Gå til innhold

Den beste julerusen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flytende stearin er min favoritt. Dessuten er det god tilgang på stoffet rundt juletider.

Ulempen er jo at man blir noe asosial av å tilbringe så mye tid på dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

en femmer med go'-pot er ikke å forakte i godt lag... :sjarmor:

Ingenting som skaper så god julestemning som det... *hihi*

(anonym for anledningen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I advents- og juleverkstedsesongen er det jo også god og lett forklarlig tilgang på ymse sorter lim...

*gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg glemte nesten en annen god førjulstradisjon!

Min kjære har mange deprimerte venninner - og når vi er ute på den årlige trøste-og-bære-turnéen rett før jul pleier vi selvsagt å nappe med oss noen av godsakene fra medisinskapet.

Du verden, så mye billig moro man kan ha da!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. nå først så jeg at det sto juleRusen... og ikke julebrusen... :ler:

Vel .. flytende poteter kan dere ha for meg... - synes sjokolade hørtes ut som et bedre alternativ... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår jo at dette antagelig er ment i en spøk, men jeg synes jul og rus hører ingen steder hjemme. Jeg er langt ifra avholds, men jeg har aldri helt skjønt de som mener det er så viktig med øl og dram i julen. Tragisk nok så er det mange unger som gruer seg til julen av den ene grunnen at foreldrene drikker seg "pussa". Unger merker at foreldrene ikke er som vanlig og det lager en uhyggelig stemning i disse hjemmene...

Har selv en far som ofte tok en akevitt for mye og det har ødelagt forholdet oss imellom. Lovet meg selv for mange år siden at mine unger aldri skal oppleve det samme ... la julen være en glede for ungene og ikke noe de skal grue seg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...