Gå til innhold

MGP 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy fader...nordmenn flest må være fullstendig tonedøve!! Haba haba?! Seriøst?

Black Sheeps skulle ha vunnet!

Black Sheeps hadde en grusom sang. Sikkert på halvparten av stemmene var fra småunger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Black Sheeps var ABSOLUTT BEST av finalistene...vokalisten har en rå, kul og kraftfull stemme med stilig vibrato; Stella hadde toneleiet for lavt og sang helt uten futt. Sangen til Black var ikke den beste, men herregud...den Haba Haba-sangen, da?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Sikkert på halvparten av stemmene var fra småunger.

Ja, det burde være 35-årsgrense for å stemme på sånne konkurranser :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vulture

Synes det er artig at Stella vant MGP overlegent med tanke på hvor mye mobbing og dritt den jenta ble utsatt for da hun bodde på samme sted som jeg bor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Black Sheeps hadde en grusom sang. Sikkert på halvparten av stemmene var fra småunger.

Heilt enig! Veslesyster mi og venninnene hennar på 13 og 14 diggar den sangen.

Og det sei vel litt?

Endret av Raina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare ikke fatte og begripe at The Lucky Bullets fikk tredjeplassen, i mine ører burde de vært ute, vekk og borte etter første delfinale, helt utrolig! :sukk: Blir flau av å se dem, og mute knappen har blitt mye brukt på dem ja.. :filer:

Stella sitt bidrag er kjempebra, og kanskje den som har best mulighet i Eurovision, men jeg synes personlig at Helene Bøksle var best. Nydelig dame, nydelig stemme og en magisk opptreden. Synes jeg :) Åste og Rikke hadde også en kul sang!

Jeg likte faktisk Sie Gubba sin, men de er absolutt ikke MGP materiale. Likevel burde de fått bedre plassering enn både Blacksheeps og Lucky Bullets.

Blacksheeps?! Jepp, den yngre garde har nok brent av noen kroner på kontantkortet sitt i kveld.. :sjenert: Men enig i at vokalisten har en sterk stemme og den har et personlig preg, likevel ikke noe for meg.

Endret av Mamaloco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er artig at Stella vant MGP overlegent med tanke på hvor mye mobbing og dritt den jenta ble utsatt for da hun bodde på samme sted som jeg bor nå.

Stakkars... Hva skjedde?

Har visst at Stella kom til å vinne siden jeg så henne. Hun har den eneste låten jeg fikk på hjernen og fikk lyst til å danse til + at hun er ei veldig karismatisk jente:) Hun gjør det nok bra i Tyskland:)

Også får vi håpe dette var siste gang vi hørte "my hard is yours" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vulture

Stakkars... Hva skjedde?

Har visst at Stella kom til å vinne siden jeg så henne. Hun har den eneste låten jeg fikk på hjernen og fikk lyst til å danse til + at hun er ei veldig karismatisk jente:) Hun gjør det nok bra i Tyskland:)

Også får vi håpe dette var siste gang vi hørte "my hard is yours" :fnise:

Historien i bygda forteller iallefall at jenta og familien ble utsatt for så mye rasisme og mobbing at de ble nødt til å flytte.

Endret av Vulture
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien i bygda forteller iallefall at jenta og familien ble utsatt for så mye rasisme og mobbing at de ble nødt til å flytte.

Trist... Bra hun ikke har latt det knekke seg :klemmer: Se hvem som har gått videre i mgp! Karma, bitch! :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt enig! Veslesyster mi og venninnene hennar på 13 og 14 diggar den sangen.Og det sei vel litt?

Datteren min på 13, syntes den var grusom.

bra i Tyskland:)Også får vi håpe dette var siste gang vi hørte "my hard is yours" :fnise:

Ja! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett eller hørt på noen av dem, før jeg fikk med meg vinnerlåta i går kveld. Hjelper ikke om bakgrunnshistorien er aldri så rørende; sangmessig var det elendig og låta var elendig. Ikke en sang en husker i det hele tatt. Damen huskes derimot, oversprudlende 24/7 som hun sikkert er. Men egentlig så gir jeg bengen i hele sulamitten. Mgp er et håpløst konsept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett eller hørt på noen av dem, før jeg fikk med meg vinnerlåta i går kveld. Hjelper ikke om bakgrunnshistorien er aldri så rørende; sangmessig var det elendig og låta var elendig. Ikke en sang en husker i det hele tatt. Damen huskes derimot, oversprudlende 24/7 som hun sikkert er. Men egentlig så gir jeg bengen i hele sulamitten. Mgp er et håpløst konsept.

Du skal få lov til å ikke like sangen, men den satt som klistret i hodet mitt etter første gang jeg hørte den, så den uthevede setningen er jeg uenig i.

MGP/ ESC handler ikke bare om å lage god musikk, det er først og fremst show, fjas og god underholdning. Jeg synes det er gøy, selv om det ikke er slik musikk jeg hører på i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Ja Stella var best av alle men vi har ingen sjanse til å vinne uansett. Så av de duste sangene som var med i år, så hadde det egentlig ikke spilt noen rolle hvem vi hadde sendt til Tyskland! Synes alle sangene sugde. Til og med Stella sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...