Gjest Hankjønn Skrevet 14. januar 2011 #21 Del Skrevet 14. januar 2011 "Ei jente kan ikke forelske seg i ei anna jente." Aha..hahah..hahahahahaha! Gi meg styrke. Selvsagt kan jenter forelske seg i andre jenter, det er derfor man har et ord som kalles homofili, og vanligvis kalles homofile kvinner for lesber. "Homofili (fra gresk homos, «samme» og filos «venn», dvs. elske den samme, og da i forstand en av samme kjønn) er en seksuell orientering karakterisert av romantisk og/eller seksuell tiltrekning til personer av ens eget kjønn. Homofili og heterofili er relative begreper på hver side av en kontinuerlig skala, med bifili et sted på midten." - Wikipedia says 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2011 #22 Del Skrevet 15. januar 2011 Newsflash: lesbiske er ikke sammen med gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 15. januar 2011 #23 Del Skrevet 15. januar 2011 TS igjen. Det var mykt, nytt og pirrende. En dame's hud er mykere enn en manns.... Sex er nødvendigvis ikke best mellom to som elsker, min beste og deiligste sex er et ONS, selv etter 6 år med samme kjæreste har hanikke klart å overgå detee.... og tro meg han har prøvd :rødme: :rødme: Håper virkelig ikke du har sagt det til typen din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egads_Memethon Skrevet 15. januar 2011 #24 Del Skrevet 15. januar 2011 Gå på gaysir.no. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kosejente Skrevet 15. januar 2011 #25 Del Skrevet 15. januar 2011 Litt alkohol, og du får jentesex med hvem du vil. Ble "forført" av en god venninne for noen år siden. Og det var digg. Drakk og pratet om det meste, fant ut av vi ikke gadd å gå ut. La oss i sengen hennes. Begge i bare stringen. Lå der og snakket. Hun sa hun var litt stiv inakken, og spurte om jeg kunne massere. Satte meg over henne, og tenkte ikke så mye på at dette sikkert så veldig sexuelt ut. Hun snudde seg, og sa at jeg så deilig ut i den vinkelen. Hun ville massere meg, og det var bare så herlig. Hun trakk ned trusen min og brettet meg ut, og jeg ville bare ha mer. Gikk på badet og vasket meg litt der da. Hadde herlig sex, helt til vi sovnet. Og våknet så flau. Naken uten truse. Tok den på med det samme. T-skjorten også. Hun lå der naken. Så våknet hun, og smilte som bare det. Og bare sa: Du var så deilig. Etter 4-5 dager hadde jeg fått litt lyst igjen, og besøkte henne, og hun skjønte tegningen, Lot meg få alt jeg ville ha. Nå var det ennå deiligere. Hun flyttet, men vi har en seanse hver gang vi treffes. Har prøvd det samme på flere av venninnene mine. Alle har vært med. Bare en feiget ut, men hun kom tilbake og forførte meg. Er da bare sex og gøy. Føler meg så hel, snill og avbalansert etter herlig kroppskontakt. Er da bare å skjenke opp litt vin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniana Skrevet 15. januar 2011 #26 Del Skrevet 15. januar 2011 At ei dame holder på med jenter er ikke utroskap. Ei jente kan ikke forelske seg i ei anna jente. Så hun gjør det bare for nytelsens skyld. Men vil alltid komme tilbake til typen sin for han har noe damer aldri kan gi henne. ;-) Jeg må si... at jeg gikk tilbake til henne som kunne gi meg noe ikke han kunne. Til TS: søk på nett for å se etter lesbiske utesteder i nærheten av der du bor, så kan du jo se om du blir sjekket opp i løpet av kvelden eller om du velger å sjekke opp hun du kunne tenke deg å bli bedre kjent med. Nå skal det sant sies at jeg vet at mine venninner holder seg på armlengdes avstand fra jenter som har typer, men det er nok mange der ute alikevel som syns det er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 15. januar 2011 #27 Del Skrevet 15. januar 2011 Newsflash: lesbiske er ikke sammen med gutter. Men man har lesbiske som ikke har kommet ut av skapet ennu, og man har bifile. Begge disse gruppene er i høyeste grad i stand til å forelske seg i en annen kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #28 Del Skrevet 15. januar 2011 Håper virkelig ikke du har sagt det til typen din He he...nei, har ikke sagt det nei!!! TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #29 Del Skrevet 15. januar 2011 Litt alkohol, og du får jentesex med hvem du vil. Ble "forført" av en god venninne for noen år siden. Og det var digg. Drakk og pratet om det meste, fant ut av vi ikke gadd å gå ut. La oss i sengen hennes. Begge i bare stringen. Lå der og snakket. Hun sa hun var litt stiv inakken, og spurte om jeg kunne massere. Satte meg over henne, og tenkte ikke så mye på at dette sikkert så veldig sexuelt ut. Hun snudde seg, og sa at jeg så deilig ut i den vinkelen. Hun ville massere meg, og det var bare så herlig. Hun trakk ned trusen min og brettet meg ut, og jeg ville bare ha mer. Gikk på badet og vasket meg litt der da. Hadde herlig sex, helt til vi sovnet. Og våknet så flau. Naken uten truse. Tok den på med det samme. T-skjorten også. Hun lå der naken. Så våknet hun, og smilte som bare det. Og bare sa: Du var så deilig. Etter 4-5 dager hadde jeg fått litt lyst igjen, og besøkte henne, og hun skjønte tegningen, Lot meg få alt jeg ville ha. Nå var det ennå deiligere. Hun flyttet, men vi har en seanse hver gang vi treffes. Har prøvd det samme på flere av venninnene mine. Alle har vært med. Bare en feiget ut, men hun kom tilbake og forførte meg. Er da bare sex og gøy. Føler meg så hel, snill og avbalansert etter herlig kroppskontakt. Er da bare å skjenke opp litt vin. Har tydelig sjenket feil vin jeg da, siden det ikke har funket før.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #30 Del Skrevet 15. januar 2011 Litt alkohol, og du får jentesex med hvem du vil. Ble "forført" av en god venninne for noen år siden. Og det var digg. Drakk og pratet om det meste, fant ut av vi ikke gadd å gå ut. La oss i sengen hennes. Begge i bare stringen. Lå der og snakket. Hun sa hun var litt stiv inakken, og spurte om jeg kunne massere. Satte meg over henne, og tenkte ikke så mye på at dette sikkert så veldig sexuelt ut. Hun snudde seg, og sa at jeg så deilig ut i den vinkelen. Hun ville massere meg, og det var bare så herlig. Hun trakk ned trusen min og brettet meg ut, og jeg ville bare ha mer. Gikk på badet og vasket meg litt der da. Hadde herlig sex, helt til vi sovnet. Og våknet så flau. Naken uten truse. Tok den på med det samme. T-skjorten også. Hun lå der naken. Så våknet hun, og smilte som bare det. Og bare sa: Du var så deilig. Etter 4-5 dager hadde jeg fått litt lyst igjen, og besøkte henne, og hun skjønte tegningen, Lot meg få alt jeg ville ha. Nå var det ennå deiligere. Hun flyttet, men vi har en seanse hver gang vi treffes. Har prøvd det samme på flere av venninnene mine. Alle har vært med. Bare en feiget ut, men hun kom tilbake og forførte meg. Er da bare sex og gøy. Føler meg så hel, snill og avbalansert etter herlig kroppskontakt. Er da bare å skjenke opp litt vin. Hvilken vin bruker du sa du?? Har ikke kommet så langt med bare vinsjenking så lang...(før forrig lørda...)Kan ikke se så mange av venninnene mine som kunne tenke seg jentesex(mulig jeg tar helt feil...) TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 15. januar 2011 #31 Del Skrevet 15. januar 2011 At ei dame holder på med jenter er ikke utroskap. Ei jente kan ikke forelske seg i ei anna jente. Så hun gjør det bare for nytelsens skyld. Men vil alltid komme tilbake til typen sin for han har noe damer aldri kan gi henne. ;-) det er det dummeste jeg har hørt! "ei jente kan ikke forelske seg i ei anna jente" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #32 Del Skrevet 15. januar 2011 TS her.Kjæresten min syntes jeg bør utforske det hvis jeg vil og ser ikke på det som utroskap Og la meg gjette: han vil gjerne se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #33 Del Skrevet 15. januar 2011 Og la meg gjette: han vil gjerne se på? Han har ikke nevnt det, men om det er et ønske skal det vurderes....men nå er jo trekant noe vi å kunne tenke oss begge to TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #34 Del Skrevet 15. januar 2011 Han har ikke nevnt det, men om det er et ønske skal det vurderes....men nå er jo trekant noe vi å kunne tenke oss begge to TS Enjoy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #35 Del Skrevet 16. januar 2011 det er det dummeste jeg har hørt! "ei jente kan ikke forelske seg i ei anna jente" Hun kan jo ikke det. Ikke så lenge hun har type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartache Skrevet 16. januar 2011 #36 Del Skrevet 16. januar 2011 Hun kan jo ikke det. Ikke så lenge hun har type. jeg trodde du mente generelt sett jeg nå. sånn jeg oppfatta kommentaren din i allefall! Men hvordan vet du det! klart kan hun forelske seg i ei anna jente :S er jo ikke noe fasitsvar på at hun SKAL gå tilbake til typen sin, fordi han er typen! :S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest berit Skrevet 17. januar 2011 #37 Del Skrevet 17. januar 2011 Litt alkohol, og du får jentesex med hvem du vil. Ble "forført" av en god venninne for noen år siden. Og det var digg. Drakk og pratet om det meste, fant ut av vi ikke gadd å gå ut. La oss i sengen hennes. Begge i bare stringen. Lå der og snakket. Hun sa hun var litt stiv inakken, og spurte om jeg kunne massere. Satte meg over henne, og tenkte ikke så mye på at dette sikkert så veldig sexuelt ut. Hun snudde seg, og sa at jeg så deilig ut i den vinkelen. Hun ville massere meg, og det var bare så herlig. Hun trakk ned trusen min og brettet meg ut, og jeg ville bare ha mer. Gikk på badet og vasket meg litt der da. Hadde herlig sex, helt til vi sovnet. Og våknet så flau. Naken uten truse. Tok den på med det samme. T-skjorten også. Hun lå der naken. Så våknet hun, og smilte som bare det. Og bare sa: Du var så deilig. Etter 4-5 dager hadde jeg fått litt lyst igjen, og besøkte henne, og hun skjønte tegningen, Lot meg få alt jeg ville ha. Nå var det ennå deiligere. Hun flyttet, men vi har en seanse hver gang vi treffes. Har prøvd det samme på flere av venninnene mine. Alle har vært med. Bare en feiget ut, men hun kom tilbake og forførte meg. Er da bare sex og gøy. Føler meg så hel, snill og avbalansert etter herlig kroppskontakt. Er da bare å skjenke opp litt vin. Kosejente har da rett. "vi" har da alle litt lyst, men ingen tør liksom ta initiativet. Når alkoholen løsner litt på det, kan vi da rett og slett spørre. Og vifte vekk spørsmålet, som litt fyllerør, hvis man tydelig ikke får nei. Og bare prate videre om noe annet. Sier dette, eller noe lignende: Du...Nina (Navn oppfunnet)..du er så herlig at du må være en drøm for alle gutter. Hadde jeg vært gutt ville jeg lekt med håret ditt, tatt av deg sakte alle klærne og kysset hver millimeter av deg." Og så smiler jeg litt lurt. Har da ikke spurt, bare gitt et veldig fint kompliment. Hun reagerer positivt. Nesten så at jeg ville gjort det om jeg var jenet også. Er hun ikke direkte negativ da, så er det egentlig fritt frem. Hun tar ikke vekk fingrene dine...akkurat... og dere har noe riktig deilig på gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #38 Del Skrevet 17. januar 2011 Litt alkohol, og du får jentesex med hvem du vil. Ble "forført" av en god venninne for noen år siden. Og det var digg. Drakk og pratet om det meste, fant ut av vi ikke gadd å gå ut. La oss i sengen hennes. Begge i bare stringen. Lå der og snakket. Hun sa hun var litt stiv inakken, og spurte om jeg kunne massere. Satte meg over henne, og tenkte ikke så mye på at dette sikkert så veldig sexuelt ut. Hun snudde seg, og sa at jeg så deilig ut i den vinkelen. Hun ville massere meg, og det var bare så herlig. Hun trakk ned trusen min og brettet meg ut, og jeg ville bare ha mer. Gikk på badet og vasket meg litt der da. Hadde herlig sex, helt til vi sovnet. Og våknet så flau. Naken uten truse. Tok den på med det samme. T-skjorten også. Hun lå der naken. Så våknet hun, og smilte som bare det. Og bare sa: Du var så deilig. Etter 4-5 dager hadde jeg fått litt lyst igjen, og besøkte henne, og hun skjønte tegningen, Lot meg få alt jeg ville ha. Nå var det ennå deiligere. Hun flyttet, men vi har en seanse hver gang vi treffes. Har prøvd det samme på flere av venninnene mine. Alle har vært med. Bare en feiget ut, men hun kom tilbake og forførte meg. Er da bare sex og gøy. Føler meg så hel, snill og avbalansert etter herlig kroppskontakt. Er da bare å skjenke opp litt vin. ONARERE I SOLARIUM? Er det noe å diskutere da? Jeg legger meg bare ned på ryggen, og får solen inn overalt. Er da ikke så paranoid at jeg har truse på for jeg tror at en eller annen tulling har boret hull i veggen, og legger bilder av musa mi ut på nettet. Har hørt det har skjedd, men på 2 av 40 Millioner solarier. Så er sjansen så stor da? Og OM en eller annen skulle gjøre det og den lekre nyfriserte musen min skulle komme på nettet, gjør det noe da, når man ikke kan se ansiktet mitt. Ligger der, og det er varmt akkurat som i Syden. Herlig naken. Da tukler vel alle litt. En finger inn eller 3. Er da alene. Blir av og til litt våt, men bare det renner da ikke ned på sola liksom. Tar selvsagt ikke dørhåndtakene verken inne eller ute med bare fingrene. Men det gjør jeg da ikke på offentlige toaletter heller. Ingen/svært få skumle baselusker kommer inn i kosehullet mitt. Ha en fin dag. Enten du koser deg på solariet eller ikke. Er jeg den eneste som synes skrivestilen til begge disse innleggene er veldig lik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hankjønn Skrevet 17. januar 2011 #39 Del Skrevet 17. januar 2011 Hun kan jo ikke det. Ikke så lenge hun har type. Selvsagt kan hun det. Det at man har følelser for en person betyr ikke at man på et tilfeldig tidspunkt i forholdet kan møte noen man blir forelsket i. Mange som er i forhold møter nye personer som de faller for, hvilket ofte fører til samlivsbrudd. På en annen side kan følelsene fortsette side om side, hun kan fortsatt elske kjæresten selv om hun har forelsket seg i en annen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #40 Del Skrevet 17. januar 2011 Er jeg den eneste som synes skrivestilen til begge disse innleggene er veldig lik? og hva har dette med ts sitt innlegg å gjøre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå