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så flaut å sende en av disse til mgp i Tyskland!!

Huff ja. Håper det kommer i hvert fall EN god sang. Det jeg har hørt til nå har bare vært elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor synger blacksheeps på Norsk og Engelsk? Syng på et språk mener nå jeg.

Herreguuuuud for noen ræva sanger. Er ikke dette MGP? Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset litt på Blacksheep. Hørte nesten ikke hva hun sang. :klø:

Edit: Skjer det noe med smileyene?

Endret av Krizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...