Gå til innhold

Den beste julerusen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Malena; dette er vi helt enige om. Som du sikkert har registrert hvis du har lest gjennom denne dypt seriøse, ja bortimot vitenskapelige tråden, så har vi dratt selve rusen ganske langt ut i det surrealistiske. Det kan blant annet komme av at tråden startet som en parodi på de mange julebrustrådene...

Så: Vi anbefaler ikke øl, vin, dram, gress, lim, stearin, pot, piller eller sjokolade. Definitivt ikke sjokolade!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nisse: NÅ ER DET JUL :nisse: IGJEN :perebrus: OG NÅ ER DET JUL :perebrus::perebrus::perebrus: IGJEN :nisse: OG NÅ ER DET JUL :nisse: IGJEN OG NÅ ER D ET JUL :nisse::nisse::nisse: IGJEN OG NÅ ER DET :nisse: JUL IGJEN OG NÅ ER :perebrus: DET :nisse: JUL :perebrus::perebrus: IGJEN OG NÅ :nisse::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pokker heller om det er jul nåh, allerede (!!) (... grrr ...)

Julerus for min del, umh, sjokkis? :lol:

Siden jeg ikke drikker alkohol, liksom.

Men håper de av dere som har unger klarer å drikke med måte i jula. Gudene vet det er mange foreldre der ute som ikke klarer det. (Værste er at de tror de klarer det og, uten å være ærlige med seg selv).

Dårlige foreldre, pytt sann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg går for pærebrus!!

:perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er svært få barn som tar skade av overstadig sjokoladespising et par dager i forbindelse med julen. Det er vanskeligere å for de voksne å huske på at julen faktisk kun varer 3-4 dager, ikke 2 uker og at rusen ikke nødvendigvis behøver å vare til påske.

Glade jul, kvisete jul.... :digge:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ER DET JUL :perebrus: IGJEN :nisse: OG NÅ ER DET JUL IGJEN :nisse: OG NÅ :perebrus: ..NÅ ER DET JUL :nisse: IGJEN OG :perebrus::perebrus: NÅ ER DET JUL IGJEN :nisse: OG NÅ..NÅ ER :nisse::nisse: DET JUL :nisse: IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN :nisse: OG NÅ..NÅ ER DET JUL :nisse::nisse::nisse: IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ..NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ ER DET :nisse::perebrus::perebrus: JUL IGJEN OG NÅ..NÅ :nisse::perebrus::perebrus: ER :perebrus::perebrus: DET JUL IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN OG :nisse::nisse: NÅ..NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ :nisse: ER DET JUL IGJEN OG NÅ..NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ ER :nisse: DET JUL :perebrus::perebrus::perebrus: OG NÅ ER DET JUL IGJEN :nisse: OG NÅ..UL IGJEN OG NÅ..NÅ ER DET :nisse: JUL IGJEN OG NÅ ER DET JUL IGJEN OG NÅ.. :perebrus: :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Lurer på hva bippbipp ruser seg på.... KG kanskje?

Den beste julerusen for min del er marsipan og lukten av granbar ispedd nykokt pinnekjøtt og kålrabistappe. *sniffe* :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...