Gå til innhold

SANDMAN HAR BURSDAG!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Som alle andre.

Jeg må innrømme at jeg ikke har filla peiling på når "han" har bursdag, men kan vi ikke likevel øse ut av vår godhet og gratulere ham både på for- og etterskudd?

Kom igjen, vis litt omsorg!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, burdag eller ikke. Noe som gjør at jeg kan tillate meg å feire noe i kveld.

Så derfor: Gratulerer med dagen, for alle dagene er dine :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Her er det endelig min bursdag, endelig! Har gleda meg ihvertfall i et år!!! Endelig 30, liksom. Også kommer den ene etter den andre og skryter på seg bursdag på min dag! Takke meg til! :kjempesinna:

Don't steal my FUCKING thunder!!!!

Sandman, hvilken som helst annen dag, men idag får du IKKE no grattis av meg... :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det endelig min bursdag' date= endelig! Har gleda meg ihvertfall i et år!!! Endelig 30, liksom. Også kommer den ene etter den andre og skryter på seg bursdag på min dag! Takke meg til! :kjempesinna:

Don't steal my FUCKING thunder!!!!

Sandman, hvilken som helst annen dag, men idag får du IKKE no grattis av meg... :sexy:

You go girl!!!! :hoppe::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

*omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.omsrog.omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.omsorg.*

:kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem: :kysse: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
:ler::ler:

Grattis til alle og enhver, spesielt til glamourgirl!! :hoppe:

:oops: Litt flau nå.... Takk Merete, og Suzy, *mumler mantra...pust inn gjennom nesa, og ut gjennom munnen....30 er bra, 30er bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var absolutt ikke meningen å forstyrre eller overskygge deg, kjære Glamourgirl, men jeg har uansett en følelse av at der du velter deg i velfortjent hyllest har Sandman et akutt behov for et snev av omsorg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hva er årsaken til at du lager innlegget ditt så bredt...??

...er det for å overkompensere størrelseskomplekset ditt?

Du kan ta din fordømt falske, påklistrede omsorg, å bruke på intimhygiene, nærmere bestemt, tørke deg i r æ v a med....

:hoho:

...jeg skal si fra i god før jeg har bursdag, slik at til og med du kan komme en tur... men på betingelse av at du ikke skryter på deg at du har venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Det var absolutt ikke meningen å forstyrre eller overskygge deg, kjære Glamourgirl, men jeg har uansett en følelse av at der du velter deg i velfortjent hyllest har Sandman et akutt behov for et snev av omsorg...

PØH!! :gape: I morra i morra men ikke i daaaaaaag, for i dag er miiiiiiin dag miiiiiiiiiiiiiiiiin dag miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøff beviser virkelig bredde med alle sine kreative innspill her idag, syns jeg.........

vil ikke gratulere deg m dagen for du gratulerte ikke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fankern, Sændis! I en annen tråd hevdet du at du var Gud for mange, og sånn sett burde du kanskje prøve å skryte på deg 24. desember?

Som den kjente Sønnen er jo du også glad i vin og lange monologer, og det er jo et mirakel hver gang du gjør noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
PØH!! :gape: I morra i morra men ikke i daaaaaaag' date=' for i dag er miiiiiiin dag miiiiiiiiiiiiiiiiin dag miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag :gape:

Modent... - jeg iler til med litt falsk selvkritikk enda en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Beklager, Bluebird, men jeg er redd for at han så slik ut i går også. Gammel fyll og slumsete hygiene gjør ham ikke akkurat til noe fruktfat...

Men det var en helt unødvendig digresjon, for dette skal jo være en kombinert omsorg- og hyldesttråd. Sandman er en knupp, det er dét han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøffel... ...oppvokst i det svarteste bedehusland, så burde du kunnet bibelhistorien din bedre...

...hvis du slutter å rakke ned på utseendet mitt, så skal jeg ta deg med på lugubre steder som mora di ikke engang visste fanns... slik som Kvinneguiden f eks....

...jeg lover å holde deg i hånda, hvis det blir skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...