Gå til innhold

Var på Ikea igår.....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Neida Nelle...ingen som betviler dine intensjoner om å ødelegge julegleden for oss andre...kjiping...

Greit at du bare vil poengtere kjøpekreftene...men det er da ingen som kommer etter deg i dine tråder for å sabotere dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen det er jo lenge til julen !! De må ikke pynte allerede nå ! huff - det er jo helt feil jo ! :o Like feil som pepperkaker og JULEMARSIPAN i oktober !! huff :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen det er jo lenge til julen !! De må ikke pynte allerede nå ! huff - det er jo helt feil jo ! :o Like feil som pepperkaker og JULEMARSIPAN i oktober !! huff :-?

Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på IKEA i morgen og kjøpe gardiner til en kompis og da skal jeg bare suge til meg inntrykk, men ikke kjøpe noen juleting....håper jeg. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg bakte pepperkaker med noen barn og en kollega i september jeg :oops: Fikk pluttselig lyst på pepperkaker (de var veldig gode og forsvant på 1-2-3)!

Til Nelles innlegg: God idè, men IKEA som er så kreative og innovative ville sikkert funnet på noe litt mer spenstig å servere enn ribbe og kaker. NEi, jeg ser for meg eks Jule-kjøttbullar. Det hadde vært IKEA jul det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...