Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #21 Del Skrevet 23. oktober 2003 hmmmm har denne løwen dårlig innflytelse på mine ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #22 Del Skrevet 23. oktober 2003 :oops: Matta da, selvsagt har'n det. Utrolig dårlig innflytelse på oss. Han er jo en Løwe!!!! And we like it!!!! He make us be bad leetle girlies *hirr hirr hirr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #23 Del Skrevet 23. oktober 2003 Veit liksom ikke helt om jeg takler detta jeg.... Kansje jeg gjør det SLUTT med dere ....*sukk* Smyger meg til tenkehulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #24 Del Skrevet 23. oktober 2003 :o MATTA!!!! Du kan ikke gjøre det slutt med oss, please!!! Da pusser jeg Løwen på deg, og jeg tror kanskje Gyldenløwer er sterkere enn drager! Så det så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #25 Del Skrevet 23. oktober 2003 Løwen takke meg...... Kjære deg jeg er jo 2 meter å veier **** kg (sier det ikke høyt er kvinnfolk for faen) Så løwen tar jeg lett..... Bare ler av pingle løwer sånn ler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #26 Del Skrevet 23. oktober 2003 :o Har du sett Løwen a kanskje?? HÆ!? Kan'ke bare komme her å skryte på deg metervis med drage-kropp uten å vite hvor stor Løwen er... Gyldenløwer er enorme, med hoggtenner og en vanvittig hale som de pisker med når de plir provosert og... :oops: Hvorfor forsvarer jeg Løwen???? Matta, det er jo vi som er PÆLS ! Tilgi meg*kryper rundt på knærne, og gråter* Tilgi meg O Drage Løwer kan forsvare seg sjøl!!! Glam, klem hvis du vil ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #27 Del Skrevet 23. oktober 2003 *Løwen strekker seg så lang han er og gjesper uinteressert som bare Løwer kan* Slåss ikke med dame-drager da. Men vi kan godt ta en liten ... brytekamp om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #28 Del Skrevet 23. oktober 2003 Pisker ikke med halen for hvem som helst, heller. Bare Glammy'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #29 Del Skrevet 23. oktober 2003 Løøøøøøøwen, da! Hvordan skal jeg tolke dette??? *tenke tenke tenke tenke* (damer tenker de vet du, kanskje, har med østrogen å gjøre tror jeg ) Altså først flørter du med Dragen, som er dama mi!!!! Sååååååååååå, skriver du en ny meld, til meg, der du flørter med meg?!?!?! *tusler ut mens hun tenker så det knaker* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #30 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hm, jeg ville tolke det slik: Gyldenløwe er en flørt (:oops:), men han er en one-Glammy type of Løwe! Jepp. Sånn ville jeg tolke det. Siden Dragen er dama di ville det jo vøære uhøflig å ikke vise litt moderat, høflig interesse. Men jeg ville jo ikke bite henne i nakkeskinnet for det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #31 Del Skrevet 23. oktober 2003 du er forgiven glammy... :D forgiver deg alltid veit du :D men du løwen bryte kamp.... kan gå hardt for seg det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #32 Del Skrevet 23. oktober 2003 Løwer likes it rough Og det bør helst drager også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #33 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kanskje Glammy vil være med? 8) Glammy, Dragen, Løwen and a big pool of jello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #34 Del Skrevet 23. oktober 2003 :o Trekant-gele??? Hm.... *synger* Geleeeeeeee, finn fram en pakke geleeeee, og gled dragen og Løwen med, dessert av freia geleee, freia geleee" Leker gjerne jeg, bare jeg får jobba, littegranne, også :oops: Og Løwen, jeg tolker deg sånn som du vil tolkes, jeg. Jeg er sånn som gjør alt det Løwer sier, seff! Men vil bare poengtere at jeg ikke er utro, fordi om Dragen og Suz og jeg har ting på gang. Mitt hjerte er ditt, og kun ditt, OK?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 23. oktober 2003 #35 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hm merkelig. Jeg blir skikkelig glad av høre slikt fra ei dame jeg aldri har møtt og ikke kjenner og bare har fjaset med på nettet :oops: Føles litt teit. Men litt godt. Uansett, jeg bør jobbe jeg også ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #36 Del Skrevet 23. oktober 2003 øhhhhh....... :o går å vasker tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. oktober 2003 #37 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hm merkelig. Jeg blir skikkelig glad av høre slikt fra ei dame jeg aldri har møtt og ikke kjenner og bare har fjaset med på nettet :oops: Føles litt teit. Men litt godt... :klem2: :kysse: :oops: Right back at ya! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #38 Del Skrevet 23. oktober 2003 øhhhhh....... :o går å vasker tøy Gidder du å ta m mitt også......når du først er i farta!!! Du syns jo d er så deilig å vaske, mener jeg, så du kan få lov å kose deg litt x-tra m mitt sitt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #39 Del Skrevet 23. oktober 2003 seffers chimp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå