Gå til innhold

SEX VIKTIG?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er en effektiv bruker her inne som velger og være

annonym pga typen ikke skal vite at det er jeg som

spør om dette :P

Da blir han sinna i og med vi har diskutert det gang på gang

uten og ha kommet i enighet.

Det jeg lurer på er HVOR VIKTIG MENER DERE SEX ER I ET

FORHOLD?

Grunnen til jeg tar opp dette er at jeg er konstant sulten på sex

for tiden,men får ALDRI noe. :(

Begynner og lurer på om han i det hele tatt finner meg attraktiv

jeg. skulle ikke tro det iallefall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spesielt viktig. Et forhold bør baseres på mye mer, for en vakker dag kan den ene kanskej ikke være i stand til å ha sex. Men godt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange grunnsteiner i et forhold, men sex er utvilsomt limet eller sementen. Det blir litt kjipt og ustabilt uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange ekteskap kan fungere bra uten sex, jeg. (men ikke for alle). Kommer vel litt ann på hvorfor man ikke har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det ikke aktuelt å være i et forhold hvor sex'en ikke fungerer.

Jeg kan til nøds gå med på at i et forhold som har vart lenge at sex'en ikke er det viktigste , men den bør være tilstede. Har man ikke sex så blir det jo mer et kollektiv - vennskap , da er det i mine øyne ikke et forhold lenger.

Kan den ene parten ikke ha sex så stiller det seg annerledes. Men jeg tror ikke noen klarer å leve uten sex i lengre tid. Da vil de søke det andre steder eller avslutte forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt viktig. Et forhold bør baseres på mye mer' date=' for en vakker dag kan den ene kanskej ikke være i stand til å ha sex. Men godt er det![/quote']

Er det samleie du mener? Skal ganske mye til for at man ikke er i stand til å ha sex. Om man fortsatt vil kalle det et forhold dersom den ene sitter i rullestol og er lam opp til halsen tror jeg ikke man kan si noe om før man er i situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte nok mest på samleie. Behøver ikke være for evig, men tror nok det er vanlig med perioder uten sex for en del.

Depresjon

Sliten

Utbrent

Impotens

Manglende lyst

Små barn

Sykdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt viktig. Et forhold bør baseres på mye mer' date=' for en vakker dag kan den ene kanskej ikke være i stand til å ha sex. Men godt er det![/quote']

Enig med Poirot jeg.

Et forhold er så uendelig mye mer enn sex, og langtfra det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke bare jeg som synes sex er viktig i et forhold altså :)

Det var nå godt å høre.

Ble bare så frustrert av en lang "tørke periode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold er så mye mer enn sex, men jeg er også enig i at sex er en viktig ingrediens i et forhold.

Hvis man har en såkalt "tørkeperiode" som Ukjent her bekymrer seg for, så tror jeg det er viktig at man snakker om HVORFOR det er sånn. Som folk er inne på her, så kan det være mange grunner til at man ikke har sex en periode - og i sånne tilfeller kan vonde/destruktive tanker oppstå hos begge parter. "Har han ikke lyst på meg mer?", "Jeg er ikke god nok for henne siden jeg ikke får til sex'en..." osv, osv.

Unngå unødige bekymringer - snakk sammen, og godta at sexlivet ikke alltid er på topp!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke bare jeg som synes sex er viktig i et forhold altså :)

Det var nå godt å høre.

Ble bare så frustrert av en lang "tørke periode"

Sex er viktig, men jeg tror nok man må regne med både tørkeperioder og perioder med mere eller mindre sex. Men dersom det blir en konstant, og dette er fordi den ene parten ikke vil /kan, så har man rett og slett ikke et forhold mere, er min mening. Lever man sammen i årevis uten sex er man vel mere å regne som samboere i et bofelleskap enn kjærester.

Men jeg er selvfølgelig helt enig med dere andre, et forhold er mye mere enn sex. Det er mange andre ting som får en til å bli når det er sextørke, og det kan være mange andre ting som gjør at forhold tar slutt selv om sexlivet fungerer bra. At sex i det lange løp er viktig er det ikke tvil om, men det er ikke det eneste som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke i tvil om at et forhold kan fungere m lite el ingenting sex, hvis det er det man ønsker og er enige, men i dette tilfelle har dere jo helt forskjellig behov!!! Skjønner veldig godt at du er frustrert, ja....Er nesten fristet til å.........hmmm....Skaffe seg en elsker kanske???? :oops: hvis du av forskjellige grunner ikke vil ut av forholdet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktdig å ha sex i et parforhold kan likksom ikke tørke helt ut heller .Men i perioder kan det gå ann å ta en pøuse , jeg skjønner at du har et problem håper dere for løst det .Lykke til. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg greier ikke konkludere med noe som helst når det gjelder viktigheten av sex. For meg varierer det som alt annet: årstid, humør, menssyklus, kosthold og en hel del andre forhold.

Jeg kjenner at kroppen min har det godt når den får sin daglige orgasme, og at forholdet til kjæresten blir bedre på et visst plan. Men det er andre ting som teller like mye, og som sex ikke kan erstatte. Det kan for eksempel være at vi får nok tid sammen - til å gjøre ingenting, sitte i sofan og kline, eller gjøre felles aktiviteter. At vi tar oss tid til å SNAKKE med hverandre, bare være sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...