Gå til innhold

GLAMOURGIRL HAR BURSDAG!!!!!

Suzy

Anbefalte innlegg

:vinke: "Hurra for deg som fyller ditt år! Ja deg vil vi gratulere!" *synger* :hoppe:

:bursdag::bursdag::bursdag:

HURRA for verdens beste Glammy!!!! :kysse:

Suzy - ydmyk fan :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest glamourgirl

Skulle gjerne hatt dere på kake hele bunten :rodme: Søtinger!!!! Takker og bukker, masse :D Foreløbig går dagen strålende, og det føles helt kult å bli et sånt skummelt rundt tall :ler: 88, altså. Er vel det rundeste tallet, tenker jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt dere på kake hele bunten :rodme: Søtinger!!!! Takker og bukker' date=' masse :D Foreløbig går dagen strålende, og det føles helt kult å bli et sånt skummelt rundt tall :ler: 88, altså. Er vel det rundeste tallet, tenker jeg :blunke:[/quote']

Trodde det rundeste var 0 jeg... *forvirra igjen* :o

:klem: til bursdagsbarnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
:ler: 0 er jo bare en runding, søta, 88 er hele fire rundinger :blunke: Det er jo kjemperundt, mener jeg! Det er jammen gøy med bursdag gitt! Det jeg ønsker meg mest er en misse tittel, egentlig, siden jeg er miss for øyeblikket. Ikke prøv deg med Miss LYkka eller no sånt, ass, men kanskje Miss Behaved eller Miss Terious??? Vet ikke helt jeg :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... nå skjønner jeg ja... selvfølgelig 88 :roll:

Vi kan jo kalle deg Miss Isippi :ler: eller ganske enkelt Miss World (og bare sette en helt nye standard med en gang) :D

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Høh! Skal det være noe, må det være Miss Universe, nei nei nei, Miss MILKYWAY, der har vi de tenker jeg. Ingen over ingen ved siden :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...