Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kva er det beste merket innen sminke? Då tenker eg på mascara, eyeliner, foundation m.m Kjøper de alt innanfor same merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vi har nylig hatt en tråd med samme tema, let på sidene under, og du vil finne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kort og konsist: Jeg kjøper ALDRI alt i samme merke, da ikke alle produktene i samme merke er like gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 KJøper litt av hvert i de forskjellige merkene. Har liksom funnet frem til mine personlige favoritter etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kjøper mye fra Clarins, men jeg handler definitivt ikke alt av samme merke.. Liker bedre mascaraene fra Dior og Clinique, Leppestiftene til Dior osv osv. Det er forskjellig alt etter hva jeg finner ut jeg liker. Har prøvd og feilet en del ganger, men nå har jeg vel funnet de merkene som er best for meg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Går heller ikke etter samme merke av samme grunn som nevnt ovenfor;det er ikke alle produkter i samm serie som er like gode........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. oktober 2003 #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 Enig med de andre at noe er bra i et merke men andre ting fra et annet merke, f.eks elsker jeg øyeskyggesettene fra Chanel, men ingenting annet fra Chanel. Estee lauders har mye bra,unntatt øyeskyggene deres. Helena Rubinstein sin mascara. Kremer fra Lancome og Estee L. Også dette er selvfølgelig bare min mening, spør du ti personer får du ti svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå