Gå til innhold

Løwen, se!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:oops: Matta da, selvsagt har'n det. Utrolig dårlig innflytelse på oss. Han er jo en Løwe!!!! And we like it!!!! He make us be bad leetle girlies :sjarmor: *hirr hirr hirr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

Veit liksom ikke helt om jeg takler detta jeg....

Kansje jeg gjør det SLUTT med dere ....*sukk*

Smyger meg til tenkehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o MATTA!!!! Du kan ikke gjøre det slutt med oss, please!!! Da pusser jeg Løwen på deg, og jeg tror kanskje Gyldenløwer er sterkere enn drager! Så det så!!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

Løwen takke meg......

Kjære deg jeg er jo 2 meter å veier **** kg (sier det ikke høyt er kvinnfolk for faen)

Så løwen tar jeg lett.....

Bare ler av pingle løwer :hoho::hoho::hoho: sånn ler jeg

:sjarmor::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Har du sett Løwen a kanskje?? HÆ!? Kan'ke bare komme her å skryte på deg metervis med drage-kropp uten å vite hvor stor Løwen er... Gyldenløwer er enorme, med hoggtenner og en vanvittig hale som de pisker med når de plir provosert og... :oops:

Hvorfor forsvarer jeg Løwen???? Matta, det er jo vi som er PÆLS !

Tilgi meg*kryper rundt på knærne, og gråter* Tilgi meg O Drage :klem: Løwer kan forsvare seg sjøl!!!

Glam, klem hvis du vil ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Løwen strekker seg så lang han er og gjesper uinteressert som bare Løwer kan*

Slåss ikke med dame-drager da. Men vi kan godt ta en liten ... brytekamp om du vil :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:lol: Løøøøøøøwen, da! Hvordan skal jeg tolke dette??? *tenke tenke tenke tenke* (damer tenker de vet du, kanskje, har med østrogen å gjøre tror jeg :ler: ) Altså først flørter du med Dragen, som er dama mi!!!! Sååååååååååå, skriver du en ny meld, til meg, der du flørter med meg?!?!?! *tusler ut mens hun tenker så det knaker* :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg ville tolke det slik: Gyldenløwe er en flørt (:oops:), men han er en one-Glammy type of Løwe! Jepp. Sånn ville jeg tolke det. Siden Dragen er dama di ville det jo vøære uhøflig å ikke vise litt moderat, høflig interesse. Men jeg ville jo ikke bite henne i nakkeskinnet for det da :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Trekant-gele??? Hm....

*synger* :gape: Geleeeeeeee, finn fram en pakke geleeeee, og gled dragen og Løwen med, dessert av freia geleee, freia geleee" :gape:

Leker gjerne jeg, bare jeg får jobba, littegranne, også :oops:

Og Løwen, jeg tolker deg sånn som du vil tolkes, jeg. Jeg er sånn som gjør alt det Løwer sier, seff! Men vil bare poengtere at jeg ikke er utro, fordi om Dragen og Suz og jeg har ting på gang.

Mitt hjerte er ditt, og kun ditt, OK?!!? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Hm merkelig. Jeg blir skikkelig glad av høre slikt fra ei dame jeg aldri har møtt og ikke kjenner og bare har fjaset med på nettet :oops: Føles litt teit. Men litt godt. Uansett, jeg bør jobbe jeg også ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
Hm merkelig. Jeg blir skikkelig glad av høre slikt fra ei dame jeg aldri har møtt og  ikke kjenner og bare har fjaset med på nettet  :oops: Føles litt teit. Men litt godt...

:enig::rodme::hoppe: :klem2: :kyss: :kysse: :oops:

Right back at ya! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhhhhh....... :o  

går å vasker tøy

Gidder du å ta m mitt også......når du først er i farta!!! Du syns jo d er så deilig å vaske, mener jeg, så du kan få lov å kose deg litt x-tra m mitt sitt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...