*M* Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg tror jeg har funnet drømmemannen min..... ......tegneseriefiguren Pondus.... Er det noen som kjenner noen som ligner, ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 HAr et par jokke-kamerater. Holder det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg kjenner faktisk en ekte Pondus, han digger fotball og kjører buss! Mage har han og, og så er han fra Askøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kanskje Frode Øverli er singel... aldri godt å vite. Han er jo den som har humoren... og det er vel den som er mest sjarmerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg er litt der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kverulanten Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kanskje Frode Øverli er singel... aldri godt å vite. Han er jo den som har humoren... og det er vel den som er mest sjarmerende... Frode var singel sist jeg snakket med han. Er egentlig stille og rolig i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tror jeg står over de Jokke-typene, kan aldri vite hvem de har vært bortpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå