Gå til innhold

Jentesex!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Også kosejente ?

Er jeg den eneste som synes skrivestilen til begge disse innleggene er veldig lik?

So what? Kan man ikke både være sole-jente og kosejente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jentesex syns jeg er bare såååååå trendy og kult, vi lever jo i 2011 og det er viktig å bruke mye tid på sex da det er så utrolig viktig for framtida!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker unektelig som om jentesex er i vinden ja. Jenter dog har jeg sette dette er blitt sagt på flere år gamle tråder her og på Diskusjon, så hvor "nytt" det er vet jeg ikke. Vi kan i hvert fall slå fast at det er mer sosialt akseptert i dag enn for 10-20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok bare finne ut av å utforske dette mer ja...Frister veeeldig til gjentakelse, dog ikke så full neste gang :fnise:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok bare finne ut av å utforske dette mer ja...Frister veeeldig til gjentakelse, dog ikke så full neste gang :fnise:

TS

:popcorn:

Hadde en herlig drøm om meg og ei venninne i natt :gjeiper:

Kanskje jeg rett og slett skal fortelle henne om det og se hvordan hun reagerer?

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere drar alle damene, jeg. Det er lett å sjekke gutter, men nesten umulig å sjekke jenter - det er min erfaring :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg var bruker her hadde jeg plusset, men holder meg til Diskujson.no

Jeg er gutt og er sammen med en bifil jente, har vært det over to år nå. Helt siden hun fortalte meg om legningen sin har jeg sagt at hun kan utforske det hun vil med jenter for min del, så lenge jeg får vite om det. Utroskap er brudd på de regler og grenser det enkelte forhold har satt, så TS har absolutt ikke begått utroskap når hun har sin kjærestes velsignlse.

TS, du er absolutt ikke alene blant jenter om å ville utforske jentekos/-sex, så så lenge du har din kjærestes aksept synes jeg du burde gjøre det, om det gleder deg! Sex er for å formere seg og for å nyte, og det er i hvert fall ikke begrenset til ekteskap/kjærlighetsforhold slik enkelte mener. Det kan være trygt og fantastisk, men det kan jammen sex med andre være og.

Tusen takk, Hankjønn'et mitt :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...