Gå til innhold

Jeg tjener så lite...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok da skal jeg sjekke det. Uansett er dette en LAV lønn- Er du ikke enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du høyere utdanning? Dersom du har det burde du hatt høyere lønn. Dersom du ikke har det, vil jeg tro at du ligger på et greit lønnsnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skal det hvertfall stå hvor mange TIMER kontrakten din er på. (ikke bare 50%).

Det står faktisk bare 50% og 50% for min sjef er da 70 timer!!

Hvorfor mener du pellepirat at 50% er 77 timer?

Hvor isåfall står det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du høyere utdanning? Dersom du har det burde du hatt høyere lønn. Dersom du ikke har det, vil jeg tro at du ligger på et greit lønnsnivå.

Ikke innenfor vekteryrke nei. en utdannet vekter har uansett kun 5 kr i tilegg. Men du er jo også utdannet med alle 3 trinnene. De har jeg. Men får ikke 5 kr tilegget som er for fagbrev. Fagbrev er vel 3 årig skole og lærling så vidt jeg vet. Eller du kan ta fagbrevet etter 5 års ansettelse i en bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, dette er lav lønn ja.

Jeg jobber dagtid, og har ca 18-19 000 utbetalt hver mnd. Jeg har 166kr pr time, og jobber 100%. Jobben er ufaglært, på lager, så du har virkelig funnet deg en dårlig ordning med tanke på at du har en lederstilling. Tipper din direktør, eller adm.sjef ler hele veien til banken over å ha ansatt deg til en så billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er lav lønn ja.

Jeg jobber dagtid, og har ca 18-19 000 utbetalt hver mnd. Jeg har 166kr pr time, og jobber 100%. Jobben er ufaglært, på lager, så du har virkelig funnet deg en dårlig ordning med tanke på at du har en lederstilling. Tipper din direktør, eller adm.sjef ler hele veien til banken over å ha ansatt deg til en så billig penge.

Det er ikke bare i dette vaktselskapet lønna er slik. Det er slik i ALLE stillinger i vaktbransjen. Det er tariffen. It's just the way it is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...