AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Del Skrevet 12. januar 2011 Har tenkt på dette en stund, og har hatt lyst til å utforske det, men har ikke hatt guts til å ta tak i det... På fredag var jeg på fest og ut av det blå endte jeg opp med en god venninne på badet hvor vi begynte å kline og klå og endte med oralsex. Det var veldig bra, bortsett fra at vi begge var veldig fulle... Vi har snakket sammen etter dette og hun ser på det som en fylletabbe som ikke vil gjenta seg, og det respekterer jeg. Problemet mitt nå er at jeg kjenner jeg vil utforske mer, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne en å utforske med... Tror mye av grunnen til at det skjedde med henne var at vi begge er trygge på hverandre og stoler på hverandre. Noen som har erfaring / tips på hvordan jeg skal gå frem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 12. januar 2011 #2 Del Skrevet 12. januar 2011 Har tenkt på dette en stund, og har hatt lyst til å utforske det, men har ikke hatt guts til å ta tak i det... På fredag var jeg på fest og ut av det blå endte jeg opp med en god venninne på badet hvor vi begynte å kline og klå og endte med oralsex. Det var veldig bra, bortsett fra at vi begge var veldig fulle... Vi har snakket sammen etter dette og hun ser på det som en fylletabbe som ikke vil gjenta seg, og det respekterer jeg. Problemet mitt nå er at jeg kjenner jeg vil utforske mer, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne en å utforske med... Tror mye av grunnen til at det skjedde med henne var at vi begge er trygge på hverandre og stoler på hverandre. Noen som har erfaring / tips på hvordan jeg skal gå frem?? Folk søker på nett, eller på byen evt blant de man kjenner. Hvis du ikke har noen klare kandidater blant venner, må du nesten sjekke opp noen IRL eller skaffe deg en profil på et nettsted. På nett er det mange som søker, men ikke helt vet hva de søker etter eller om de tør å utføre det de tror de søker IRL fordrer jo at man er til en viss grad åpen om hva man søker, og det er jo ikke alltid man er klar for. Det er sikkert noen jenter her inne som kunne tenke seg å prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Del Skrevet 12. januar 2011 Tips til nettsteder en kan søke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Del Skrevet 12. januar 2011 jeg er jente, og jeg vil også utforske det. men vil det være utroskap mot typen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2011 #5 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor er jentesex så populært? Jeg synes det virker som i hvert fall halvparten av alle damer har prøvd det ut. Sex er best mellom to som elsker hverandre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Care Skrevet 12. januar 2011 #6 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor er jentesex så populært? Jeg synes det virker som i hvert fall halvparten av alle damer har prøvd det ut. Sex er best mellom to som elsker hverandre! Det stemmer ikke. Det varierer hva folk tenner på. Veldig mange kvinner får faktisk den beste sexen ved å fantasere om noe annet når de har sex med partneren. Hvorfor er sex så jævla spesielt med den man elsker, når man stort sett bare kjører på med kjedelig misjonær hver fredag? Sex er et behov vi har, og hadde det ikke vært for visse "samfunnsregler" vi følger ville de aller fleste trivdes godt med 5 potensielle sex-partnerer gående rundt i huset, som er klar for litt spontan sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2011 #7 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som har erfaring / tips på hvordan jeg skal gå frem?? Tips: http://rudegiirls.blogg.no/1294342455_leah.html "Du kan jo snakke med henne om det diskre og spørre hva hun syntes om det, eks si at du vet om noen som har hatt det, og spørre hva hun syntes om det? sier hun at hun ikke liker det hadde jeg holdt fingra unna fatet! Men om hun sier noe som er positivt, kan du ta det som ett bra tegn. Det finnes mange jenter der ute som er hetero men som kunne tenke seg å ha sex med en jente, man er ikke lesbisk av den grunn, det kalles nyskjerrighet og det er helt naturlig!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Del Skrevet 12. januar 2011 jeg er jente, og jeg vil også utforske det. men vil det være utroskap mot typen min? TS her.Kjæresten min syntes jeg bør utforske det hvis jeg vil og ser ikke på det som utroskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor er jentesex så populært? Jeg synes det virker som i hvert fall halvparten av alle damer har prøvd det ut. Sex er best mellom to som elsker hverandre! TS igjen. Det var mykt, nytt og pirrende. En dame's hud er mykere enn en manns.... Sex er nødvendigvis ikke best mellom to som elsker, min beste og deiligste sex er et ONS, selv etter 6 år med samme kjæreste har hanikke klart å overgå detee.... og tro meg han har prøvd :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 12. januar 2011 #10 Del Skrevet 12. januar 2011 Så du har egentlig vært utro med ei venninne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 13. januar 2011 #11 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg er jente, og jeg vil også utforske det. men vil det være utroskap mot typen min? Nei, det er bare utroskap hvis du blir ferska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #12 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg er jente, og jeg vil også utforske det. men vil det være utroskap mot typen min? Det vil være utroskap så lenge du går bak ryggen på ham. Det går fint an å åpne for sex med andre også i et forhold - det er ikke utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 13. januar 2011 #13 Del Skrevet 13. januar 2011 og vips så ble dette nok en tråd der fokuset ble utroskap. Nå blir det vel endeløse tirader opp og ned om hvor fælt utroskap er. Kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 13. januar 2011 #14 Del Skrevet 13. januar 2011 Så du har egentlig vært utro med ei venninne? Hvis du leste hva jeg skrev tidligere ser ikke kjæresten min på det som utroskap, så nei, jeg har ikke vært utro.... Dette er noe vi har snakket om lenge før det som skjedde med min venninne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåt jente Skrevet 13. januar 2011 #15 Del Skrevet 13. januar 2011 jentesex er digg kunne hatt det hver dag jeg. Mens samboeren min ike vet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 14. januar 2011 #16 Del Skrevet 14. januar 2011 Har du vurdert å prøve Cupido? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #17 Del Skrevet 14. januar 2011 Har du vurdert å prøve Cupido? Nei. Er egentlig helt grønn på nettsider ol å finne frem ....men skal ta en sjekk nå i kveld!! Takk for tips TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne92 Skrevet 14. januar 2011 #18 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har selv rotet med noen jenter, men dette er mest fordi jeg er i et forhold og han syns det er utrolig sexy når to jenter roter litt. Han ser ikke på det som utroskap. Jeg er ikke lesbisk, men jeg kunne likevel tenkt meg å ha jentesex. Jeg tror nok at det kommer til å skje en eller annen gang, mest sannsynlig i en trekant der kjæresten min og er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hankjønn Skrevet 14. januar 2011 #19 Del Skrevet 14. januar 2011 og vips så ble dette nok en tråd der fokuset ble utroskap. Nå blir det vel endeløse tirader opp og ned om hvor fælt utroskap er. Kjedelig. Om jeg var bruker her hadde jeg plusset, men holder meg til Diskujson.no Jeg er gutt og er sammen med en bifil jente, har vært det over to år nå. Helt siden hun fortalte meg om legningen sin har jeg sagt at hun kan utforske det hun vil med jenter for min del, så lenge jeg får vite om det. Utroskap er brudd på de regler og grenser det enkelte forhold har satt, så TS har absolutt ikke begått utroskap når hun har sin kjærestes velsignlse. TS, du er absolutt ikke alene blant jenter om å ville utforske jentekos/-sex, så så lenge du har din kjærestes aksept synes jeg du burde gjøre det, om det gleder deg! Sex er for å formere seg og for å nyte, og det er i hvert fall ikke begrenset til ekteskap/kjærlighetsforhold slik enkelte mener. Det kan være trygt og fantastisk, men det kan jammen sex med andre være og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2011 #20 Del Skrevet 14. januar 2011 At ei dame holder på med jenter er ikke utroskap. Ei jente kan ikke forelske seg i ei anna jente. Så hun gjør det bare for nytelsens skyld. Men vil alltid komme tilbake til typen sin for han har noe damer aldri kan gi henne. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå