Gå til innhold

Hvor mye betaler du for ansiktsbehandling hos hudpleier?

ringblomst

Anbefalte innlegg

Nå er det virkelig på tide å få tatt en dyprens hos hudpleier, var derfor innom en i går og fikk vite at hun skulle ha 520 kr for en ansiktsbehandling som tar ca 1 1/2 t. Der hvor jeg har gått før, betalte jeg rundt 400 kr, så jeg syntes dette var litt dyrt jeg da, men så er det jo noen år siden sist. Lurer derfor på hvor mye du betaler hos din hudpleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

å, det var billig. Jeg betaler 400 for ordinær rens. Hvis jeg skal flotte meg (eks rett etter lønning) ber jeg henne bruke strøm. Da koster det 600.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg har gått til tar 550 for en times dyprens med nakke- og hodemassasje. Det er deilig og hun er flink, men synes også at det er litt dyrt... vet at de har billig (vel..billigere) hudpleie på UiO iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til byens billigste som tar 350 for dyprens. God er hun også :blunke:

Det blir enten der, eller på en salong som bruker Dermalogica. Da koster det 600 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 400 for ordinær rens. Hvis jeg skal flotte meg (eks rett etter lønning) ber jeg henne bruke strøm. Da koster det 600.

Ja, med de strømprisene som er i dag..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betalte 425 for dyprens med maske - ellers er det fra 300... Flink er hun også og jeg har babyhud etter en time der!! :D

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som denne hudpleieren lå i toppsjiktet mht pris - tror kanskje jeg skal reise litt lengre til min gamle hudpleier jeg. Hvis det er ingen som vil anbefale en annen hudpleier i Oslo/Follo til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til hudpleier tar fra 490, kommer litt på hvordan huden er, men tar ofte en til 650, den blir bra. baby hud etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten min har stort sett vært fornøyd med Hudpleieakademiet i Fredenborgsveien i Oslo, men dette er da en skole for hudpleiere etter det jeg forstod. Hun mente at hun betaler 200 kr for en session der. Noen andre som har erfaringer med disse? (Eller vil heller anbefale hudpleieren sin?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Étoile

Jeg er kjempefornøyd med face-it i Frognerveien, de har nettside på www.face-it.no . Får skikkelig luksusfølelse av å være der. Tror jeg betalte 575,- for en times behandling, dyprens, maske og skuldermassasje. De fører bla. Dermalogica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... trodde hupleieren jeg gikk til var ganske rimelig, 630,- for full pakke i 1,5 time. Men ser nå at det var blant de dyrere.

Tror nok jeg fortsetter der allikevel, de som jobber der er veldig hyggelige, og jeg føler meg komfortabel der. Synes det har litt å si at jeg liker dem, når de først skal plukke rundt i ansiktet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...