Gå til innhold

Menn: vil dere vite det?

Fremhevede innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Har diskutert litt med venninner og vi blir ikke helt enige, eller kloke.

Hvis du som mann har hatt sex med en kvinne (som du ikke er kjæreste med), hun blir gravid, og har bestemt seg for å ta abort. Vil du vite om det, eller vil du være lykkelig uvitende?

Legger til en forutsetning her: Det er ditt barn!

Endret av Mynona83
Videoannonse
Annonse
Gjest pellepirat
Skrevet

Nå har jeg samboer og barn da, men om og hvis osv. jeg var singel;

Det kommer litt an på egentlig. Var det ei dame jeg kjente, som jeg likte? Var det ei form for venninne? Ei tilfeldig dame?

I siste tilfelle skulle jeg ønsket jeg var lykkelig uvitende, i de andre tilfellene ville jeg nok likt å vite det. Da kunne jeg støttet henne og vært der for henne.

Skrevet

Ja, det vil jeg helt klart vite.

Det trengs faktisk to personer for å lage barn, og bør begge parter absolutt vite hva som foregår og få lov til å uttale seg.

• Liker 2
Skrevet

Hvor stor en sjansen for at en mann orker å ta ansvar for en baby laget under fyll på en one night stand?

Gjest Mynona83
Skrevet

Hvor stor en sjansen for at en mann orker å ta ansvar for en baby laget under fyll på en one night stand?

Jeg skriver jo ikke noe om å ta ansvar for noen baby. Men at kvinnen har bestemt seg allerede for å ta abort. Vil du da vite at hun har blitt gravid og skal ta abort er spm.

Gjest Thefainter
Skrevet

Vanskelig å svare på, men jeg tror det.

Greit å vite hva man har stelt i stand.

Skrevet

Hva har det med denne tråden å gjøre?

Siden hun har bestemt seg for å ta abort vil det jo uansett aldri bli noe barn å ta ansvar for.

Men man har da absolutt rett på å vite.

Skrevet

Ja, det vil jeg helt klart vite.

Det trengs faktisk to personer for å lage barn, og bør begge parter absolutt vite hva som foregår og få lov til å uttale seg.

Uttale deg om hva? Hun har bestemt seg for abort. Skal du da tvinge ei ukjent jente som du har hatt tilfeldig sex med til å føde et barn til deg? Skal du eller den tilfeldige damen ta seg av ungen?

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg, som kvinne, mener at mannen bør få vite det uansett. Hvorfor? Jo, fordi han da kan vite at han har levedyktig sæd. Om han og en fremtidig partner senere skulle slite med å bli gravide, ville han kunne fortelle at han har klart det før.

• Liker 1
Skrevet

Jeg, som kvinne, mener at mannen bør få vite det uansett. Hvorfor? Jo, fordi han da kan vite at han har levedyktig sæd. Om han og en fremtidig partner senere skulle slite med å bli gravide, ville han kunne fortelle at han har klart det før.

Litt off topic men, vi strevde med å få barn. Min eks mann så ikke vitsen i utredning pga en jente som engang hadde sagt at hun var gravid med han og tatt abort...gjett om hun ble avslørt..

Skrevet

Kan jo hende han vet det. Kanskje han har gravert på flere ukjente damer.

Skrevet

Litt off topic men, vi strevde med å få barn. Min eks mann så ikke vitsen i utredning pga en jente som engang hadde sagt at hun var gravid med han og tatt abort...gjett om hun ble avslørt..

Han kan jo ha fått dårligere sædkvalitet eller blitt steril etter at han var i bingen med henne da.

Skrevet

Jeg er dame men vil svare:

Vet du,om jeg hadde vært mann så ville jeg faktisk ha sett test beviset,ellers hadde jeg ikke trodd på det.

Er så menge som lyver på seg det ene eller det andre for og ta hevn for ett eller annet.

Så om jeg som man hadde fått en tel om at jeg hadde gjort noen gravide skulle jeg ha ville vært med til legen og alt for og være sikker på at dette var fakta.

• Liker 2
Skrevet

Han kan jo ha fått dårligere sædkvalitet eller blitt steril etter at han var i bingen med henne da.

Tvilsomt, han fikk menerstatning etterpå pga manglende behandling som barn. (Testikler som ikke kom ned)

Skrevet

Jeg er dame men vil svare:

Vet du,om jeg hadde vært mann så ville jeg faktisk ha sett test beviset,ellers hadde jeg ikke trodd på det.

Er så menge som lyver på seg det ene eller det andre for og ta hevn for ett eller annet.

Så om jeg som man hadde fått en tel om at jeg hadde gjort noen gravide skulle jeg ha ville vært med til legen og alt for og være sikker på at dette var fakta.

Det er jeg 100% enig i. Men, å vise frem en positiv testpinne er ikke godt nok. Hadde ei venninde som sendte sms med bilde av en pos test til en eks hun ville ha tilbake. Testen tilhørte noen andre, stakkars fyr.

Skrevet

Det er jeg 100% enig i. Men, å vise frem en positiv testpinne er ikke godt nok. Hadde ei venninde som sendte sms med bilde av en pos test til en eks hun ville ha tilbake. Testen tilhørte noen andre, stakkars fyr.

Dessuten kan en negativ test vise positivt resultat om den ligger lenge, det er derfor man skal se på den i løpet av de første minuttene.

Skrevet (endret)

Jeg opplevde som 18-åring å få vite at min egen dame hadde tatt abort. Der og da var jeg mest opptatt av hennes ve og vel. Men senere tenkte jeg at det kanskje var urettferdig å ikke engang spørre meg.

Jeg hadde gitt alt for å få det til.

Et halvt år senere gjorde jeg det slutt. Det ville jeg aldri ha gjort om det var et barn med i bildet.

Ga sikkert ingen mening, men sant i alle fall.

Endret av AfgMartin
Skrevet

Hadde ville vært med til legen skrev jeg også....om du leser nøye nok det jeg skrev :)

Skrevet

Dessuten kan en negativ test vise positivt resultat om den ligger lenge, det er derfor man skal se på den i løpet av de første minuttene.

Ja,vi damer er utspekulert som f...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...