Gå til innhold

MGP 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde Stella som favoritt men endret mening i løpet av finale sendingen, ville heller at the Black Sheeps skulle ha vunnet, utrolig bra stemme på vokalisten og fengende sang!

Haba haba er jo catchy og dansbar men Stellas vokal er skremmende dårlig. Det blir spennende å se hvordan hun gjør det internasjonalt. :)

Utrolig synd at Helene Bøksle ikke nådd opp, hun er fantastisk!

Endret av mocci
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns Black sheeps var veldig bra, men de skulle sunget på engelsk.

En annen ting som hadde gjort låten bedre er dersom de i siste del av refrenget hadde gått ned på tonene (der jeg har streket under). Det hadde gjort sangen mye mer spesiell.

Lets do the dance to night

Lets do the dance to night

Lets do the dance to night

Nå har jo ikke jeg stort peiling på musikk, men har bare gjort meg disse tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville forbause meg stort om vi kommer over midtstreken blant deltagerlandene. I år sender vi bare ren "heismusikk" som bidrag. Men det er jo ok at vi av og til kan la andre få vinne den store MGP-finalen også, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Black sheeps var veldig bra, men de skulle sunget på engelsk.

En annen ting som hadde gjort låten bedre er dersom de i siste del av refrenget hadde gått ned på tonene (der jeg har streket under). Det hadde gjort sangen mye mer spesiell.

Lets do the dance to night

Lets do the dance to night

Lets do the dance to night

Nå har jo ikke jeg stort peiling på musikk, men har bare gjort meg disse tankene.

Syns det hadde vært kult om de hadde sunget på samisk med engelsk eller norsk refreng, jeg! A la Oro Jaska Beana...:) (bare at det var norsk/samisk):

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...