AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg sitter altså her og venter på å bli dumpet, enten på feigeste sms-måten, tlf eller eventuelt 'vi må prate sammen'. Tips til å få ventetiden til å gå? Han svarer ikke, så det er uaktuelt å fremskynde det. Har en liten liste over ting jeg allerede har gjort: -vasket leiligheten -ringt mamma -satt champisen i kjøla, hva hjelper vel bedre enn en boblevenn?! -avtalt en full kveld sammen med ei venninne Flere lure tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta ansvar og riv av plasteret selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
champi Skrevet 14. januar 2011 #3 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva med å pynte deg litt, neglelakk og ny vri på sveisen? Finn frem krølltanga, så flyr tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristian Skrevet 14. januar 2011 #4 Del Skrevet 14. januar 2011 Du kan jo ringe meg, og kanskje få hevnet deg litt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Del Skrevet 14. januar 2011 Du kan jo ringe meg, og kanskje få hevnet deg litt? Haha, utmerket! Kan du brukes som tidtrøyte også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #6 Del Skrevet 14. januar 2011 Kan du ikke bare dumpe han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Del Skrevet 14. januar 2011 usj, been there ja....bruk tiden på å stæsje deg opp og gjør deg klar for en skikkelig jentekveld, som du allerede har avtalt. Lek med klærne dine, gå gjennom klesskapet og prøv ulike antrekk, finn frem krølltang og you name it! Skriv liste over hvorfor det er like greit at du blir kvitt fyren, les hver setning høyt for din venninne når hun kommer og ta en skål for hvert punkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke torturer deg selv. Skriv en melding til ham om at du anser deg som dumpet/slår opp og ønsker ham et fint liv. Så spretter du champagnen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristian Skrevet 14. januar 2011 #9 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke noe problem, jeg kan brukes til hva du vil! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame46 Skrevet 14. januar 2011 #10 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke torturer deg selv. Skriv en melding til ham om at du anser deg som dumpet/slår opp og ønsker ham et fint liv. Så spretter du champagnen. Har det falt deg inn at det kanskje passer henne bedre følelsesmessig å anse det som at det var han som dumpet henne? Jeg forstår henne. På mange måter kan man gå videre med bedre samvittighet selv om det kanskje ikke er den hele sannhet at det var bare ham som kunne skyldes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missyme Skrevet 14. januar 2011 #11 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvordan vet man at man blir dumpet uten å ha blitt dumpet? den skjønner ikke jeg.. Han har egentlig dumpa deg, men ikke dumpa deg? :| 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrika89 Skrevet 14. januar 2011 #12 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvordan vet man at man blir dumpet uten å ha blitt dumpet? den skjønner ikke jeg.. Han har egentlig dumpa deg, men ikke dumpa deg? :| Det lurte jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #13 Del Skrevet 14. mars 2011 Kom han i forkjøpet å dump han- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 14. mars 2011 #14 Del Skrevet 14. mars 2011 Kom han i forkjøpet å dump han- Hvis han ikke har dumpet henne ennå, tror jeg det var falsk alarm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #15 Del Skrevet 14. mars 2011 Kom ham i forkjøpet og dump han før han dumper deg! Altså send han en slik sms som du selv sitter å venter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 14. mars 2011 #16 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det ikke en smule umodent å dumpe noen per sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 14. mars 2011 #17 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg sitter altså her og venter på å bli dumpet, enten på feigeste sms-måten, tlf eller eventuelt 'vi må prate sammen'. Tips til å få ventetiden til å gå? Han svarer ikke, så det er uaktuelt å fremskynde det. Har en liten liste over ting jeg allerede har gjort: -vasket leiligheten -ringt mamma -satt champisen i kjøla, hva hjelper vel bedre enn en boblevenn?! -avtalt en full kveld sammen med ei venninne Flere lure tips? Hvorfor tror du at du holder på å bli dumpet ? Hva har hendt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #18 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det ikke en smule umodent å dumpe noen per sms? Sofiemor. Hva er det du har på profilbildet ditt? Er det en megastor kanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 14. mars 2011 #19 Del Skrevet 14. mars 2011 Sofiemor. Hva er det du har på profilbildet ditt? Er det en megastor kanin Ja, jeg fant bildet tilfeldigvis på nett. Jeg syns kaninen var så søt, selv om den er i største laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #20 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, jeg fant bildet tilfeldigvis på nett. Jeg syns kaninen var så søt, selv om den er i største laget Den er jo enorm Artig og orginalt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå