Gjest kjekkas Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg vet ikke men jeg tenner vanvittig på kvinners føtter/fotsåler.. jeg er ung og har hatt samleie en god del ganger.. jeg har hatt fotfetisj helt siden jeg var veldig liten, men jeg har aldri turt å fortelle det til noen. jeg er livredd for at det skal komme ut i kamerat gjengen.. akkuratt nå fantaserer jeg om en kvinne som er rundt 20-30 år som jeg kan være slave for, (dvs: en jeg kan varme, massere, sniffe, kysse og slikke føttene til mens hun slapper helt av og leser en bok eller ser på tv o.l).. så mitt spørsmål er om jeg noengang kommer til å oppleve dette i og med at jeg ikke vil virke unormal på noen måte.. så jeg lurer på om det fins noen kvinner der ute som liker dette og kunne tenkt seg en hemmelig slavegutt? jeg lurer også på om det finnes andre kvinner med fotfetisj som syns dette høres attraktivt ut eller om noen har har kjenskap til dette fra før? kan noen fortelle meg? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halliburton Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Lykke til med seriøse responser på dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror du bør prøve deg i et annet forum hvis det er en kontaktannonse du prøver å formulere her... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror neppe du vil få problemer med å finne kvinner som liker fotmassasje og å bli kysset og slikket på føttene. "Herskerinne/slave"-forhold er det også en god del som tenner på under sex. Ikke unormalt på noen måte, men graden av hvor mye man spiller det ut varierer jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå