Gjest Vanessa Skrevet 24. oktober 2003 #21 Del Skrevet 24. oktober 2003 Parfyme Diamantring Vanter Digitalkamera Undertøy Ny digital badevekt Og en hyggelig jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. oktober 2003 #22 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tverrfløyte Det har jeg!! Fikk Miyazava-fløyte til konfirmasjonen min for mange år siden. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 24. oktober 2003 #23 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hmmmm.....nå har jeg tenkt en stund og kommet frem til: - digitalkamera - trollslottet av V. Sand - time hos massasje dame - undertøy/ klær - nye støvletter - fryser, men det vet jeg at jeg får..... - lekkert kjøkkenbord m/ stoler - dvd og cdèr - vesker, blir liksom aldri nok av de.. - gavekort på kosmetikk + + + + helt sikkert mer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 27. oktober 2003 #24 Del Skrevet 27. oktober 2003 Baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 28. oktober 2003 #25 Del Skrevet 28. oktober 2003 ¤ Gavekort på hudpleie e.l. ¤ Ring med edelsten..... :: sikle :: ¤ Charms-armbånd ¤ CK-klokke ¤ Flere skjerf ( fikk pashmina liknende skjerf i fjor, og kan ikke få nok av dem,- synes de passer til omtrent alt! ) ¤ Bilder av de jeg er glad i ¤ CD-gavekort ¤ Bokser i børstet stål fra Zone ¤ Bøker generelt -> gjerne om bunader, klær, "Kirker i Norge" ( den svæære boka som de har på biblioteket ), kokebøker osv.. ¤ DVD`r ¤ Silkesjal til bunaden min ¤ Bunadsølv ¤ Sengetøy ¤ Penger -> sparer til førerkortet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. oktober 2003 #26 Del Skrevet 29. oktober 2003 Må tenke..... Ok, her er det jeg kommer på: Deler fra servicet jeg har begynt å samle på ( Cornucopia fra Wedgewood) Undertøy Ny klokke Parfyme Sokker Noen kopper jeg har sett på Villeroy & Boch Ny komfyr Bøker Ett pent armbånd Dill dall fra Arts and Crafts Gavekort hos hudpleier / massasje Ny jakke Videre abonnement på lokalavisen... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå