Gå til innhold

Pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Det er så mye fokus på pupper nå for tiden..eller kanskje alltid vært..

jeg lurer på...er 75D altfor store pupper? jeg er ellers veldig slank..smal midje og smale hofter..så av den grunn så ser jo brystene store ut..

Jeg liker å ha puppen godt dekket av bhen..så kjøper gjerne noen ganger Bh i størrelse 75e..slik at den er dekket...men så blir jeg litt bekymret...er de for altfor store liksom?

vil bare høre andres mening...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er neppe for store, iallfall ikke hvis du ikke har problemer med rygg og nakke, men jeg er villig til å vedde noen kroner på at du bruker feil størrelse. Med riktig størrelse på BH vil det hele se mer balansert ut og du får en bedre holdning.

Til sammenligning så er jeg ikke slank, heller overvektig, og jeg bruker 75E.

Skrevet

Du er en utrolig heldig kvinne som har store flotte bryster. tror det er utrolig mange

kvinner som misunner deg store flotte bryst. du får sikkert masse komplimenter for dem,

og så lenge de ikke plager deg med tanke på nakke og rygg, må du bare gå med rett rygg og

være stolt av dem! men så er jo også jeg en mann som er helt sykelig opptatt av kvinner

med store bryster. det er det mest kvinnelige som finnes.

Gjest Sunshine22
Skrevet

Hei!

Jeg har selv størrelse 65 E(naturlige), og er elles slank og veltrent. Hvis du synes 75D er stort, hva er 65 E da? Det er litt stor forskjell på å handle ha bh i str 75D og 75E, så viss jeg hadde vært deg TS ville jeg ha dratt til en undertøysforretning og fått hjelp.Det er kjempeviktig å bruke riktig bh str, du får bedre støtte og holdning av det.

Så jeg synes ikke 75D høres stort ut, men skaff deg riktig bh str:)

Skrevet

ts her

takk for svar...jeg har aldri hatt noe problem med puppene, alltid vært stolt av de og fått masse komplimenter for de. Mest av kvinner faktisk.

Jeg har flere ganger vurdert å dra til en undertøysforretning og bli målt, men jeg er litt usikker på dette. Den størrelsen de kommer frem til da, vil den være universal da? har lagt merke til størrelsene varerier litt fra butikk til butikk. Da er jeg jo like langt, liker å kjøpe bher på forskjellige steder.

Dessuten synes jeg det er flaut hvis jeg må ta av bhen foran en ukjent butikkdame :sjenert:

jeg vet det er forskjell på 75d og 75e, men som sagt jeg liker å ha cupen litt stor så den dekker puppen godt. Jeg vet ikke , mulig jeg er litt sær på akkurat det.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei

Det er så mye fokus på pupper nå for tiden..eller kanskje alltid vært..

jeg lurer på...er 75D altfor store pupper? jeg er ellers veldig slank..smal midje og smale hofter..så av den grunn så ser jo brystene store ut..

Jeg liker å ha puppen godt dekket av bhen..så kjøper gjerne noen ganger Bh i størrelse 75e..slik at den er dekket...men så blir jeg litt bekymret...er de for altfor store liksom?

vil bare høre andres mening...

Jeg bruker 70d. Er ikke spesielt store og ikke spesielt små. Akkurat passe liksom

Gjest BettyBoop28
Skrevet

ts her

takk for svar...jeg har aldri hatt noe problem med puppene, alltid vært stolt av de og fått masse komplimenter for de. Mest av kvinner faktisk.

Jeg har flere ganger vurdert å dra til en undertøysforretning og bli målt, men jeg er litt usikker på dette. Den størrelsen de kommer frem til da, vil den være universal da? har lagt merke til størrelsene varerier litt fra butikk til butikk. Da er jeg jo like langt, liker å kjøpe bher på forskjellige steder.

Dessuten synes jeg det er flaut hvis jeg må ta av bhen foran en ukjent butikkdame :sjenert:

jeg vet det er forskjell på 75d og 75e, men som sagt jeg liker å ha cupen litt stor så den dekker puppen godt. Jeg vet ikke , mulig jeg er litt sær på akkurat det.

Du trenger ikke ta av deg bhn for å måle

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke D-cup er stort...

Skrevet

glemte å skrive..jeg har heldigvis ikke noe problemer med smerter i nakke eller skuldre..

Gjest BettyBoop28
Skrevet

glemte å skrive..jeg har heldigvis ikke noe problemer med smerter i nakke eller skuldre..

Hvorfor skulle du det? 7oD er jo ikke så stort.

Skrevet

Hei!

Jeg har selv størrelse 65 E(naturlige), og er elles slank og veltrent. Hvis du synes 75D er stort, hva er 65 E da?

65E og 75D er vel omtrent like størrelser.

Skrevet

ts her

Jeg bruker 75H, og det ser ikke så voldsomt stort ut. Størrelsen de kommer frem til er i utgangspunktet universal, men du må selvsagt prøve for å være sikker på at BH'en sitter som den skal, akkurat som du ville gjort med en bukse. Som regel fungerer noen modeller bedre enn andre. For min del er det balconette eller minimizer som passer mine former best.

BH'en beholder du på når du blir målt, så det er ikke noe å bekymre seg for. Sjansen er stor for at du bruker feil størrelse. Selv brukte jeg 85 DD en lang periode, og det passet jo forsåvidt, det var bare det at den ikke ga riktig støtte til brystene, og det var heller ikke det mest flatterende jeg kunne valgt, for å si det sånn.

Om du vil at BH'en skal dekke brystene bør du ikke kjøpe en størrelse større, men satse på en modell som heter "full cup".

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvis du er så stolt over puppene dine hvorfor vil du dekke de mest mulig?Høres mer ut som du skammer deg over de..

Dessuten er det vel bedre om bhen passer og støtter puppene istedet for å dekke og ligge halvløst på. Da er jo hele formålet med bhen borte

Skrevet

ts igjen

nei jeg skammer meg ikke over puppene....når jeg kjøper bher...prøver jeg de på..passer på at stroppen på ryggen er rett..og at jeg får 2 fingre imellom...70 blir for stramt..da er det ubehagelig å ha på bhen...mens 80 blir for løs..da sklir stroppen oppover ryggen...har også prøvd å måle meg selv..og kommet frem til at det er 75 som skal være riktig...

det er vel kanskje cupen jeg er usikker på..rikitg som du sier..jeg burde kanskje se etter hvilken modell jeg kjøper..

problemet mitt er at jeg føler at puppen sklir ut av cupen...hvis dere skjønner hva jeg mener...ikke helt..bare litt...det synes jeg er litt ubehagelig..for da må jeg drive å rette på den...høres sært ut ja.. :sjenert: ...bruker jeg for liten cupstørrelse? :sukk:

Gjest Jodasåneidaså
Skrevet

Du bruker for liten cup, ja. Synes du skal ta deg en tur på en undertøysbutikk og få hjelp der, de er som regel meget flinke og hyggelige :)

75 D er ikke stort. Veldig mange bruker feil størrelse, og har innbilt seg at D-cup skal være stort. Men mange burde brukt D eller enda større for at BHen skulle sittet perfekt.

Skrevet

Nå har jeg vært og nålet meg på en butikk...det var som forventet ja..for liten cup...Jeg endte opp med 70H :sjenert: ..synes det høres så sinnsykt stort ut..men når jeg ser puppene mine i speilet synes jeg ikke at der er så store..og de veier heldigvis ikke så mye..har ikke plager med vond nakke og rygg heldigvis...

jeg er 165 høy...og bruker stort størrelse small...

er 70H altfor stort? :sukk:

Skrevet

Nå har jeg vært og nålet meg på en butikk...det var som forventet ja..for liten cup...Jeg endte opp med 70H :sjenert: ..synes det høres så sinnsykt stort ut..men når jeg ser puppene mine i speilet synes jeg ikke at der er så store..og de veier heldigvis ikke så mye..har ikke plager med vond nakke og rygg heldigvis...

jeg er 165 høy...og bruker stort størrelse small...

er 70H altfor stort? :sukk:

Nei, det er ikke særlig stort, siden du bare bruker 70 i omkrets. Litt større enn gjennomsnittet er det kanskje, men på den annen side - tenk på hvor mange kvinner som bruker feil størrelse. Puppene dine er jo nøyaktig like store som før, forskjellen er at du nå bruker en BH som passer :)

Skrevet

Ts her..takk for oppmuntringen antlers.. :jepp:

det her skyldes vel at i "vanlige" butikker selger de bare cup opptil d..noenganger e. Og dette er med på å forvrenge bildet. Med en gang man må på "spesialforretning" for å kjøpe seg undertøy begynner man å føle seg spesiell. Det bør jo ikke være sånn.

Jeg blir ofte spurt om bh str min, av ren beundring som oftest. Men jeg synes nå at det blir kjempeflaut å fortelle noen at jeg har str 70H... :sjenert:

kan nesten allerede nå se for meg mine venninners måpende fjes...for dem er "normal" cupsts a-d og da vil jo H høres nesten utenomjordisk ut....huff...nei kanskje det bare er jeg som overdriver her... :sukk:

Skrevet

Benytt anledningen til å få dem til å måle seg også. Det er stor sjanse for at venninnene dine også bruker feil størrelse.

I det hele tatt, vær stolt av det du har, det er nemlig ingen grunn til å mislike sine egne pupper. Ikke for noen :)

Skrevet

Synes de hørtes fine ut, jeg. Ikke noe å bekymre seg for. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...