83` Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Ja, føler meg så kvit i ansiktet no på vinteren, og ser nesten sjuk ut synest eg. Har ein sånn hudtype og hudfarge som tek seg best ut med litt farge. Uten blir eg veldig grå og gusten. Har egentlig ein ganske mørk hudtype (blir veldig brun på sommaren), men får ikkje raude kinn og sånne ting som kan freshe opp huda litt på vinteren. Difor har eg tenkt å ta litt sol framover, for å føle meg litt meir vèl. Så då lurer eg på; eg har tenkt å ta sol rett etter jobb. Dvs at då er der både mineralfoundation (pudderform)og litt lett pudder oppå der igjen. Vil det underlaget gjere at eg ikkje vert brun? Eller verkar det litt meir som ein solfaktor (uten å beskytte mot den farglige strålinga selfølgelig, men slik at eg ikkje vert så lett brent?) Eg håper eg slepp vaske vekk all sminke frå ansiktet før eg tek sol, då eg skal hente ungane i barnehagen rett etterpå (ja, så forfengelig er eg )
loppekasse Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Ville fjernet sminken når jeg skulle sole meg. Og så får du bare ta å sminke deg litt på nytt etterpå om det trengs.
83` Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2011 Uff.. var ikkje det svaret eg ønskte meg!! hehe.. Men vil det seie at eit tynt lag fondation og pudder gjer at sola ikkje kjem inn på huda i det heile? Eller tek det berre lenger tid å bli brun (som ein slags solkrem..)?
Gjest Raina Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 All make-up skal fjernast før du tek solarium. Den virkar som eit slags filter som steng sola ute, masse sminke har også ofte solfaktor. Også mange som får urein hud når dei brukar solarium med sminke. Har forresten same forfengeligheits problemet som deg, går ikkje ut offentleg uten sminke, noko som alltid blir eit problem når eg skal ta solarium
Gjest Airi Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Det er jo speil der inne - det er jo bare å ta av sminken og ta på når dere er ferdige?
83` Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Airi; der er speil ja, men ikkje vask! Er ikkje toalett på solariumet, så får ikkje vaska det av. Kunne jo evt. tatt med rensemelk og bommullspads eller noko då selfølgelig....Er jo ikkje så nøye om berre mascaraen sitter på. Er vel egentlig kun mascara eg er avhengig av å gå med ute blandt folk og, så det hadde kanskje vore ei løysing! Endret 11. januar 2011 av 83`
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Er det så veldig farlig å gå uten sminke ei lita beite da ?
CafeLatte Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Finnes jo våtservietter som du kan fjerne sminken med. Husk å smøre ansiktet med solkrem pigmentflekker dukker fort opp hvis du ikke beskytter deg.
charlott Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Viktig å fjerne all sminken i ansiktet skikkelig. Ellers kan du bli skjoldete. (tar du mye solarium bør du kanskje dekke til ansiktet i hvert fall deler av tiden)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #11 Skrevet 12. januar 2011 Ja, føler meg så kvit i ansiktet no på vinteren, og ser nesten sjuk ut synest eg. Har ein sånn hudtype og hudfarge som tek seg best ut med litt farge. Uten blir eg veldig grå og gusten. Har egentlig ein ganske mørk hudtype (blir veldig brun på sommaren), men får ikkje raude kinn og sånne ting som kan freshe opp huda litt på vinteren. Difor har eg tenkt å ta litt sol framover, for å føle meg litt meir vèl. Så då lurer eg på; eg har tenkt å ta sol rett etter jobb. Dvs at då er der både mineralfoundation (pudderform)og litt lett pudder oppå der igjen. Vil det underlaget gjere at eg ikkje vert brun? Eller verkar det litt meir som ein solfaktor (uten å beskytte mot den farglige strålinga selfølgelig, men slik at eg ikkje vert så lett brent?) Eg håper eg slepp vaske vekk all sminke frå ansiktet før eg tek sol, då eg skal hente ungane i barnehagen rett etterpå (ja, så forfengelig er eg ) Er jo bare å bruke en frisk blush i eplekinnene, og spare deg for de gyselige rynkene? 1
83` Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 12. januar 2011 Anonym bruker; ja, det er jo egentlig det.. men synest ikkje det har den heilt store effekten på meg desverre Men kanskje eg er ein smule for kritisk også. Har enno ikkje fått tid til det dugg sol i min hektiske kvardag med tre små barn og full jobb, og veit ikkje om eg får det heller før sola dukkar skikkelig opp på himmelen. Og då kan eg berre nytte meg av den Hadde ikkje tenkt å ta mykje sol, blir fort brun, så berre eit par veker max hadde hjulpe meg mykje trur eg!!! Men då tek eg med meg rensemelk og tonic på solariumet. Å fjærne all sminke vert vanskelig uten vatn, då mascara treng vatn for å fare heilt bort. Har jo på meg sminke når det er vår og sommar og, blir jo brun likevel, så i prinsippet går det sikkert bra. Men sola i solarium er jo hakket meir sterk då
CafeLatte Skrevet 12. januar 2011 #13 Skrevet 12. januar 2011 Anonym bruker; ja, det er jo egentlig det.. men synest ikkje det har den heilt store effekten på meg desverre Men kanskje eg er ein smule for kritisk også. Har enno ikkje fått tid til det dugg sol i min hektiske kvardag med tre små barn og full jobb, og veit ikkje om eg får det heller før sola dukkar skikkelig opp på himmelen. Og då kan eg berre nytte meg av den Hadde ikkje tenkt å ta mykje sol, blir fort brun, så berre eit par veker max hadde hjulpe meg mykje trur eg!!! Men då tek eg med meg rensemelk og tonic på solariumet. Å fjærne all sminke vert vanskelig uten vatn, då mascara treng vatn for å fare heilt bort. Har jo på meg sminke når det er vår og sommar og, blir jo brun likevel, så i prinsippet går det sikkert bra. Men sola i solarium er jo hakket meir sterk då Hvorfor i all verden skal du fjerne maskara når du tar solarium? Du har jo på briller uansett. Synes du gjør en mus til en elefant her. Ta med våtserviett og fjern foundation, deretter smører du deg med høy solfaktor i ansiktet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå