chimp Skrevet 21. oktober 2003 #21 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er det indre som teller, har mora mi sagt.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 21. oktober 2003 #22 Del Skrevet 21. oktober 2003 syntes sandman er atraktiv jeg.... på sin måte ekke det omsorg så vet ikke jeg....... Takk til matta og chimp... jeg valgte dette litt smårufsete utseendet, for på den tiden jeg så ut som en slik slesk boyband-fyr som Trøffelhelten, så ble det ikke noe på meg.. ...jenter vil ha litt rå og upolerte fyrer, skjønner du, Trøffeln... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 21. oktober 2003 #23 Del Skrevet 21. oktober 2003 røffere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #24 Del Skrevet 21. oktober 2003 .. jeg valgte dette litt smårufsete utseendet, for på den tiden jeg så ut som en slik slesk boyband-fyr som Trøffelhelten, så ble det ikke noe på meg.. Ser trøffel ut som en slesk boyband-fyr?? :o Det tror jeg ikke noe på. For ingen sleske boybanstyper får seg noe, men jeg vet fra sikre kilder at Trøffel har fått seg noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #25 Del Skrevet 22. oktober 2003 Foreløpig leder mattahara omsorgskonkurransen - suverent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. oktober 2003 #26 Del Skrevet 22. oktober 2003 Foreløpig leder mattahara omsorgskonkurransen - suverent! Tror hun kommer til å forbli vinneren også jeg..For å overgå den, det er vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 22. oktober 2003 #27 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ingen over men mange under.......... sorry dah..... men har vært uten nett i hele da å har abstineneser her....henna skjelver som bare faen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. oktober 2003 #28 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ingen over men mange over.......... Selvmotsigelse.....på en måte????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå